abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:17:48 #226
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217514785
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik waarschuwde er al voor. PL Aids
Paar jaar terug werd alles nog gedomineerd door La Liga.
Bij hockey hebben ze de loting een tijdje zo gedaan dat 2 teams van hetzelfde land niet in de finale konden komen. Bij de UEFA proberen ze juist in de beginfase van het toernooi wedstrijden tussen hetzelfde land te voorkomen.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:26:23 #227
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217514899
Genoeg leuke teams in de PL hoor, Liverpool, Bournemouth, Villa, Brighton vorig seizoen. Maar hier zit je uitgerekend met twee ontzettende aidsteams en jarenlang dito wanbeleid opgescheept.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217514955
Waarom gaat het hier opeens zo veel over die sport die eigenlijk helemaal geen sport is. :{
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:32:14 #229
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_217515007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:17 schreef VoMy het volgende:

[..]
Paar jaar terug werd alles nog gedomineerd door La Liga.
Bij hockey hebben ze de loting een tijdje zo gedaan dat 2 teams van hetzelfde land niet in de finale konden komen. Bij de UEFA proberen ze juist in de beginfase van het toernooi wedstrijden tussen hetzelfde land te voorkomen.
Het geld stroomt steeds meer richting de Premier League, de nummer 20 daar heeft meer geld dan de nummers 4/5/6 van andere grote competities. Logisch dat iedere Engelse club altijd favoriet zal zijn voor de Europa League en Conference League.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:36:34 #230
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217515061
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:29 schreef Pistolero het volgende:
Waarom gaat het hier opeens zo veel over die sport die eigenlijk helemaal geen sport is. :{
Laten we het dan maar weer hebben over de altijd hypocriete VVD

twitter

TUIG! Keihard straffen!!! Aldus de partij die al decennia regeert en weet van het tekort aan rechters en cellen, maar er geen flikker aan heeft gedaan (waaronder deze populistische blaaskaak van een oud-minister op deze post en een van de personen die bij de Voorjaarsnota schijt had aan de roep om extra financiering).

VVD’ED
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:03:00 #231
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217515368
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:36 schreef Szura het volgende:

[..]
Laten we het dan maar weer hebben over de altijd hypocriete VVD

[ x ]
TUIG! Keihard straffen!!! Aldus de partij die al decennia regeert en weet van het tekort aan rechters en cellen, maar er geen flikker aan heeft gedaan (waaronder deze populistische blaaskaak van een oud-minister op deze post en een van de personen die bij de Voorjaarsnota schijt had aan de roep om extra financiering).

VVD’ED
Dat is tenminste iets waar we het allemaal roerend over eens zijn.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 10:26:59 #232
194695 franklop
Fran knock
pi_217515648
Ach AfD

Duitse inlichtingendienst: AfD extremistisch en bedreiging voor democratie - https://nos.nl/l/2565742
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:47:52 #233
262211 hhh38
pi_217516412
twitter

Ik sta volledig achter CL winst voor Luis Enrique @Alaphilippe_
pi_217516471
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

Ik sta volledig achter CL winst voor Luis Enrique @:Alaphilippe_
Luis Enrique is een goed en bijzonder mens. Gun het hem van harte.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:11:47 #236
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_217516630
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het geld stroomt steeds meer richting de Premier League, de nummer 20 daar heeft meer geld dan de nummers 4/5/6 van andere grote competities. Logisch dat iedere Engelse club altijd favoriet zal zijn voor de Europa League en Conference League.
*de nr17

De Premier League ontgroeit zich zelfs in eigen land namelijk. Je hebt nu al een paar seizoenen op een rij dat de gepromoveerde ploegen direct kansloos degraderen, en ook nagenoeg dezelfde weg andersom.

Ipswich voert echt prima beleid, goede trainer, halen voor een recordbedrag aan spelers. En ze worden alsnog kansloos 18e.

De enige ploegen in de PL die nog echt aidsbeleid voeren zijn Tottenham en ManU maar daar wordt zoveel geld in gepompt dat ze nog wel wegblijven uit de degradatiezone. Dat die twee ploegen nu nog de EL finale gaan halen is schrijnend
Met pijn en moeite derde
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:13:18 #237
262211 hhh38
pi_217516647
quote:
Bij alles wat ik over hem lees word ik meer fan
pi_217516652
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
*de nr17

De Premier League ontgroeit zich zelfs in eigen land namelijk. Je hebt nu al een paar seizoenen op een rij dat de gepromoveerde ploegen direct kansloos degraderen, en ook nagenoeg dezelfde weg andersom.

Ipswich voert echt prima beleid, goede trainer, halen voor een recordbedrag aan spelers. En ze worden alsnog kansloos 18e.

De enige ploegen in de PL die nog echt aidsbeleid voeren zijn Tottenham en ManU maar daar wordt zoveel geld in gepompt dat ze nog wel wegblijven uit de degradatiezone. Dat die twee ploegen nu nog de EL finale gaan halen is schrijnend
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:

[..]

De Premier League is het allergrootste kankergezwel in de gehele sportwereld. Iedereen die daar vrijwillig naar kijkt moeten ze een spuitje geven. Net als iedereen die er werkzaam is.

Uit dat licht, weg die competitie.
Hier sta ik nog steeds volledig achter. :)
pi_217516653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
*de nr17

Je moet inmiddels een Nottingham Forest-manier gebruiken om de boel te overleven. Denk dat een Brentford/Brighton-achtige club het nu ook moeilijk zou hebben.
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:21:43 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217516741
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik waarschuwde er al voor. PL Aids
Ja logische waarschuwing al heeft United wel een aantal keer gezwijnd. Tottenham had het ook best lastig met AZ maar die raakten net toen weer uit vorm. (Lees: Clasie raakte geblesseerd daarna)

Verder is de Premier League echt het ultieme bewijs dat sport waar te veel geld in wordt gepompt kut is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217516745
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[..]
Hier sta ik nog steeds volledig achter. :)
Zes jaar geleden was dit al een veilige opmerking :')
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 15:08 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Alsof ik van slag ben nadat de Premier League na jarenlang miljarden uitgeven aan spelers en trainers anno 2019 eindelijk eens 'overheerst' in Europa.
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:25:26 #242
pi_217516785
Was dat het seizoen dat Chelsea - Arsenal de EL finale was?

Als die ene keeper niet zoveel tijd had gerekt hadden we in ieder geval niet 4 Engelse clubs in de finales gehad toen :{
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:26:46 #243
262211 hhh38
pi_217516793
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat het seizoen dat Chelsea - Arsenal de EL finale was?
Ja. En Liverpool - Spurs de CL finale. En er was nog geen Conference League.
pi_217516859
Mja, goed. De mensheid is gewoon van nature dom en primitief. Daarom slingert het gros van de wereld aan zijn liaan als er een Premier League-wedstrijd is. Ze vragen zich meestal niet af waar het precies door komt dat het tempo hoog ligt en het 'aantrekkelijk' is. Tel dat op bij de immer narcistische idioten die in Engeland wonen. Als ze naar Barça v Inter kijken, zijn ze werkelijk verbaasd dat er ook in andere landen gevoetbald kan worden. Dom maakt dommer, dommer maakt domst.
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:35:17 #245
pi_217516884
Voetbal is natuurlijk ook een commercieel gedrocht.

Gaan jullie kijken naar het WK Clubs?
pi_217516894
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal is natuurlijk ook een commercieel gedrocht.

Gaan jullie kijken naar het WK Clubs?
HAHAHAHAHHA

Helemaal vergeten om mijn verbazing daarover te delen. Ik denk dat, zeker binnen onze landsgrenzen, er niemand een fuck om geeft. Ondertussen zie je bij allerlei tweets van influencers als Fabrizio Romano voortdurend iets over dat WK voor Clubs voorbij komen.
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:39:30 #247
pi_217516915
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
HAHAHAHAHHA

Helemaal vergeten om mijn verbazing daarover te delen. Ik denk dat, zeker binnen onze landsgrenzen, er niemand een fuck om geeft. Ondertussen zie je bij allerlei tweets van influencers als Fabrizio Romano voortdurend iets over dat WK voor Clubs voorbij komen.
Ik weiger te kijken. Bij interlandvoetbal vond ik de Nations League nog wel leuk omdat het 'vriendschappelijke potjes' leuker maakt (sowieso is interlandvoetbal nog net iets minder verziekt dan clubvoetbal), maar dit moet weer extra als nutteloze cashcow voor dezelfde 12 teams die het hele jaar door al miljoenen opstrijken voor iets met nul historie en nul relevantie, want we weten toch al allemaal dat er een Europees team gaat winnen, en dat allemaal voor een paar bobo's en clubs om zich nog verder te verrijken.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:02:14 #248
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217517100
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

Ik sta volledig achter CL winst voor Luis Enrique @:Alaphilippe_
Rondfietsen in een proftenue, smaak is niet te koop
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:12:34 #249
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_217517193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Je moet inmiddels een Nottingham Forest-manier gebruiken om de boel te overleven. Denk dat een Brentford/Brighton-achtige club het nu ook moeilijk zou hebben.
Ik denk dat ze zelfs volkomen kansloos zouden zijn.

De lage ranking van ManU en Tottenham, terwijl ze het Europees prima doen en nog altijd goede spelers hebben, zegt genoeg. Het is niet eens dat die twee zoveel slechter zijn geworden, het is vooral dat de Brentfords, Brightons, Wolves en Bournemouths van de wereld zo veel beter zijn geworden.

En andere clubs komen er domweg niet meer tussen :{

Het is alsof je als Excelsior naar de Eredivisie promoveert, en alle andere ploegen zijn minimaal van niveau AZ of FC Twente.
Met pijn en moeite derde
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:29:52 #250
262211 hhh38
pi_217517380
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik weiger te kijken. Bij interlandvoetbal vond ik de Nations League nog wel leuk omdat het 'vriendschappelijke potjes' leuker maakt (sowieso is interlandvoetbal nog net iets minder verziekt dan clubvoetbal), maar dit moet weer extra als nutteloze cashcow voor dezelfde 12 teams die het hele jaar door al miljoenen opstrijken voor iets met nul historie en nul relevantie, want we weten toch al allemaal dat er een Europees team gaat winnen, en dat allemaal voor een paar bobo's en clubs om zich nog verder te verrijken.
In theorie is het een leuk idee. Het WK voor landen het hoogtepunt van de sport, een WK voor clubs zou daar prima bij passen als tegenhanger. Maar het werkt alleen als alle continenten ongeveer gelijkwaardig waren, er niet al teveel voetbal was en de FIFA niet zo'n walgelijke geldslurpende organisatie zou zijn.

Uiteindelijk denk ik dat UEFA/FIFA af gaan dwingen dat nationale competities in moeten krimpen om meer ruimte te maken voor hun toernooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')