abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 12:17:15 #1
388664 crew  Dotteke
pi_217471198
Wie overleeft de wildernis in 'Echte Jongens op Safari'?

Bekijk deze YouTube-video
Brace, Davinio Enriqueo, Dusty Taconis, Joshua Luza, Justin Mooijer (Janey Jacké) , Meedo, Melle van Rooijen, Nick Eshuis, Roy Donders, Sem van Dijk, Sjorleone en Tony Wyczynski

(Sterretje) gaan op reis naar de Afrikaanse savanne voor 'Echte Jongens op Safari' bij Videoland. In dit nieuwe programma gaan verschillende bekende Nederlandse realitysterren de strijd met elkaar aan in de wildernis, onder leiding van Geraldine Kemper.

In de wildernis van Kenia worden luxe en ego’s overboord gegooid. Twaalf jongens strijden in keiharde opdrachten en onverwachte twists om te bewijzen wie de Koning van de safari is. Wie houdt zich staande in de extreme omstandigheden? Wie wint luxe en wie belandt in de hangmat? En wie gaat er uiteindelijk vandoor met de titel Echte Jongens op Safari 2025?

Geraldine Kemper: "Ik kijk er enorm naar uit om met déze jongens op safari te gaan. Geen idee wat me precies te wachten staat. Maar één ding weet ik zeker: we gaan enorm lachen. Ik kan niet wachten om dit avontuur later dit jaar aan jullie te laten zien via Videoland!”

De Videoland Original 'Echte Jongens op Safari' wordt geproduceerd door Warner Bros. International Television Production Nederland en is exclusief te streamen bij Videoland. De exacte datum van de uitzending wordt binnenkort bekendgemaakt.

Bron RTL/videoland
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Miss 200.000.000! zaterdag 26 april 2025 @ 12:35:43 #2
367000 roos94
pi_217471376
Nou dit wordt een pareltje hoor
  zaterdag 26 april 2025 @ 15:18:33 #3
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217472571
lol :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217472608
Sjorleone *O*
pi_217476337
Sjorleone eindbaas, reality talentje met filosofische uitspraken. Lach me te pletter om die gast. Die gaat de show stelen zoals hij ook in Paradijse Hotel deed.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')