Nooit uitgediggeredquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:42 schreef YoopY het volgende:
Misschien zijn 'Karens' uit-gedigged en daarom zo zuur.
Eh… of ze zoeken een rijke vrouw.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als dat zo een algemeen goed was, waren alle mannen wel gay geworden.
Die zijn er aanzienlijk minder, normale rijke vrouwen, die in hun eentje een vrijstaand huis kunnen betalen. De extreme vormen, zoals celebs of adel e.d. tel ik niet mee.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh… of ze zoeken een rijke vrouw.
Hahahahaquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh… of ze zoeken een rijke vrouw.
Die zijn er minder maar des te meer gewild.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die zijn er aanzienlijk minder, normale rijke vrouwen, die in hun eentje een vrijstaand huis kunnen betalen. De extreme vormen, zoals celebs of adel e.d. tel ik niet mee.
De meeste kerels worstelen al om een aantal matches te krijgen met lelijke sloebers op tinder, laat staan dat ze kans maken bij rijke 'per definitie niet downdatende' vrouwen. Zoek eens een rijke vrouw die een man heeft die aanzienlijk minder verdient (of bezit heeft) dan zijzelf. Succes!quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die zijn er minder maar des te meer gewild.
De Madonna’s met hun toyboys. Maar hoeveel zijn dat er nou idd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De meeste kerels worstelen al om een aantal matches te krijgen met lelijke sloebers op tinder, laat staan dat ze kans maken bij rijke 'per definitie niet downdatende' vrouwen. Zoek eens een rijke vrouw die een man heeft die aanzienlijk minder verdient (of bezit heeft) dat zijzelf. Succes!
Ik heb nog nooit een match op tinder gehad dat geen bot was(toen ik nog een jonge god was met een goddelijk lichaam)quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De meeste kerels worstelen al om een aantal matches te krijgen met lelijke sloebers op tinder, laat staan dat ze kans maken bij rijke 'per definitie niet downdatende' vrouwen. Zoek eens een rijke vrouw die een man heeft die aanzienlijk minder verdient (of bezit heeft) dat zijzelf. Succes!
Bier, en Viaplay zodat je darts kan kijken. Kut roepen naar de buurvrouw is vooralsnog gratisquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Waar moet je het geld anders aan uitgeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |