Oke moppersmurfquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat het hoe efficiënt Amsterdam aanzetten in Breeze is
Ik heb nog nooit zo veel profielen in één dag gekregen.
Buda kan dan straks wel weer hagelslag en broodjes kroket eten, ballie nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
Bal moet nog 1 uur en 48 minuten vliegen en Buda 10 uur en 51 minuten.
Neem aan dat Buda wel paar pakken hagelslag meegenomen heeft voor Bal.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda kan dan straks wel weer hagelslag en broodjes kroket eten, ballie niet
Bal gaat natuurlijk direct aan de crispy pork en is dan ook gelukkig.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal gaat natuurlijk direct aan de crispy pork en is dan ook gelukkig.
Ik las dat ze snel drie weken naar NL moet dus eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In iedere wang een kroket.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las dat ze snel drie weken naar NL moet dus eigenlijk wel.
Maar dat is nog niet vandaagquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las dat ze snel drie weken naar NL moet dus eigenlijk wel.
Die zijn toch al op.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat Buda wel paar pakken hagelslag meegenomen heeft voor Bal.
En remstof, stof van de ballast, platte panelen die sneller vies worden en minder efficiënt zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NS/Prorail wilde daar geloof ik niet aan beginnen omdat het vrij kostbaar is qua onderhoud, veel trillingen in het spoor en dergelijke
Die dingen in een weiland proppen is gewoon de goedkoopste optie. Als je ze op een gebouw moet plaatsen zit je weer met de stevigheid van de constructie, bouwvoorschriften, veiligheidsdingetjes, bezwaarschriften bij vergunningen etc. In een weiland is het gewoon in de grond hengsten, aansluiten en klaar.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En remstof, stof van de ballast, platte panelen die sneller vies worden en minder efficiënt zijn.
Zonnepanelen in een weiland in NL zijn ook kolder, met zoveel platte daken die leeg zijn, parkeerplaatsen die te overdekken zijn. Er is geen ruimtetekort dat we in iedere kier panelen moeten proppen die in de praktijk minder werken. Mja. Dan moet je gaan overleggen met mensen en dat is moeilijk.
Dat stond hier ook in het artikel inderdaad, dat dit een goede oplossing was omdat je veel minder tot geen bezwaren krijgt van omwonenden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En remstof, stof van de ballast, platte panelen die sneller vies worden en minder efficiënt zijn.
Zonnepanelen in een weiland in NL zijn ook kolder, met zoveel platte daken die leeg zijn, parkeerplaatsen die te overdekken zijn. Er is geen ruimtetekort dat we in iedere kier panelen moeten proppen die in de praktijk minder werken. Mja. Dan moet je gaan overleggen met mensen en dat is moeilijk.
allemaal olie erop en roeststof en zo....quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
Hier leggen ze nu zonnepanelen tussen treinrails, helemaal geen slecht idee. Krijg je niet overal van die lelijke muren aan zonnepanelen in een weiland e.d. Ook wel wat voor Nederland, met zoveel kilometers aan treinrails.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dit brownies waren en ik las iets over pindakaas.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:46 schreef kwiwi het volgende:
De komkommers (die met de blaadjes) en de pindaas (de andere 3 vakjes) gaan al goedAlleen de 9 vakjes cherrytomaatjes willen nog niet
De grote hongaarse tomatenplant (niet op de foto) groeit ook als een bezetene.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |