Zegt de grootstequote:
Je eigen Fok.rarquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee joh, sloeg alleen alles op. Ga dat toch niet delen met anderen, ben je gek
Uh huhquote:
*proest*quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke braaf preuts en groen
Oh ja, jij zit daar ookquote:
Ja. Niet mijn ding, KEL.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was KEL toch? Waar je voor moest uitleggen waarom je daar in wilde?
Terwijl jij toch regelmatig met zweepjes een teugels in je handen te vinden was/bent.quote:
Ik ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Terwijl jij toch regelmatig met zweepjes een teugels in je handen te vinden was/bent.
SMazzquote:
Heb jij zelf ook invloed op toch? Zit jij zelf ook in een kinkluwe periode?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een kinkluwe periode is.
Ik heb al snel het gevoel dat ik het opdring.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb jij zelf ook invloed op toch? Zit jij zelf ook in een kinkluwe periode?
Kom je vanzelf achter als niemand reageertquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al snel het gevoel dat ik het opdring.
Is er een haakluwe periode?quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom je vanzelf achter als niemand reageert. Zo zit ik weer te wachten op het perfecte haakje om iets te delen.
Hier, een haakje.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom je vanzelf achter als niemand reageert. Zo zit ik weer te wachten op het perfecte haakje om iets te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |