Nee, nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden jullie in de bouwmarkt ook altijd lastiggevallen door een random mannelijke klant die vraagt of hij mij kan helpen? Hij komt altijd over alsof ik niet weet wat ik doe
Dat zijn er heel wat, kleedjes markt afgestruintquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden jullie in de bouwmarkt ook altijd lastiggevallen door een random mannelijke klant die vraagt of hij mij kan helpen? Hij komt altijd over alsof ik niet weet wat ik doe
Nee eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je hier hulp bij nodig?quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik die uitgebreid alle verschillende pluggen met elkaar vergelijkt: kan ik je helpen met je keuze maken? Ga weg.
Sta ik buiten met mijn 3 zakken potgrond op mijn fiets: oh krijg je dat allemaal zo mee op je fiets ja? Ga weg
Ik moet iets zwaars tillen: lukt dat? Of ik zie dat het al lukt. Ga weg.
O dat is minder. Altijd balenquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
Zo, tuin is weer op orde. Heb alleen een grote boom die dood staat te gaan
Nee, stilte opgezocht en 6 kilometer gewandeld.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn er heel wat, kleedjes markt afgestruint
O lekker, in die drukte lopen is ook geen reet aan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, stilte opgezocht en 6 kilometer gewandeld.
Nee, ik zoek juist vrouwelijke medewerkers op om mij van advies te voorzien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Was heerlijk idd. Geen Vrijmarkt gezien. Al die rommel boeit mij toch niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, in die drukte lopen is ook geen reet aan.
Was vanmorgen even op de kleedjesmarkt maar is bijna niet te doen zo druk.
Misschien moet je ook een versleten duimstok uit een zak hebben steken ergens.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat een tuinbroek aanhebben (het liefst met klusvlekken) afschrikwekkend genoeg werkt. Maar als ik een keer in een rok/jurk na werktijd iets uit probeer te zoeken is het al vliegen die op honing afkomen.
Heel soms kan je er wel wat moois vinden, althand ooit wat dat zo.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was heerlijk idd. Geen Vrijmarkt gezien. Al die rommel boeit mij toch niet.
Of gewoon standaard met mijn klopboor door de bouwmarkt lopen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet je ook een versleten duimstok uit een zak hebben steken ergens.
Ik heb gehoord dat je daar een piemel voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways ik ga eens kijken of ik kan stuccen zonder een Y chromosoom
Gaat helemaal goedkomen. Lekker wat excentrieks bedenken zodat mensen die het programma kijken zich zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber zullen we mee doen aan het Blok oid? Ik kan bijna alles denk ik
Gewoon af en toe ergens een gaatje boren om je dominatie af te dwingen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of gewoon standaard met mijn klopboor door de bouwmarkt lopen?
Nee joh, om het water en gips te mengen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je daar een piemel voor nodig hebt.
Ik weet alleen niet hoe je die met stuccen moet gebruiken. Misschien om het glad te strijken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |