Paar jaar terug werd alles nog gedomineerd door La Liga.quote:
Het geld stroomt steeds meer richting de Premier League, de nummer 20 daar heeft meer geld dan de nummers 4/5/6 van andere grote competities. Logisch dat iedere Engelse club altijd favoriet zal zijn voor de Europa League en Conference League.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Paar jaar terug werd alles nog gedomineerd door La Liga.
Bij hockey hebben ze de loting een tijdje zo gedaan dat 2 teams van hetzelfde land niet in de finale konden komen. Bij de UEFA proberen ze juist in de beginfase van het toernooi wedstrijden tussen hetzelfde land te voorkomen.
Laten we het dan maar weer hebben over de altijd hypocriete VVDquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:29 schreef Pistolero het volgende:
Waarom gaat het hier opeens zo veel over die sport die eigenlijk helemaal geen sport is.
Dat is tenminste iets waar we het allemaal roerend over eens zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Laten we het dan maar weer hebben over de altijd hypocriete VVD
[ x ]
TUIG! Keihard straffen!!! Aldus de partij die al decennia regeert en weet van het tekort aan rechters en cellen, maar er geen flikker aan heeft gedaan (waaronder deze populistische blaaskaak van een oud-minister op deze post en een van de personen die bij de Voorjaarsnota schijt had aan de roep om extra financiering).
VVD’ED
Luis Enrique is een goed en bijzonder mens. Gun het hem van harte.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ik sta volledig achter CL winst voor Luis Enrique @:Alaphilippe_
*de nr17quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het geld stroomt steeds meer richting de Premier League, de nummer 20 daar heeft meer geld dan de nummers 4/5/6 van andere grote competities. Logisch dat iedere Engelse club altijd favoriet zal zijn voor de Europa League en Conference League.
Bij alles wat ik over hem lees word ik meer fanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ht-voetbal~b7d25de0/
@:HHH38
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
*de nr17
De Premier League ontgroeit zich zelfs in eigen land namelijk. Je hebt nu al een paar seizoenen op een rij dat de gepromoveerde ploegen direct kansloos degraderen, en ook nagenoeg dezelfde weg andersom.
Ipswich voert echt prima beleid, goede trainer, halen voor een recordbedrag aan spelers. En ze worden alsnog kansloos 18e.
De enige ploegen in de PL die nog echt aidsbeleid voeren zijn Tottenham en ManU maar daar wordt zoveel geld in gepompt dat ze nog wel wegblijven uit de degradatiezone. Dat die twee ploegen nu nog de EL finale gaan halen is schrijnend
Hier sta ik nog steeds volledig achter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Premier League is het allergrootste kankergezwel in de gehele sportwereld. Iedereen die daar vrijwillig naar kijkt moeten ze een spuitje geven. Net als iedereen die er werkzaam is.
Uit dat licht, weg die competitie.
Je moet inmiddels een Nottingham Forest-manier gebruiken om de boel te overleven. Denk dat een Brentford/Brighton-achtige club het nu ook moeilijk zou hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
*de nr17
De Premier League ontgroeit zich zelfs in eigen land namelijk. Je hebt nu al een paar seizoenen op een rij dat de gepromoveerde ploegen direct kansloos degraderen, en ook nagenoeg dezelfde weg andersom.
Ipswich voert echt prima beleid, goede trainer, halen voor een recordbedrag aan spelers. En ze worden alsnog kansloos 18e.
De enige ploegen in de PL die nog echt aidsbeleid voeren zijn Tottenham en ManU maar daar wordt zoveel geld in gepompt dat ze nog wel wegblijven uit de degradatiezone. Dat die twee ploegen nu nog de EL finale gaan halen is schrijnend
Ja logische waarschuwing al heeft United wel een aantal keer gezwijnd. Tottenham had het ook best lastig met AZ maar die raakten net toen weer uit vorm. (Lees: Clasie raakte geblesseerd daarna)quote:
Zes jaar geleden was dit al een veilige opmerkingquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Hier sta ik nog steeds volledig achter.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof ik van slag ben nadat de Premier League na jarenlang miljarden uitgeven aan spelers en trainers anno 2019 eindelijk eens 'overheerst' in Europa.
Ja. En Liverpool - Spurs de CL finale. En er was nog geen Conference League.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat het seizoen dat Chelsea - Arsenal de EL finale was?
HAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal is natuurlijk ook een commercieel gedrocht.
Gaan jullie kijken naar het WK Clubs?
Ik weiger te kijken. Bij interlandvoetbal vond ik de Nations League nog wel leuk omdat het 'vriendschappelijke potjes' leuker maakt (sowieso is interlandvoetbal nog net iets minder verziekt dan clubvoetbal), maar dit moet weer extra als nutteloze cashcow voor dezelfde 12 teams die het hele jaar door al miljoenen opstrijken voor iets met nul historie en nul relevantie, want we weten toch al allemaal dat er een Europees team gaat winnen, en dat allemaal voor een paar bobo's en clubs om zich nog verder te verrijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHA
Helemaal vergeten om mijn verbazing daarover te delen. Ik denk dat, zeker binnen onze landsgrenzen, er niemand een fuck om geeft. Ondertussen zie je bij allerlei tweets van influencers als Fabrizio Romano voortdurend iets over dat WK voor Clubs voorbij komen.
Rondfietsen in een proftenue, smaak is niet te koopquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ik sta volledig achter CL winst voor Luis Enrique @:Alaphilippe_
Ik denk dat ze zelfs volkomen kansloos zouden zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je moet inmiddels een Nottingham Forest-manier gebruiken om de boel te overleven. Denk dat een Brentford/Brighton-achtige club het nu ook moeilijk zou hebben.
In theorie is het een leuk idee. Het WK voor landen het hoogtepunt van de sport, een WK voor clubs zou daar prima bij passen als tegenhanger. Maar het werkt alleen als alle continenten ongeveer gelijkwaardig waren, er niet al teveel voetbal was en de FIFA niet zo'n walgelijke geldslurpende organisatie zou zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weiger te kijken. Bij interlandvoetbal vond ik de Nations League nog wel leuk omdat het 'vriendschappelijke potjes' leuker maakt (sowieso is interlandvoetbal nog net iets minder verziekt dan clubvoetbal), maar dit moet weer extra als nutteloze cashcow voor dezelfde 12 teams die het hele jaar door al miljoenen opstrijken voor iets met nul historie en nul relevantie, want we weten toch al allemaal dat er een Europees team gaat winnen, en dat allemaal voor een paar bobo's en clubs om zich nog verder te verrijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |