Elk een andere kant uit vliegen?quote:Op donderdag 24 april 2025 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. We moeten om 7:15 naar het vliegveld
Al fietsend op Fok posten?quote:Op vrijdag 25 april 2025 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
time flies when you're having fun
bijna thuis
Nou in elk geval allebei een goede vlucht gewenst en afscheid met veel snot en tranen enzoquote:Op vrijdag 25 april 2025 00:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K 1145 en Buda 1200. Mijn vlucht is gelukkig maar 5 uur
quote:
Mooie vakantie geweest hoor. Lekker kunnen ontspannen?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
Hier leggen ze nu zonnepanelen tussen trainrails, helemaal geen slecht idee. Krijg je niet overal van die lelijke muren aan zonnepanelen in een weiland e.d. Ook wel wat voor Nederland, met zoveel kilometers aan treinrails.
[ afbeelding ]
Zou Thailand ook een Ministerie voor Gewichtige Zaken hebben?quote:
De NS/Prorail wilde daar geloof ik niet aan beginnen omdat het vrij kostbaar is qua onderhoud, veel trillingen in het spoor en dergelijkequote:Op vrijdag 25 april 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
Hier leggen ze nu zonnepanelen tussen treinrails, helemaal geen slecht idee. Krijg je niet overal van die lelijke muren aan zonnepanelen in een weiland e.d. Ook wel wat voor Nederland, met zoveel kilometers aan treinrails.
[ afbeelding ]
Zo slim!quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
Hier leggen ze nu zonnepanelen tussen treinrails, helemaal geen slecht idee. Krijg je niet overal van die lelijke muren aan zonnepanelen in een weiland e.d. Ook wel wat voor Nederland, met zoveel kilometers aan treinrails.
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk ook vanwege al die mensen in Nederland die het nodig vinden om andermans spullen te vernielen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NS/Prorail wilde daar geloof ik niet aan beginnen omdat het vrij kostbaar is qua onderhoud, veel trillingen in het spoor en dergelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |