quote:Op woensdag 23 april 2025 22:00 schreef Felagund het volgende:
Ricco is wel echt verbannen ja, maar dat is een uitzondering. Geldt niet alleen voor renners, maar een Taus bijvoorbeeld loopt ook nog steeds rond.
Wel rare keuze van de ploegleiding vind ik persoonlijk. Seixas gaat nog meer dan genoeg winnen, terwijl Prodhomme nog nooit echt iets heeft gewonnen. Al is ie de laatste tijd wel lekker bezig.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:39 schreef TheArt het volgende:
Ploegleiding wilde blijkbaar dat Seixas won, maar die heeft eigenhandig bepaald dat niet hij maar Prodhomme moest winnen. Dat is flink ballen hebben op je 18e.
WE gaan vandaag meteen winnen, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 27 april 2025 07:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benieuwd wat Milkias klaar kan spelen @:rellende_rotscholier
Ik denk Kristoffquote:Op zondag 27 april 2025 11:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WE gaan vandaag meteen winnen, wat dacht jij dan?
Gewoon punten gepakt.quote:Op zondag 27 april 2025 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In dit veld
Daar heb je dan 15 miljoen voor betaald in de FPCL
33 en 34!quote:Op zondag 27 april 2025 14:38 schreef wimderon het volgende:
Soler pakt de laatste rit in Asturië nog even mee.
Bijna de helft van zijn punten gehaald in de Tour en Vuelta. Die vallen voorlopig niet wegquote:Op maandag 28 april 2025 13:56 schreef Idisrom het volgende:
Wout van Aert is inmiddels weer nummer 4 op de UCI-ranking, nog boven Mathieu van der Poel.
1200 punten in de Vuelta door 3 ritten, een hoop ereplaatsen met rode trui punten. Zonder een klassement 1,5x de punten van een monument binnen harken voelt ergens niet in verhoudingquote:Op maandag 28 april 2025 15:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Bijna de helft van zijn punten gehaald in de Tour en Vuelta. Die vallen voorlopig niet weg
Podium van Mathieu in LBL viel daarentegen wel weg
Ik zag geen rode trui punten volgens mij?quote:Op maandag 28 april 2025 16:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
1200 punten in de Vuelta door 3 ritten, een hoop ereplaatsen met rode trui punten. Zonder een klassement 1,5x de punten van een monument binnen harken voelt ergens niet in verhouding
Jawel 2 ritjes rood, goed voor 40 punten in totaalquote:Op maandag 28 april 2025 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zag geen rode trui punten volgens mij?
O ja klopt. Maar ritwinst was 180 punten, dan ben je met 3x etappes niet zo snel op de eerder genoemde 1200 puntenquote:Op maandag 28 april 2025 16:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jawel 2 ritjes rood, goed voor 40 punten in totaal
Tweede plek is 130 punten. Derde plek 95 punten.quote:Op maandag 28 april 2025 16:27 schreef franklop het volgende:
[..]
O ja klopt. Maar ritwinst was 180 punten, dan ben je met 3x etappes niet zo snel op de eerder genoemde 1200 punten
Ik las het bericht verkeerd, alsin dat 3 ritten alleen al voor 1200 punten zorgen!quote:Op maandag 28 april 2025 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tweede plek is 130 punten. Derde plek 95 punten.
3 x ritwinst = 3 x 180 = 540
3 x tweede = 3 x 130 = 390
1 x derde = 95 punten
1x vijfde = 60 punten
Dus 1.125 punten in totaal met die 40 voor twee dagen rode trui erbij.
Zo erg is het gelukkig ook weer niet.quote:Op maandag 28 april 2025 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik las het bericht verkeerd, alsin dat 3 ritten alleen al voor 1200 punten zorgen!
Batsaikhan is al jaren een onderschat allround fenomeen. Burgos doe je plicht.quote:Op maandag 28 april 2025 16:08 schreef DeeBee het volgende:
Mongolië boven in de Tour of Bostonliq
https://www.procyclingstats.com/rider/tegsh-bayar-batsaikhan
Als je redelijk vooraan rijdt bij het veldrijden dan ben je een goede puncher of zelfs sprinter.quote:Op maandag 28 april 2025 22:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Del Grosso zet wel flinke stappen de laatste tijd. Op de weg waren zijn uitslagen in de jeugd toch niet heel bijzonder. Hopelijk nog een mooi programma in het najaar.
Komt dat uit die podcast met Wuyts en Vlaeminck? Die zou ik graag schriftelijk af willen doen. De combinatie van half volksmenner, half mummelende pastoor én iemand die de naam Tim Merlier uitspreekt als een drachtige koe in barensnood kan mijn tere trommelvlies niet verdragen.quote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bondscoach Serge Pauwels weet het zeker: “Thibau Nys kan álle wielermonumenten winnen”
quote:Op maandag 28 april 2025 22:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Komt dat uit die podcast met Wuyts en Vlaeminck? Die zou ik graag schriftelijk af willen doen. De combinatie van half volksmenner, half mummelende pastoor én iemand die de naam Tim Merlier uitspreekt als een drachtige koe in barensnood kan mijn tere trommelvlies niet verdragen.
Niet geluisterd, maar zo geschreven klinkt het wel geestig dat je denkt dat iemand die alle monumenten kan winnen zelfs de Ronde van Lombardije kan winnen.quote:“Ik acht hem in staat om álle wielermonumenten te winnen”, is de oud-renner stellig in de podcast Wuyts & De Vlaeminck voor het Laatste Nieuws. “Ik denk dan ook aan Parijs-Roubaix, de Ronde van Vlaanderen op termijn. Zelfs de Ronde van Lombardije. Met wat ik nu van hem gezien heb, denk ik dat alles binnen zijn mogelijkheden ligt.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |