lekker lui leventjequote:Op donderdag 24 april 2025 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, lekker gelezen in mijn ereader en veel te laat opgestaan, lang gewandeld, gewerkt, beetje sociaal gedaan en 4 afleveringen van 4 verschillende series gezien, er zat 1 anime tussen.
Ik ben het huishouden vergeten erbij te vermelden, en gewerkt heb je niet gelezenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 april 2025 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Stom kattenliedje zit in in m'n hoofd
Ik heb mijn geluid uitquote:Op donderdag 24 april 2025 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, deze: Nattekat in GC / [KSC #18809] Hue hue, Barbatruc
Welke is dit?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
@:LTVDK ijsje is best lekker. Ik geef hem denk ik een 7,5. Die andere met kers enz is ook lekker.
Is het niet half zeven daar?quote:Op donderdag 24 april 2025 23:25 schreef bitterbal het volgende:
Zo sta voor het ontbijt buffet.![]()
Laatste keer. Deze is erg uitgebreid
Ik lig nu net in m'n warme zachte bedje.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. We moeten om 7:15 naar het vliegveld
Ik ook, maar ik moet mijn tanden nog poetsen en pillen slikkenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig nu net in m'n warme zachte bedje.
ik ben onderweg naar mn fiets om vervolgens naar huis te moeten fietsenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oef, moet je er weer helemaal uit.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet mijn tanden nog poetsen en pillen slikken
ik zou in slaap vallen zonder pillen en zonder poetsenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oef, moet je er weer helemaal uit.
Ja, meteen ook maar gedouchtquote:Op donderdag 24 april 2025 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oef, moet je er weer helemaal uit.
Hou je mondquote:Op donderdag 24 april 2025 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Same.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou in slaap vallen zonder pillen en zonder poetsen
time flies when you're having funquote:Op vrijdag 25 april 2025 00:05 schreef drakin het volgende:
Hoe kan het nou ineens al na 12 uur zijn?
Nu kan het! Neem! Veel!quote:Op donderdag 24 april 2025 23:25 schreef bitterbal het volgende:
Zo sta voor het ontbijt buffet.![]()
Laatste keer. Deze is erg uitgebreid
Elk een andere kant uit vliegen?quote:Op donderdag 24 april 2025 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. We moeten om 7:15 naar het vliegveld
Al fietsend op Fok posten?quote:Op vrijdag 25 april 2025 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
time flies when you're having fun
bijna thuis
Nou in elk geval allebei een goede vlucht gewenst en afscheid met veel snot en tranen enzoquote:Op vrijdag 25 april 2025 00:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K 1145 en Buda 1200. Mijn vlucht is gelukkig maar 5 uur
quote:
Mooie vakantie geweest hoor. Lekker kunnen ontspannen?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
Hier leggen ze nu zonnepanelen tussen trainrails, helemaal geen slecht idee. Krijg je niet overal van die lelijke muren aan zonnepanelen in een weiland e.d. Ook wel wat voor Nederland, met zoveel kilometers aan treinrails.
[ afbeelding ]
Zou Thailand ook een Ministerie voor Gewichtige Zaken hebben?quote:
De NS/Prorail wilde daar geloof ik niet aan beginnen omdat het vrij kostbaar is qua onderhoud, veel trillingen in het spoor en dergelijkequote:Op vrijdag 25 april 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
Hier leggen ze nu zonnepanelen tussen treinrails, helemaal geen slecht idee. Krijg je niet overal van die lelijke muren aan zonnepanelen in een weiland e.d. Ook wel wat voor Nederland, met zoveel kilometers aan treinrails.
[ afbeelding ]
Zo slim!quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
Hier leggen ze nu zonnepanelen tussen treinrails, helemaal geen slecht idee. Krijg je niet overal van die lelijke muren aan zonnepanelen in een weiland e.d. Ook wel wat voor Nederland, met zoveel kilometers aan treinrails.
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk ook vanwege al die mensen in Nederland die het nodig vinden om andermans spullen te vernielen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NS/Prorail wilde daar geloof ik niet aan beginnen omdat het vrij kostbaar is qua onderhoud, veel trillingen in het spoor en dergelijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |