Dat glanzend is ook alleen maar door alle lichaamssappenquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Geen glanzende carriere in de zorg voor jullie zo te zien.
Maar sommige lichaamssappenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat glanzend is ook alleen maar door alle lichaamssappen
Hoe diep ga je dan?quote:
Suggestion vraagje wel ditquote:
Oh ja, dit is KPD nietquote:
Nou moequote:Op dinsdag 29 april 2025 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen die niet 100% gezond is moet gewoon in de shredder.
Bestaat dat uberhaupt nog? Daar mocht ik zo'n 15 jaar geleden niet want geen redenenquote:
Daar is alle ruimte om te vertellen over je ijsmutsenfetisj.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat dat uberhaupt nog? Daar mocht ik zo'n 15 jaar geleden niet want geen redenen
Jamaar dat mag ik dus nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is alle ruimte om te vertellen over je ijsmutsenfetisj.
Alle tettenfoto's die je bent misgelopen.quote:
Daar heeft ie zijn dm voor toch?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle tettenfoto's die je bent misgelopen.
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat dat uberhaupt nog? Daar mocht ik zo'n 15 jaar geleden niet want geen redenen
Jij stuurde alles door?quote:
Nee joh, sloeg alleen alles op. Ga dat toch niet delen met anderen, ben je gekquote:
Mijn leven is zinloos ende zonder enig bestaansrecht nuquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle tettenfoto's die je bent misgelopen.
Die is ook oorverdovend stil tegenwoordigquote:
Dat was KEL toch? Waar je voor moest uitleggen waarom je daar in wilde?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KPD was alleen een jaartal doorgeven om aan te tonen dat je 18+ was. Een 12-jarige die 1980 doorgaf kon er ook gewoon inquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was KEL toch? Waar je voor moest uitleggen waarom je daar in wilde?
Ja, of als je crew bent, dan krijg je ook ineeens patsboem toegang.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
KPD was alleen een jaartal doorgeven om aan te tonen dat je 18+ was. Een 12-jarige die 1980 doorgaf kon er ook gewoon in
Ik had al zo'n vermoeden dat jij wel van skat houdt.quote:
Ja, hoiquote:
Moet je eens met hem gaan borrelenquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:34 schreef Tegan het volgende:
Beetje over kinks praten met Barb in KPD. Klinkt wel gezellig.
Gaat het over kinks in kpd?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:34 schreef Tegan het volgende:
Beetje over kinks praten met Barb in KPD. Klinkt wel gezellig.
Details willen wequote:Op dinsdag 29 april 2025 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet je eens met hem gaan borrelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |