Jo leeft waarschijnlijk ook nog in de guldentijd.quote:
Goed punt wel. Mafklapper dat het is. En toch houd ik van Jo in zijn gehele hoedanigheid en al zijn nukken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:34 schreef Tengano het volgende:
Wat ook wel apart is:
Jo's statement in dit verhaal is dus "Laat je niet gek maken door angst."
Ondertussen maakte Jo filmpjes en gaf hij les in scenario's als:
Wat te doen bij een terroristische aanval?
Wat als er op je geschoten wordt?
Wat als je door een tornado wordt overvallen?
Wat als je getroffen wordt door een kernbom?
Maar ondertussen pleit Jo ervoor om je vooral niet door angst gek te laten maken....
Eigenlijk vind ik Jo een vrij twijfelachtige beinvloeder.
Survival Expert Jo Bonten geeft tips om te overleven in de mist | Man Bijt Hond | KRO-NCRV:
Bekijk deze YouTube-video
Ik was ook zo oenig om dat domme vaccin te nemen lmaoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die debiele stem in mijn hoofd wilde ook dat ik me liet vaccinerengoed verhaal, doen we niets mee.
Nou, er was niets wat mij er toe had kunnen zetten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik was ook zo oenig om dat domme vaccin te nemen lmao
Ik dacht dat dan kan ik lekker op vakantiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou, er was niets wat mij er toe had kunnen zetten.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:53 schreef Anti_schaap het volgende:
Gelukkig worden steeds meer mensen wakker.
En nu? Ben je nu ziek of wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik was ook zo oenig om dat domme vaccin te nemen lmao
ik zeg toch nergens dat je er ziek van kan worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En nu? Ben je nu ziek of wat is het probleem dan?
Al honderden spuitjes gehad in het leven, ik zie het probleem niet.
En jij ook niet
Nutteloos was het allerminst, maar het zou de eigen positie wel verzwakken zonder daar ook maar iets voor terug te krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat je er ziek van kan worden?
Ik zie het alleen als nutteloos
Nouja, bij wijze van dan he. Al die kinderziektes etc.quote:
Waarom is het nutteloos?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat je er ziek van kan worden?
Ik zie het alleen als nutteloos
technisch hoog afgeleidquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lach maar, Jo is wel afgestudeerd aan de TU Eindhoven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |