SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Maar even he, stel je een veld vol van die knobbeldingen voor. Dat ziet er toch bijna buitenaards uit als je dat nog niet eerder gezien hebt?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even opgezocht, is het dit?![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar even he, stel je een veld vol van die knobbeldingen voor. Dat ziet er toch bijna buitenaards uit als je dat nog niet eerder gezien hebt?
Gesmolten Hedwig.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
Iemand een portie gebakken kat?
[ link | afbeelding ]
Lekker zweten?quote:
Oehquote:
Wat een hel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
En donderdag ook 24. Dat gaat wel ineens lekker rap.
Staat jouw verwarming een halve meter van de muur af?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
Iemand een portie gebakken kat?
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:48 schreef kwiwi het volgende:
Oh @:essnhills heb hier een leuk winkeltje met allemaal mooi garen gevondenMisschien toch de haaknaalden maar weer eens uit de kast halen.
Ik moest een bijl kopen van @Nizno, met een arm of been eraf ben je die 15 kilo zo kwijtquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Nog vier dagen om 15 kilo af te vallen.
*Installeert airco alvastquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag ook 26 graden. Nu al klaar mee.
Nee eerst even bedenken wat ik wil maken, en dat ik dan ook echt in huis kan zetten ergens. Vond de bloemen die je toen gemaakt had erg leuk, misschien zoiets.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wolwinkeltjes
Heb je wat gekocht? Weet je al wat je gaat maken?
Zelfs zonder eten verdwalen in een regenwoud gaat je hier niet bij helpen. Tenzij je half opgegeten wordtquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Nog vier dagen om 15 kilo af te vallen.
Kom eraan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:37 schreef essnhills het volgende:
Oh hier zegt ie vooralsnog max een comfortabele 21 graden volgende week
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee eerst even bedenken wat ik wil maken, en dat ik dan ook echt in huis kan zetten ergens. Vond de bloemen die je toen gemaakt had erg leuk, misschien zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Arme meisjes in Panamaquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs zonder eten verdwalen in een regenwoud gaat je hier niet bij helpen. Tenzij je half opgegeten wordt
Ja?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat jouw verwarming een halve meter van de muur af?
Als het nou gewoon de hele zomer rond de 21-22 graden blijftquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel altijd bloemen in huisHmm zulk dun garen heb ik daar zo snel niet gezien, nog een keertje gaan kijken. M'n 1.5mm naald heb ik volgens mij nog nooit gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ff wennen, maar na een tijdje merkte ik het niet meerquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm zulk dun garen heb ik daar zo snel niet gezien, nog een keertje gaan kijken. M'n 1.5mm naald heb ik volgens mij nog nooit gebruikt
Ja kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ff wennen, maar na een tijdje merkte ik het niet meer
Pas toen ik daarna die omslagdoek ging haken met 3,00mm dacht ik 'jeetje wat dik is dit zeg’, maar ook dat went weer snel
Die van de bloemen van het internetquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen![]()
Heb je de patronen toen uit een boek gehaald of gewoon van internet?
Ja ik ben het met je eens hoor, maar naar die panelen wordt hoofdzakelijk met economische bril gekeken. Dus wat kost het minste en levert het meeste op, helaas zijn dat niet de mooie opties maar de voordeligstequote:Op vrijdag 25 april 2025 09:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Ik heb daar een mening over. Dakinstallaties kunnen ook niet altijd, snap ik best. Maar er is een hoop dak waar onterecht niets mee gedaan wordt.
Als ik een verhaalscript ga schijven wordt dat een post-apocalyptisch avontuur gok ikquote:
Fallout LTVDK Edition?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik een verhaalscript ga schijven wordt dat een post-apocalyptisch avontuur gok ik
Dat ie zo die kraan van het aanrecht rukt en er een telefooncel mee overhoop schiet.quote:
quote:
Maar bouw dan eerst huizen onder die panelen verdomme.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens hoor, maar naar die panelen wordt hoofdzakelijk met economische bril gekeken. Dus wat kost het minste en levert het meeste op, helaas zijn dat niet de mooie opties maar de voordeligste
Zonnetje begint anders al aardig te schijnen hierquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoo. Het mooie weer komt ook vandaag niet. Morgen. Misschien. Of een andere keer.
Echt, ik lees dit en tijdens het lezen begint spontaan de zon te schijnenquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonnetje begint anders al aardig te schijnen hier
Toen ik mijn huis kocht stond er pontificaal voor de schuifpui zo'n grote brede radiator met ook best een flinke ruimte er tussenquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nooit eerder zo gezien eigenlijk. Zonde van de ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |