Laat ze dat niet horen, daar in Hoogkerk. Hoogkerk is geen Groningenquote:
Vertel het Michelin:quote:Op maandag 28 april 2025 23:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Laat ze dat niet horen, daar in Hoogkerk. Hoogkerk is geen Groningen
quote:Noor (Groningen)
Deze is pas al geweest toen we een rondje Markten deden. De Beestenmarkt, Delft.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:28 schreef marcel.de het volgende:
Dat is de Beestenmarkt in Sluis
Tussenstand:
r_one 5
alpeko 3
PSM 2
marcel.de 2
DikDikkie 1
FrankRicard 1
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Klopt, met 'Oud Sluis', voormalig driesterren restaurant van Sergio Herman.quote:
Dit plein heet geen Markt (al is er wel weekmarkt) en dus ook niet iets met een Beesten. Toch ligt het qua antwoord erg in het verlengde van de vorige twee.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:10 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand:
r_one 5
alpeko 4
PSM 2
marcel.de 2
DikDikkie 1
FrankRicard 1
Wel een touw?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 06:45 schreef marcel.de het volgende:
ik kan er zover nog geen knoop aan vastknopen. Heel wat plaatsen met pleinen bekeken maar helaas.
Uh ja een touwquote:
In Amsterdam? Niet dat ik weet. Verre van Amsterdam hier. Zelfs buiten de Randstad al scheelt dat niet zo veel. Mss ligt het er nog wel binnen zelfs. Deze plaats heeft ooit nog tot Zuid-Holland behoort maar ligt tegenwoordig in het Gelderse.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:43 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Uh ja een touw
En nog steeds niet.
Meeste hoofdkantoren Amsterdam en ook even in Borne gekeken, maar helaas. Zo komen we niet verder vrees ik.
De post is 5en half dag oud
Dat helpt nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:08 schreef marcel.de het volgende:
oei ik constateer dat hij nog stil staat. Jammer.
Het is zoals je ziet ook een uitkijktoren (de hoekpunt zie je erboven).
Ik vermoedt dat de fotograaf onder aan de trap stond
de bebording is er in het Nederlands en het Duits en de naam is "plat"quote:
De Kiekkaaste dus (ik denk, ik begin in het noorden en BAM, raakquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:17 schreef marcel.de het volgende:
[..]
de bebording is er in het Nederlands en het Duits en de naam is "plat"
Ik weet hem denk ik maar ik weet nog niet hoe ik het moet delen. Even opzoeken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:06 schreef r_one het volgende:
Nog meer eentje dan (weer Photosphere)![]()
[ afbeelding ]
Tussenstand:
r_one 8
alpeko 4
marcel.de 4
PSM 2
DikDikkie 1
FrankRicard 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |