quote:
kind heeft straks een boerderijdierenfobiequote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Die hebben ze al opgehangen op de plek waar de box komt te staan
Nee ik heb braaf twee doosjes gekocht.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Wat veel!
O wacht. Dacht dat het jouw diepvries was, toen zag ik de prijskaartjes
Maar de mobiel was zeediertjesquote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
kind heeft straks een boerderijdierenfobie
ow ja.... die zwemmen niet op een boerderijquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Wat veel!
dan was flor dr diepvries nog een logischere gedachtengangquote:Op donderdag 24 april 2025 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in een vaatwasser stonden.
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Wat veel!
Mijn conclusie hieruit is dat @Ama thuis een vaatvriescombi heeft staanquote:Op donderdag 24 april 2025 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in een vaatwasser stonden.
Met een beetje vloeibaar stikstof spat het vuil er vanaf! En de vaat! En de vaatwasser!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Mijn conclusie hieruit is dat @:ama thuis een vaatvriescombi heeft staan
Ik las knisperbroekje en snapte er geen hol vanquote:Op donderdag 24 april 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er een knisperboekje van maken voor neefje/nichtje die over ongeveer een maand geboren wordt![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las knisperbroekje en snapte er geen hol van.
Superleuk, iig.
Leuk leuk! Wij hebben drie Vlaamse reuzen en 1 Vlaamse Godzilla.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet, maar komen er uiteindelijk wel
Okee het was niet droog. Maar ja. Toch even kibbeling gegeten bij de visboer.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar even buiten lopen. Het is eindelijk droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |