quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zo simpel kan het soms zijn... Man met Twee Hoeden, Apeldoorn
Waren er doden mee gemoeid?quote:
Wonder boven wonder geen doden. Wel een nog altijd zichtbare krater (het meertje links op de foto, achter het informatiebord)quote:
Maar bij een meteoriet denk ik dan weer niet snel aan dat het wonderlijk is dat er geen doden vielen. Dat gebeurt bij zoiets maar zelden. Ik dacht zelf aan de Kraters Dijk Wieringermeer maar daar kan ik het ook niet vinden. Interessante opgave. Welk wereldnieuws heb ik gemistquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:00 schreef Rockfire het volgende:
Bij een krater denk je al snel aan een meteoriet, maar hier is het een krater van een blow-out: 't Haantje
Balen .... ik had gisteren een 'raak' Drents artikel maar kon de locatie nergens vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:00 schreef Rockfire het volgende:
Bij een krater denk je al snel aan een meteoriet, maar hier is het een krater van een blow-out: 't Haantje
Dat artikel had ik ook gevonden en helemaal onderaan staat een foto met "Kraterbosje in ’t Haantje", dat was voor mij genoeg om het te vinden in Google Mapsquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Balen .... ik had gisteren een 'raak' Drents artikel maar kon de locatie nergens vinden
Staan de coördinaten gewoon in de Wiki![]()
Ik heb gezocht op kompas + stratenpatroon (van die luchtfoto), helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat artikel had ik ook gevonden en helemaal onderaan staat een foto met "Kraterbosje in ’t Haantje", dat was voor mij genoeg om het te vinden in Google Maps
Klopt, was eveneens Willemsvaartquote:Op woensdag 21 mei 2025 06:32 schreef DikDikkie het volgende:
Spoolderbergbrug Zwolle
https://maps.app.goo.gl/mTcZmUN14xEWoKEq7
Ik meen ergens een kanaal bij een sluis ofzo (gezien de lantaarnpaals); wel jammer dat er geen kompas is.quote:
Ja dat dacht ik ook maar er zijn best veel kanalen en sluizen en dit is niet iets wat ik herken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik meen ergens een kanaal bij een sluis ofzo (gezien de lantaarnpaals); wel jammer dat er geen kompas is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |