Boem, koekoek.quote:Van Gucht is volgens Neels dan ook stevig uit de bocht gegaan. “Ik vind het een heel ongepaste mededeling. Misschien wilde hij indruk maken met het feit dat hij over die informatie beschikte, maar dat zou getuigen van een grote onnozelheid en gebrek aan verstand. In het Frans is er een mooie uitdrukking voor: Il a perdu une bonne occasion de se taire. Hij heeft een goede kans gemist om te zwijgen.”
Scherpe pen. De Scheefpoeper wordt genadeloos gefileerd.quote:‘De afspraak’ bevindt zich tussen ‘De tafel’ en ‘Bar Goens’ in: iedereen zit er aan dezelfde desk maar tegelijk komen de mensen vooral praten over de dingen waar ze iets van afweten. Ze tonen dan ook meestal enige schroom om in te gaan op wat anderen zeggen. Eén grote uitzondering: Ruben Van Gucht. De man van Sporza zat gisteren in de studio om het voorbije wielervoorjaar te overlopen maar op eenvoudig verzoek wilde hij gerust ook alle andere thema’s tackelen. ‘Sportjournalisten zijn de breedst geïnteresseerde mensen die er zijn,’ liet hij aan het begin weten en hij kon niet wachten om dat ook te laten zien.
De jongens die in Kenia zijn aangehouden voor de smokkel van mieren begingen volgens hem ‘meer dan een stommiteit’. Wat betreft de NAVO-norm voor investeringen in defensie was hij het eens met Conner Rousseau dat ‘je je lidgeld moet betalen als je deel wilt zijn van een club’. Ook toen de voorzitter van Vooruit zich moest verdedigen voor de beslissing om toe te treden tot de federale regering vond hij steun bij Van Gucht. ‘Hij zal dingen hebben moeten slikken die moeilijk waren,’ zei die over het regeerakkoord. ‘Maar dat is nu eenmaal ons systeem.’ Als Carl Devos ooit stopt, kan de sportverslaggever er de politieke analyses vast nog wel bij doen.
Fermette-bouwers zijn de Belgen.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Belgen noemen ook alles een villa, als ik wat google kom ik op een relatief bescheiden vrijstaand huis voor de familie Rayane.
quote:Remco Evenepoel antwoordde niet op audiobericht “zonder excuses” van Ruben Van Gucht: “Hij verdient het niet”
Voor de start van de eerste rit in lijn van de Ronde van Romandië is Remco Evenepoel nog eens teruggekomen op de uitspraken van Ruben van Gucht. Die uitspraken noemde de olympische kampioen “onrespectvol”. De Sporza-journalist stuurde een audiobericht, maar daarop antwoordde Evenepoel niet.
“Ik denk dat wel duidelijk was wat mijn standpunt was”, aldus Evenepoel in Zwitserland. “Hij heeft dan een audiobericht gestuurd, maar zonder excuses in ieder geval. Dat was wel een beetje raar, maar we zien wel wat ervan komt. Het standpunt van mij en mijn familie was duidelijk. Nu moet ik hier verder koersen en iedereen verder zijn eigen ding doen. Hopelijk wordt er niet veel meer aandacht aan gegeven.”
De uitspraken van Van Gucht, die in ‘De Afspraak’ beweerde dat Evenepoel de familie van zijn vrouw Oumi financieel ondersteunt, kropen wel even in het hoofd van de kopman van Soudal -Quickstep. Die reed dinsdag naar een achtste plek in de proloog.
“De avond zelf heeft het allemaal wel wat gewoeld in het hoofd, zal ik zeggen”, klonk het. “Maar na een kort gesprek met Klaas Lodewyck (ploegleider, red.) heb ik het naast mij kunnen neerleggen en gefocust op de proloog en de komende dagen hier. Of ik geantwoord heb op zijn audiobericht? Nee, hij verdient het niet.”
Wat hebben ze daar deze winter voor wondermiddel gevondenquote:Op woensdag 30 april 2025 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Nicolas Vinokourov lost bijna het hele peloton. Prachtig.
Zelfs het fenomeen en erkend rasklimmer Lars Boven kon nog aanhaken.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Nicolas Vinokourov lost bijna het hele peloton. Prachtig.
Blijf de goal posts moven.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelfs het fenomeen en erkend rasklimmer Lars Boven kon nog aanhaken.
Enhaced Performance Optimizer hoorde ikquote:Op woensdag 30 april 2025 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar deze winter voor wondermiddel gevonden
Kan er geen reet van. De Ronde van Mersin, echt precies zijn niveau.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |