SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ze hebben het zo te zien wel naar hun zin gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
Wat zijn Willem Alexander en Maxima toch te keer gegaan vandaag!
[ afbeelding ]
Ja, dat zeker wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben het zo te zien wel naar hun zin gehad.
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Roachford - Cutly Toy
En daarmee ga ik jullie weer verlaten.
Dank en tot de volgende keer…
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:13 schreef livelink het volgende:
Owen Paul - My favourite waste of time
quote:
Het wordt steeds gekker met al die AI-plaatjes. Bij ons op kantoor is inmiddels de helft in Muppets veranderd....quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker met al die AI-plaatjes. Bij ons op kantoor is inmiddels de helft in Muppets veranderd....
Welke muppet ben jij?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker met al die AI-plaatjes. Bij ons op kantoor is inmiddels de helft in Muppets veranderd....
Ben jij dat?quote:
Wow!quote:
Ik ben nog niet door de mangel gehaald. Het zijn custom-made Muppets. Zie het voorbeeld van Melting.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je ziet wel wat bleekjes in vergelijking met normaal...
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel een enge ontwikkeling tegelijkertijd. Kijk, die grappige foto's zijn wel leuk. Maar er zijn ook minder leuke scenario's mogelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wow!
En toch lijkt het me lastig, een hand op een plek waar je hem echt niet wil
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:26 schreef livelink het volgende:
The Crusaders of Randy Crawford solo - Streetlife
Klopt. Dat vind ik ook zorgwekkendquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een enge ontwikkeling tegelijkertijd. Kijk, die grappige foto's zijn wel leuk. Maar er zijn ook minder leuke scenario's mogelijk.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:30 schreef livelink het volgende:
Dit zou Chrissie Hynde kunnen zijn.
Ik heb me bedacht.
Wel NL dus, maar niet Sannequote:Op zaterdag 26 april 2025 22:33 schreef livelink het volgende:
Die Nederlandse zangeres misschien die zo stottert?
En belabberde zangtechniekquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:32 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer is niet onaardig, maar de productie vind ik nogal underwhelming...
Goed bezig, Al zal die Nederlandse nummers misschien niet kennen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:37 schreef Fogel het volgende:
Heb r49 ook naar een collega gespammed. Die kan zeer zeker de oldies shows waarderen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Eric Carmen - All By Myself
Deels gebaseerd op muziek van Rachmaninoff
Ik had er inderdaad een beetje een Amsterdamse karaoke versie van gemaakt...quote:
Dat maakt dit nummer wel extra bijzonderquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Eric Carmen - All By Myself
Deels gebaseerd op muziek van Rachmaninoff
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad een beetje een Amsterdamse karaoke versie van gemaakt...![]()
![]()
Haar probleemquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig, Al zal die Nederlandse nummers misschien niet kennen.
Waar doe je dit? Gewoon via chat gpt?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:44 schreef Melting het volgende:
Er zijn vandaag meer Muppets die meeluisteren.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:44 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was via Gemini.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar doe je dit? Gewoon via chat gpt?
Bazenplaatjequote:Op zaterdag 26 april 2025 22:44 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne avond.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:47 schreef Fogel het volgende:
Bedank @:melting
Ik ga even wat anders doen
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:47 schreef Fogel het volgende:
Fijne avond nog verder, Fogelquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:47 schreef Fogel het volgende:
Niet?quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
No Milk today Herman andhisHermits
Comic Sans op het hoesje?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?Zo gaat de melkboer nog failliet.
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik nooit last van, want ik drink de koffie zwartquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef DJ11 het volgende:
Terugkerend probleem bij koffiemachines bij ons op het werk
No Milk Today
(Herman's Hermits)
Dat geleur aan de deur moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?Zo gaat de melkboer nog failliet.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat geleur aan de deur moet maar eens afgelopen zijn.
Ik ga zelf wel naar de Gruijter als ik melk nodig heb.
#metooquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van, want ik drink de koffie zwart![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als:
Deacon Blue - Your Town
(waarschijnlijk omdat het dat ook is)
Tja, ik ben dan nooit te beroerd om me op te offeren.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
DIt is denk ik te duidelijk...
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik ben dan nooit te beroerd om me op te offeren.
Ik ook, erg fijn welquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weekend en hierna een week vakantie
Let's not work thenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
Precies. Ik ga niet zo veel doen. Dagje Duitsland, waarschijnlijk ook nog wel een midweekse Radio 49-uitzendingquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
Nou livelink, zo te zien zijn wij de enige die nog werken hier.quote:
5 mei toch ook wel?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb al sinds december geen vrij meer gehad![]()
Tweede Paasdag alleen. En ook nog niks in het verschiet. Misschien in juni als mijn uitzendkrachten goed ingewerkt zijn.
Dan moeten ze wel met iets beters komen dan Piep, Piep yeahquote:
Zeker.... ik voorspel een grote toekomst.quote:
Daar dachten ze bij Top of Flop anders overquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel met iets beters komen dan Piep, Piep yeah
Oh ja, dat is dit keer een feestdag.quote:
En terecht…quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar dachten ze bij Top of Flop anders over
Welkom terug. Dat was een uitgebreide maaltijd.quote:
Je hebt jezelf net muzikaal moed ingesprokenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Nou livelink, zo te zien zijn wij de enige die nog werken hier.
Volgende week maandag: 5 meiquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb al sinds december geen vrij meer gehad![]()
Tweede Paasdag alleen. En ook nog niks in het verschiet. Misschien in juni als mijn uitzendkrachten goed ingewerkt zijn.
Eten, koffie, natafelen enz. Maar ik ben er weer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom terug. Dat was een uitgebreide maaltijd.
Ik heb die gezien ja. Best komisch.....quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kennen jullie de Film Yesterday??
Dan krijgt iemand een auto-ongeluk en wordt hij wakker en komt tot de ontdekking dat niemand ooit van de Beatles heeft gehoord (ze hebben in die wereld ook nooit bestaan) en hij met hun nummers succes krijgt..
Vond ik echt een prima filmpje..
Ja, was inderdaad een onverwachts leuke film.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dan krijgt iemand een verkers -ongeluk en wordt hij wakker en komt tot de ontdekking dat niemand ooit van de Beatles heeft gehoord (ze hebben in die wereld ook nooit bestaan) en hij met hun nummers succes krijgt..
Briljante film is datquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dan krijgt iemand een verkers -ongeluk en wordt hij wakker en komt tot de ontdekking dat niemand ooit van de Beatles heeft gehoord (ze hebben in die wereld ook nooit bestaan) en hij met hun nummers succes krijgt..
Een vriendin van mij die in HR werkt zei me vandaag dat het feit dat het eens in de 5 jaar een nationale feestdag is, nog niet betekent dat je dan vrij hebt. Het moet dan ook nog in je CAO geregeld zijn dat je dan vrij krijgt. Maar goed, wij hebben dit jaar wel vrij inderdaad op 5 mei.quote:
Ik ken die film niet, maar denk dat ik er mogelijk ooit een stukje van heb gezien. Een man speelt dan op gitaar "Imagine". Heeft een vrij grote invloed gehad op mijn waardering voor het nummer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
DUrf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar Ed Sheeran speelt er zich zelfquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken die film niet, maar denk dat ik er mogelijk ooit een stukje van heb gezien. Een man speelt dan op gitaar "Imagine". Heeft een vrij grote invloed gehad op mijn waardering voor het nummer.
Nee, wat ik ooit heb gezien, is ouder dan de opmars van de koning van de generieke formulepop. Beduidend ouder.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
DUrf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar Ed Sheeran speelt er zich zelf
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dandy Warhols -Bohemian like you
Ik denk dat dat uit een andere film komt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken die film niet, maar denk dat ik er mogelijk ooit een stukje van heb gezien. Een man speelt dan op gitaar "Imagine". Heeft een vrij grote invloed gehad op mijn waardering voor het nummer.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maroon 5 - MOves like Mick Jagger
Die hoor ik dat liever zelf zingenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maroon 5 - MOves like Mick Jagger
Die was echt goed gedaan ja en erg geloofwaardig hoe die Lennon er uitzag...quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat uit een andere film komt.
Hoewel de scene met John Lennon echt geweldig gedaan is
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef DJ11 het volgende:
Maroon 5 - Moves Like Someone Who Just Went To Work
Of dat je het als coverband speelt en dat de echte Mick Jagger er dan op staat te dansen...quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die hoor ik dat liever zelf zingen
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:28 schreef DJ11 het volgende:
Maroon 5 - Moves Like Someone Who Just Went To Work
Ken het wel, maar ben de zanger morgen ook zeker alweer vergeten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit ken ik niet en hoop ik morgen weer vergeten te zijn.
Tot de volgende Symphquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben wel gaar na een dag buffelen in de kas.
Ik ga slapen.
Dit was weer een erg fijne muziekavond![]()
Bedankt voor de gezelligheid ook.
Fijne avond nog
Welterusten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen.
Fijne avond nog
Welterustenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen.
Fijne avond nog
Welterusten Symphquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen.
Fijne avond nog
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:36 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik wel en vind ik een leuk nummer. Somebody else's guy
OMD altijd goed.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:44 schreef DJ11 het volgende:
Lekker. Ik had ze vanavond bijna gedraaid met een ander nummer
Ik kom hier toch niet boven het Koningsdag-lawaai uit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb de radio even wat zachter gezet, ik wil de buren niet storen.
Het was meer een matig woordgrapjequote:Op zaterdag 26 april 2025 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom hier toch niet boven het Koningsdag-lawaai uit.
Oh, ik dacht dat je haar vond schreeuwen.quote:
Hart / hard..quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je haar vond schreeuwen.
Klopt, maar Melting heeft de nooduitgang nog niet gevondenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
En toen was het al bijna 0.00 uur
Vind ik ook wel.quote:Op zondag 27 april 2025 00:01 schreef Shii het volgende:
Goede Doel heeft wel veel mooie nummers gemaakt.
Zeker. Sowieso:quote:Op zondag 27 april 2025 00:01 schreef Shii het volgende:
Goede Doel heeft wel veel mooie nummers gemaakt.
Dat van nu is nauwelijks muziek te noemen...quote:Op zondag 27 april 2025 00:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. Sowieso:
Nederlandstalige popmuziek uit de 80s >>>> Nederlandstalige popmuziek uit de 20s
Het was fijn om nog even het laatste stukje muziek mee te krijgen.quote:Op zondag 27 april 2025 00:04 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en wellicht tot de volgende keer.
Welterusten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2025 00:06 schreef livelink het volgende:
Danny is het er niet mee eens dat koningsdag niet op zondag valt, kennelijk.
Leukquote:Op maandag 28 april 2025 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Denen zijn niet aardig, zegt Symph. We zijn erbij hoor, straks
Ik verwacht dat de uitzending dan nog bezig isquote:Op maandag 28 april 2025 18:43 schreef livelink het volgende:
Ik zit bij mijn ouders, ben denk ik pas rond 21.00 thuis. Als je dan nog draait luister ik nog even mee.
Ook goedenavondquote:
Misschien dat ik het daarom zo'n fijne plaat vind?quote:Op maandag 28 april 2025 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hebben qua synths goed naar de Pet Shop Boys geluisterd
Opeens begrijp je de beweegredenen van Chuckyquote:Op maandag 28 april 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Een nog eentje - de laatste van dit horrorblokje - in sneltreinvaart:Toy-Box - Tarzan & Jane
quote:Op maandag 28 april 2025 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Opeens begrijp je de beweegredenen van Chucky
quote:Op maandag 28 april 2025 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Opeens begrijp je de beweegredenen van Chucky
Er komen nog wat danceplaten langs straks, geen noodquote:Op maandag 28 april 2025 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verlang spontaan terug naar de Eurodance
Toch niet Volbeat he? Please…quote:Op maandag 28 april 2025 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Oorspronkelijk van de zanger Khaled, maar deze Deense formatie scoorde er een #1-hit mee.Outlandish - Aicha
Verderop in de uitzending komt een Deense band langs die in Nederland een grotere hit scoorde dan in welk ander land dan ook, dus inclusief hun thuisland. Raden mag
quote:Op maandag 28 april 2025 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verlang spontaan terug naar de Eurodance
Daar doel ik niet op. Volbeat is ook met name bekend van de Top 2000, niet van grote single-hits.quote:
Ik heb echt nooit begrepen waarom dit won….quote:Op maandag 28 april 2025 19:35 schreef DJ11 het volgende:
De (Deense) winnaar van het Songfestival in 2000:Olsen Brothers - Fly On The Wings Of Love
Absoluutquote:
Paar jaar geleden nog wel, onder een van z’n vele aliassenquote:Op maandag 28 april 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een band die ik ooit dankzij de legendarische Piet Piraat op Radio 49 heb ontdekt. Zou -ie nog ergens rondzwerven op dit forum?
Elke verstandige artiest zou dat moeten doenquote:Op maandag 28 april 2025 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben goed naar Elton John geluisterd
Een jaar geleden voor het laatst onder zijn voor mij bekende laatste aliasquote:Op maandag 28 april 2025 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Paar jaar geleden nog wel, onder een van z’n vele aliassen
We zitten even in het rustige hoekjequote:
Even de planten water geven? Kaas je in oren? Of gewoon even uitzittenquote:Op maandag 28 april 2025 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben net terug van plaspauze, slechte timing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |