quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:33 schreef Momo het volgende:
Rusland-propaganda op Oekraense scholen: 'Onze identiteit wordt uitgewist'
Hersenspoelen van Oekraense kinderen door Rusland
quote:Volgens Oekraense inschattingen volgen ongeveer 1 miljoen kinderen onderwijs in de door Rusland bezette gebieden. Mensenrechtenorganisaties bevestigen dat een deel van het lesmateriaal bestaat uit anti-Oekraense propaganda. Dat is een schending van het internationale oorlogsrecht: tijdens een bezetting moeten kinderen les krijgen in hun eigen cultuur en taal.
Dat Rusland daar lak aan heeft, is niet nieuw.
quote:Dit schooljaar introduceerde de Russische overheid een nieuw nationaal lesboek dat in het hele land moet worden gebruikt. Want, zo zei president Poetin, het Russische onderwijs heeft "verbondenheid en eenheid" nodig. "We moeten de morele en culturele code van ons volk doorgeven." Ook kinderen in bezette Oekraense gebieden krijgen het boek te lezen.
In het boek wordt Oekrane neergezet als een door het Westen gecontroleerd en gecreerd anti-Russisch land. Oekraners zijn 'ultranationalistisch' en hebben 'neonazistische ideen'. Ook staat er: 'Vandaag de dag wordt elke afwijkende mening in Oekrane streng vervolgd. Oppositie is verboden en alles wat Russisch is, wordt vijandig verklaard'.
Ik heb vernomen dat dit voor @phpmystyle gebruikelijke omgangsnormen zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
Tortured body found is Ukrainian journalist Victoria Roshchyna
https://kyivinsider.com/t(...)-victoria-roshchyna/
Je kan die russen ook nauwelijks menselijk noemen.
Dit blijven natuurlijk altijd wederom afschuwelijke berichten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dit voor @:phpmystyle gebruikelijke omgangsnormen zijn.
Voor de iedereen moet dood - en ik wil dat zien vanaf mijn laptop - kneuzen brigade moet dit toch mooi nieuws zijn?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:29 schreef ExTec het volgende:
Voor de vredesbrigade kneuzen die natuurlijk 'niet gezien' hebben hoe Macron ultra slick de handschudding van de oranje idioot ontweek.
[ x ]
Het spel dat Php en discombo (oa) spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad altijd wat traag van begrip.
Действительно, товарищ Лоспедросов, если бы они только сдались.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor de iedereen moet dood - en ik wil dat zien vanaf mijn laptop - kneuzen brigade moet dit toch mooi nieuws zijn?
Ik zou dit als ik jou was snel op je Facebook pagina zetten!quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Macron heeft zichzelf ingebeeld dat een president van Frankrijk, in principe dan voor heel Europa praat en handelt. Maar hij is niet mijn president.
Ik ken je moederstaal niet.quote:Op zondag 27 april 2025 00:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Действительно, товарищ Лоспедросов, если бы они только сдались.
Want voor de rest is je google ook stuk, ofzo?quote:
Nee lui.quote:Op zondag 27 april 2025 00:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want voor de rest is je google ook stuk, ofzo?
Lijkt The Vengabus wel..quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Shturm bus... je verzint het niet
Mag je best zo vinden, maar ondertussen is er niemand anders in Europa die het voortouw neemt,quote:van user Idisrom
Macron heeft zichzelf ingebeeld dat een president van Frankrijk, in principe dan voor heel Europa praat en handelt. Maar hij is niet mijn president.
Schoolreisjequote:Op zaterdag 26 april 2025 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Bang bus 💥quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
VK is nog altijd ook Europa ook al zitten ze niet meer in de EU.quote:Op zondag 27 april 2025 01:07 schreef KangaP het volgende:
[..]
Mag je best zo vinden, maar ondertussen is er niemand anders in Europa die het voortouw neemt,
Of Putin lover Orban misschien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |