Wat voor diameter vind jii normaal voor een pizza?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die pizza zo klein of lijkt dat maar zo?
Wat schattigquote:
Oh ja wowquote:Op donderdag 24 april 2025 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik er ooit de ruimte voor heb zou ik uit sentimentele overwegingen nog wel een Reply tekentafel willen. Klassieker van wijlen Friso Kramer.
Hey dit plaatje heb ik gebruikt voor de verjaardag van @bitterbalquote:
Zoete of hartige korst?quote:
ik weetquote:Op donderdag 24 april 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey dit plaatje heb ik gebruikt voor de verjaardag van @:bitterbal
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
vlaaideegquote:
Heb daar ooit nog schetsles op gehad bij de ontwerpopleiding, maar ze stonden wel op de nominatie om vervangen te worden. Helaas was ik toen al weg, had er best eentje over willen nemen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat schattig.
[..]
Oh ja wow.
Maar ik bedoel de plebejer versie, uiteraard.
Geen idee. Die je in de winkel koopt.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor diameter vind jii normaal voor een pizza?
Ooh wat jammer! Mijn papa had ook een hele mooie, voor huizen tekenen. Maar die tafel bestaat ook niet meerquote:Op donderdag 24 april 2025 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb daar ooit nog schetsles op gehad bij de ontwerpopleiding, maar ze stonden wel op de nominatie om vervangen te worden. Helaas was ik toen al weg, had er best eentje over willen nemen.
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh wat jammer! Mijn papa had ook een hele mooie, voor huizen tekenen. Maar die tafel bestaat ook niet meer.
Hier ging het eerder vandaag overquote:
Oh, heb hier niet gelezen vandaagquote:Op donderdag 24 april 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ging het eerder vandaag over
Hue huequote:
post #104quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 april 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja de hond komt officieel mijn kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |