https://www.nieuwsflits24.nl/jo_bonten_heeft_prikspijtquote:Jo Bonten heeft prikspijt: "Laat je niet gek maken door angst"
Vecht- en overlevingsexpert Jo Bonten, bekend om zijn keiharde filmpjes over vechten, overleven, slaan, schoppen en hutten bouwen, maakt in ongezouten woorden duidelijk dat hij diep spijt heeft van zijn coronavaccinatie.
"Ik had gewoon bij mijn eigen gezonde verstand moeten blijven," zegt Bonten. "Maar nee, ik liet me gek maken. Door angst. Door de media. Door zogenaamde leiders als Hugo de Jonge, die ons als een stel bange kleuters in de rij duwden voor een spuitje."
Bonten spaart de voormalig minister niet: "Die man met zijn mooie praatjes en gelakte schoenen heeft bloed aan zijn handen. 'Doe het voor een ander,' zei hij. Wat een bullshit. We werden gewoon massaal onder druk gezet. Groepsdruk. Kuddegedrag. Iedereen moest mee, anders hoorde je er niet meer bij. Alsof we makke schapen waren die zonder vragen naar de slachtbank liepen."
De survivalman, die juist predikt om zelfstandig en sterk te zijn, is zichtbaar woedend over zijn eigen moment van zwakte. "Ik train mijn hele leven om te overleven, om niet te buigen voor druk. En toch ben ik toen gezwicht. Omdat ze inspelen op angst, op emotie. Dat is niet oké. Dat is smerig."
Bonten ziet steeds meer mensen om zich heen kampen met mysterieuze gezondheidsklachten en plotselinge overlijdens. "En iedereen zwijgt. Alsof het er niet toe doet. Nou, voor mij doet het er wél toe. Ik laat me nooit meer bang maken. Nooit meer als een mak lammetje mee in de rij. Volgende keer vertrouw ik alleen nog op mijn eigen instinct. Geen politicus die daar nog tussenkomt."
Ik zie dit voornamelijk bij mensen met prikspijt, in mijn gevaccineerde omgeving is dit geenszins aan de ordequote:Bonten ziet steeds meer mensen om zich heen kampen met mysterieuze gezondheidsklachten en plotselinge overlijdens.
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik zie dit voornamelijk bij mensen met prikspijt, in mijn gevaccineerde omgeving is dit geenszins aan de orde
Wat een lul.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Ken iemand die zich niet heeft laten vaccineren en nu piemelkanker heeft.
De mijne wil uitsluitend vleermuis eten. Dat valt niet mee kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn nichtje heeft haar baby niet laten vaccineren en dat kindje heeft nu rood haar en sproetjes. Daar zit je dan maar mooi mee opgescheept.
Toevallig zie ik hetzelfdequote:Op zaterdag 26 april 2025 19:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik zie dit voornamelijk bij mensen met prikspijt, in mijn gevaccineerde omgeving is dit geenszins aan de orde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Lach maar, Jo is wel afgestudeerd aan de TU Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:41 schreef Rnie het volgende:
"Ik had gewoon bij mijn eigen gezonde verstand moeten blijven," zegt Bonten
Is dit tegenwoordig hoe gezond verstand eruitziet?
Bekijk deze YouTube-video
zeg, is dat een domein die je op je eigen PC hebt draaien soms?quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
https://www.nieuwsflits24.nl/jo_bonten_heeft_prikspijt
Nee hoor, @Mikeytt gebruikt deze ookquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zeg, is dat een domein die je op je eigen PC hebt draaien soms?
sidn kent 'm niet. https://www.sidn.nl/whois?q=nieuwsflits24.nl
klopt indd. is gewoon een juiste domeinnaam. Alleen toegankelijk voor mensen met een gezond BMIquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee hoor, @:mikeytt gebruikt deze ook
Typisch geval te veel klappen op het hoofd gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:41 schreef Rnie het volgende:
"Ik had gewoon bij mijn eigen gezonde verstand moeten blijven," zegt Bonten
Is dit tegenwoordig hoe gezond verstand eruitziet?
Jo leeft waarschijnlijk ook nog in de guldentijd.quote:
Goed punt wel. Mafklapper dat het is. En toch houd ik van Jo in zijn gehele hoedanigheid en al zijn nukken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:34 schreef Tengano het volgende:
Wat ook wel apart is:
Jo's statement in dit verhaal is dus "Laat je niet gek maken door angst."
Ondertussen maakte Jo filmpjes en gaf hij les in scenario's als:
Wat te doen bij een terroristische aanval?
Wat als er op je geschoten wordt?
Wat als je door een tornado wordt overvallen?
Wat als je getroffen wordt door een kernbom?
Maar ondertussen pleit Jo ervoor om je vooral niet door angst gek te laten maken....
Eigenlijk vind ik Jo een vrij twijfelachtige beinvloeder.
Survival Expert Jo Bonten geeft tips om te overleven in de mist | Man Bijt Hond | KRO-NCRV:
Ik was ook zo oenig om dat domme vaccin te nemen lmaoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die debiele stem in mijn hoofd wilde ook dat ik me liet vaccinerengoed verhaal, doen we niets mee.
Nou, er was niets wat mij er toe had kunnen zetten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik was ook zo oenig om dat domme vaccin te nemen lmao
Ik dacht dat dan kan ik lekker op vakantiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou, er was niets wat mij er toe had kunnen zetten.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:53 schreef Anti_schaap het volgende:
Gelukkig worden steeds meer mensen wakker.
En nu? Ben je nu ziek of wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik was ook zo oenig om dat domme vaccin te nemen lmao
ik zeg toch nergens dat je er ziek van kan worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En nu? Ben je nu ziek of wat is het probleem dan?
Al honderden spuitjes gehad in het leven, ik zie het probleem niet.
En jij ook niet
Nutteloos was het allerminst, maar het zou de eigen positie wel verzwakken zonder daar ook maar iets voor terug te krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat je er ziek van kan worden?
Ik zie het alleen als nutteloos
Nouja, bij wijze van dan he. Al die kinderziektes etc.quote:
Waarom is het nutteloos?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat je er ziek van kan worden?
Ik zie het alleen als nutteloos
technisch hoog afgeleidquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lach maar, Jo is wel afgestudeerd aan de TU Eindhoven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |