Nog net in Holtenbroek, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:29 schreef marcel.de het volgende:
Dat is in Zwolle
Tussenstand:
marcel.de 23
r_one 17
TARAraboemdijee 16
alpeko 11
Sableheart 7
PSM 5
eenjongen... 4
Rockfire 4
FrankRicard 3
DikDikkie 2
Parafoonnotulist 1
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Iets met een splinter en een balk?quote:
Balkstraat in Ketelquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Iets met een splinter en een balk?
Iets met een pot en een ketel?
Het is sowieso een grote, wat oudere plaats, met grachten ofzo. Ik gok Groningen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Balkstraat in Ketel
Of de Potstraat in Balk.
Ik kwam uit bij Pieter Mortier, niet bij Potgieter.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:42 schreef alpeko het volgende:
Nou warempel... Ik doe Pot.... in Amsterdam op maps... Potgietersstraat. Daar ligt ook een Q parking. Hint 1 snap ik dan. Hint 2 niet.
Gegeven dat we van de Ketelbrug kwamen, was ik bang dat de eerste hint puur als Ketel gezien zou worden, terwijl het een zwarte ketel was (de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet). Om dat te verduidelijken de tweede hint. De splinter in andermans oog zien, maar de balk in je eigen oog niet is een parabel die hetzelfde principe als de pot verwijt de ketel illustreert.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:42 schreef alpeko het volgende:
Nou warempel... Ik doe Pot.... in Amsterdam op maps... Potgietersstraat. Daar ligt ook een Q parking. Hint 1 snap ik dan. Hint 2 niet.
Diepzinnigquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Gegeven dat we van de Ketelbrug kwamen, was ik bang dat de eerste hint puur als Ketel gezien zou worden, terwijl het een zwarte ketel was (de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet). Om dat te verduidelijken de tweede hint. De splinter in andermans oog zien, maar de balk in je eigen oog niet is een parabel die hetzelfde principe als de pot verwijt de ketel illustreert.
Zat ik toch aardig op het goede spoorquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Gegeven dat we van de Ketelbrug kwamen, was ik bang dat de eerste hint puur als Ketel gezien zou worden, terwijl het een zwarte ketel was (de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet). Om dat te verduidelijken de tweede hint. De splinter in andermans oog zien, maar de balk in je eigen oog niet is een parabel die hetzelfde principe als de pot verwijt de ketel illustreert.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Iets met een splinter en een balk?
Iets met een pot en een ketel?
Balkquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:40 schreef marcel.de het volgende:
Balkbrug![]()
Tussenstand:
marcel.de 24
r_one 17
TARAraboemdijee 16
alpeko 12
Sableheart 8