abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217472705
Ja ik dacht 5 jaar geleden nog we eens ja zou handig zijn : een achteruitkijk spiegel op de fiets , maar ok dan zag ik een plaatje voor me van een lullig uitziend ding die je meer het elan geeft zwakbegaafd te zijn,

maar ok mn zus heeft nu eentje gekocht en die spiegel zie je nauwelijks, en lijkt soort van over te blenden in de rest van de fiets alsof het bij de handrem hoort of dat het een ding is om je landkaart op te doen,

Ik dacht ik zoek effe snel een plaatje van het web ,maar zie het ene model spiegel waar ik zo enthousiast over ben er niet tussen staan, dan ga ik later dit topic nog even updaten als ik een foto heb gemaakt,
pi_217473439
Je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen 🤣👌
pindazakje
pi_217473464
Nu nog een helmplicht 🤣😆
pi_217473555
met al die opgevoerde ebikes is dat hard nodig
pi_217473786
Buiten Nederland waar vaak geen aparte fietspaden zijn en je de weg deelt met auto's en vrachtwagens die je maar weinig ruimte geven kan een achteruitkijkspiegel wel handig zijn. In Nederland heeft ie wat minder nut.
pi_217473910
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2025 19:13 schreef Farenji het volgende:
In Nederland heeft ie wat minder nut.
Ik woon in hectische stad
pi_217481682
quote:
Buiten Nederland waar vaak geen aparte fietspaden zijn en je de weg deelt met auto's en vrachtwagens die je maar weinig ruimte geven kan een achteruitkijkspiegel wel handig zijn. In Nederland heeft ie wat minder nut.
Ik heb wat moeite met achterom kijken en dan is die spiegel wel een nuttige aanvulling. Probleem is wel dat ie elke keer bij in en uit de schuur halen weer anders staat.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217482579
quote:
Wat heb je nog aan een spiegel als je te krap ingehaald wordt door een vrachtwagen? Enige voordeel is dat je dan kan zien door wat voor een merk je overreden gaat worden.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217483422
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 20:11 schreef knoopie het volgende:
Wat heb je nog aan een spiegel
Nieuws gierigheid bevredigen wat er achter je gebeurt?
  maandag 28 april 2025 @ 06:54:05 #10
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217484160
Mensen die nu al ergens tegenaan rijden met hun fiets gaan het echt niet snappen als ze opeens wel een achteruitkijkspiegel hebben hoor
Man of Steal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')