Gelukkig hebben we de beelden nogquote:Hardloopsters Amsterdam vanaf fatbikes op billen getikt: dit jaar al 24 meldingen
De politie heeft dit jaar 24 meldingen gekregen van vrouwen die in parken in Amsterdam op hun billen zijn geslagen. Volgens de politie zijn de daders jonge jongens op fatbikes die beelden maken van de aanrandingen. De beelden worden vervolgens gedeeld op sociale media als TikTok.
Volgens de politie kan het aantal incidenten hoger liggen, omdat niet iedereen aangifte doet. De politie hoopt dat slachtoffers die dat nog niet hebben gedaan, zich alsnog melden.
Vondelpark
Er zijn meldingen gedaan over incidenten in het Vondelpark, het Erasmuspark en het Flevopark, schrijft AT5. De vrouwen zijn meestal aan het hardlopen. De politie doet onderzoek. "Dit gedrag is niet alleen heel erg vervelend voor de slachtoffers, maar ook strafbaar", aldus de politie.
De politie heeft nog niemand aangehouden. In een filmpje op sociale media roept de politie op om er "gewoon mee te kappen".
Wat lees ik hier allemaalquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:35 schreef summer2bird het volgende:
Net als met de TikTok chicken jockey trend, erg cringe.
Vreten gooien in de bios tijdens een bepaalde scenequote:
Geile Mo en vieze Delano zullen er nu ongetwijfeld direct mee stoppen.quote:In een filmpje op sociale media roept de politie op om er "gewoon mee te kappen".
Lijkt me toch wel een stapje erger. Zoals de politie ook zegt dit is wettelijk gewoon aanranding.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL hier aangifte voor doen
Dat zijn van die schijtluizen die ook de politie gaan bellen als kinderen aan het belletje trekken zijn, of als er vuurwerk wordt afgestoken in een wijk verderop.
Wtfquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Vreten gooien in de bios tijdens een bepaalde scene
https://omroepvenlo.nl/ni(...)ooi-in-bioscoopzalen
De daad op zich is niet zo heel ernstig, maar er wordt wel een grens overschreden en die vrouwen weten niet welke grenzen nog meer overschreden gaan worden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat zijn van die schijtluizen die ook de politie gaan bellen als kinderen aan het belletje trekken zijn, of als er vuurwerk wordt afgestoken in een wijk verderop.
Is van de nieuwe minecraft film.quote:
Past ook in de langere trend dat niemand iets om elkaar geeft. Schoonmakers mogen het weer opruimen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is van de nieuwe minecraft film.
Kinderen en pubers gaan daar heen om tijdens een bepaald moment heel hard te gillen, popcorn gooien, vuurwerk afsteken, sommige nemen levende kippen mee de bios in, het is te krankzinnig voor woorden.
Ik was naar een andere film een paar weken terug en toen sprak ik even met de kassière omdat er ook een heel leger aan kindertjes was die heel stevig werden aangesproken nog voor ze de zaal in konden.
Alles voor de likes he
Inderdaad, gewoon kapotschoppen. De politie bellen heeft geen zin.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Van mij part mogen de mannen in Amsterdam hun huis niet meer uit. Zij zorgen voor alle ellende.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:55 schreef RotatoR het volgende:
Hadden die vrouwen nou maar een hijab gedragen, dan was dit niet gebeurd.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Vreten gooien in de bios tijdens een bepaalde scene
https://omroepvenlo.nl/ni(...)ooi-in-bioscoopzalen
Nou moet ik wel zeggen dat we vroeger ooit een opa knettergek hebben gemaakt door belletje trekken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
die ook de politie gaan bellen als kinderen aan het belletje trekken zijn
Laat je niet zo stangen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:53 schreef Duracell het volgende:
Vind het noemen van het fietssoort in dit soort berichten een beetje overbodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |