SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja, maar mario is ook best kinky mindedquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben ik echt de enige die de term findome's niet kent?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geen idee wat er staat..quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben ik echt de enige die de term findome's niet kent?
Trust nobody![]()
ik niet maar vele mensen in nederland slaafjes, domes,quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar mario is ook best kinky minded![]()
We zijn er voor jouquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
Wil eigenlijk slapen maar jullie zijn zo lachen
Lach met een schone bips![]()
In Duitsland en Oostenrijk is de kink scène ook groot tochquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet maar vele mensen in nederland slaafjes, domes,Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
misschien een topic over openenquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet maar vele mensen in nederland slaafjes, domes,![]()
![]()
mit Lederhosenquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Duitsland en Oostenrijk is de kink scène ook groot toch![]()
![]()
Nou jij ook wel een beetjequote:Op zaterdag 26 april 2025 00:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet maar vele mensen in nederland slaafjes, domes,
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
zo is datquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
tja nou boeit t niet voor me want toch weekend![]()
Dan hoef jij zeker niet om half 10 al bij de kapper te zijn? Kutzooiquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
tja nou boeit t niet voor me want toch weekend
Lach met een schone bips![]()
Geen idee wat je zegtquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:43 schreef DaveighChase het volgende:
Ich gehe. Ich bin schon wieder fertig damit. Zeit, einen anderen Weg einzuschlagenTrust nobody![]()
wat is dat trouwens op NOS nieuws helemaal. met jongens op fatbike die ff klapje op billen geven?
Iemand filmpje? want ik was alweer benieuwd in Utrecht enzo wat voor soort jeugd dat zou doen.
\Geen vooroordelen verder, maar ok. iemand linkje naar die filmpjes die ze dan posten volgens NOS?Do what you love, love what you do!![]()
die werken niet?!quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:45 schreef mario390 het volgende:
de erste vorn is niet meer dann 20 ,is toch erg ? de werd nie watt werken
[ afbeelding ]schandalig!
![]()
![]()
De eerste waarheid vanavond die je gezegd hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:47 schreef DaveighChase het volgende:
Nou ja.
Ik ga...
Niemand die het ook verder een reet boeit.
Slaap welLach met een schone bips![]()
probeer dumpertquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:47 schreef kree het volgende:
wat is dat trouwens op NOS nieuws helemaal. met jongens op fatbike die ff klapje op billen geven?
Iemand filmpje? want ik was alweer benieuwd in Utrecht enzo wat voor soort jeugd dat zou doen.
\Geen vooroordelen verder, maar ok. iemand linkje naar die filmpjes die ze dan posten volgens NOS?![]()
sowieso bijna allen op die fatbikes. ze mogen blij zijn dat de rest wel verkeersinzicht heeft. wmb mogen ze afschaffen of op kenteken die dingen.Do what you love, love what you do!![]()
Bedankt voor je reactie...quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De eerste waarheid vanavond die je gezegd hebt.![]()
misschien hebben ze klapje van findom gekregtquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:47 schreef kree het volgende:
\Geen vooroordelen verder, maar ok. iemand linkje naar die filmpjes die ze dan posten volgens NOS?![]()
Wat is het nut eigenlijk? Dat je spijt hebt dat je zo kwam binnenvallen met verwijten en dat je maar weer een kloon uit de kast trekt? Nutteloos en jammerquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:45 schreef DaveighChase het volgende:
Schon immer damit fertig, aber jetzt wirklich.
Zeit für die Realität.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Lekker man, gewoon ff als je er voorbij gaat ff klets op die billen of er een knijpje in geven. Vinden die vrouwen fijn en voelen ze zich ook sexy.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:47 schreef kree het volgende:
\Geen vooroordelen verder, maar ok. iemand linkje naar die filmpjes die ze dan posten volgens NOS?
Maar inderdaad, hoe in godsnaam heb je je kind opgevoed als die zoiets doet???? Dus ja je stelde een goede vraag.Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: