Precies. Ik beoordeel slechts de kwaliteit van je molotov cocktail.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, rellen is alleen voor plebs natuurlijk
Ga rellen danquote:
En, heb je al goede molotov cocktails gezien?quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Ik beoordeel slechts de kwaliteit van je molotov cocktail.
Nee, dikke deceptie wel. Ik had beter in Frankrijk moeten gaan wonen. Daar steken ze al auto's in de hens als iemand een lekker fietsband heeft.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga rellen dan
[..]
En, heb je al goede molotov cocktails gezien?
Kan nogquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dikke deceptie wel. Ik had beter in Frankrijk moeten gaan wonen. Daar steken ze al auto's in de hens als iemand een lekker fietsband heeft.
Ik zei het een tijd terug voor de grap tegen vriendinlief en de optie ligt nu serieus op tafelquote:
Nog een paar jaar en dan woon je gewoon weer in Nederland.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei het een tijd terug voor de grap tegen vriendinlief en de optie ligt nu serieus op tafel
Gekke Fransen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dikke deceptie wel. Ik had beter in Frankrijk moeten gaan wonen. Daar steken ze al auto's in de hens als iemand een lekker fietsband heeft.
quote:
Geen rare dingen zeggen jullie nu he?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan woon je gewoon weer in Nederland.
Lekker beetje zuidwest Frankrijkquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei het een tijd terug voor de grap tegen vriendinlief en de optie ligt nu serieus op tafel
Oftewel, welkom in Nederlandquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Geen rare dingen zeggen jullie nu he?
He, jij zat in een power outage, wij niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Geen rare dingen zeggen jullie nu he?
Meer richting Provence danquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker beetje zuidwest Frankrijk
En het was echt bizarquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, jij zat in een power outage, wij niet.
Iedereen die niet 100% gezond is moet gewoon in de shredder.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Geen glanzende carriere in de zorg voor jullie zo te zien.
RIP Fokquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen die niet 100% gezond is moet gewoon in de shredder.
Beginnen we met jouquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Okdoeiquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga nog liever putjescheppen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Geen glanzende carriere in de zorg voor jullie zo te zien.
SOYLENT GREEN, BITCHES!!quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |