Zou niet durvenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Onderschat nooit de kracht van de lepel [ afbeelding ]
Ha Poesziequote:
Het is wel een typische @tong80 TTquote:Op maandag 19 mei 2025 14:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ha Poeszievoelde jij je ook aangesproken door de TT?
Goeiemorgenquote:
Nu Foo Fighters op NPO2 Extra. Best wel gladde muziek vergeleken met Nirvana. Ook iets te veel 'Everybody happy?'quote:
Die heb ik al een keer gezien op tvquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Foo Fighters op NPO2 Extra. Best wel gladde muziek vergeleken met Nirvana. Ook iets te veel 'Everybody happy?'
Nu Jimmy Page en John Paul van Led Zeppelin op het podium. Altijd leuk een beetje nostalgie.quote:
Dat was tof! Wij speelden vaak nummers van met ons meiden punkbandjequote:Op woensdag 4 juni 2025 10:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Jimmy Page en John Paul van Led Zeppelin op het podium. Altijd leuk een beetje nostalgie.
Heb je geluid ? Hoe heetten jullie. Ik ken nog de Wanda's. Rotterdam dacht ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was tof! Wij speelden vaak nummers van met ons meiden punkbandje![]()
Nee joh!! Wij speelden in de kelders van het Burgerweeshuis in Deventer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je geluid ? Hoe heetten jullie. Ik ken nog de Wanda's. Rotterdam dacht ik.
Goeiemorgen.
Daar is een clip voor FA Onrust opgenomen met The Nozems............Oh nee, Atak Enschede zie ik........quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh!! Wij speelden in de kelders van het Burgerweeshuis in Deventer.
Eind jaren jaren 80 dus al heeeeel lang geleden
Ik ben volgens mij wel overal geweest in die tijdquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar is een clip voor FA Onrust opgenomen met The Nozems............Oh nee, Atak Enschede zie ik........
Bekijk deze YouTube-video
Zeker. Ik vaak met deze band. Keer naar Simplon Groningen. Bleven slapen in studentenflat. Met Nienke in m'n armen. Bleek er een Groningse FOK!er te zijn wiens moeder Nienke heet en net zo oud is als ik. Oeps. Heb de naam verdrongen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij wel overal geweest in die tijd![]()
Mooie tijd was dat
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Ik vaak met deze band. Keer naar Simplon Groningen. Bleven slapen in studentenflat. Met Nienke in m'n armen. Bleek er een Groningse FOK!er te zijn wiens moeder Nienke heet en net zo oud is als ik. Oeps. Heb de naam verdrongen.
Goedemorgen tongert80 de voetbal manquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen..............
https://th.bing.com/th/id(...)?rs=1&pid=ImgDetMain
Verkeerde link ha ha ha.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goedemorgen tongert80 de voetbal man
Heb ik een deel van gezien van de weekquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verkeerde link ha ha ha.
MUZ / [b]TV-TIP[/b] Talking Heads-Stop Making Sense. NPO2-Extra.............
De andere link is trouwens Wim Kieft als 19jarige.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb ik een deel van gezien van de week
Die ken ik nog wel van vroegerquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
De andere link is trouwens Wim Kieft als 19jarige.
Schijnt populair geweest te zijn bij een of ander RTL fotoprogramma. Hij is natuurlijk altijd een knuffelbeer geweest.quote:
Dat programma kijk ik soms wel , ik haak altijd af bij reclamesquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schijnt populair geweest te zijn bij een of ander RTL fotoprogramma. Hij is natuurlijk altijd een knuffelbeer geweest.
Dat is altijd kut iddquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat programma kijk ik soms wel , ik haak altijd af bij reclames
Ja precies, daarom kijk ik liever maar niet commerciële tvquote:
Goeiemiddag. Net paar uurtjes in bed. Daarna in natuurwinkel kippenbouillon gehaald. Bovendruk is/was 100. Mag niet veel lager worden. Dus nu een paar mokken en een liter koffie erachteraan.quote:
Die van mij is de laatste tijd juist te hoogquote:Op maandag 30 juni 2025 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemiddag. Net paar uurtjes in bed. Daarna in natuurwinkel kippenbouillon gehaald. Bovendruk is/was 100. Mag niet veel lager worden. Dus nu een paar mokken en een liter koffie erachteraan.
Bij mij ook vaak/vaker, maar dit denk ik zo laag door hitte en vochtverlies.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die van mij is de laatste tijd juist te hoog
Dat zou goed kunnen, ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 30 juni 2025 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij ook vaak/vaker, maar dit denk ik zo laag door hitte en vochtverlies.
Ik helaas welquote:Op maandag 30 juni 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik heb er geen verstand van
Ik moest een tijd mijn bloeddruk meten van de huisarts, wat een gedoe .quote:
Ik doe dat paar keer per week. Soms paar keer per dag. Ik vind het juist fijn. Zie ook m'n hartslag. Zo kun je op tijd aan de bel trekken.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moest een tijd mijn bloeddruk meten van de huisarts, wat een gedoe .
Ik heb het niet nodig , dat scheeltquote:Op maandag 30 juni 2025 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe dat paar keer per week. Soms paar keer per dag. Ik vind het juist fijn. Zie ook m'n hartslag. Zo kun je op tijd aan de bel trekken.
Ja ik trek het eigenlijk niet. M'n bloedruk is ook gevaarlijk laag. Dus veel kippenbouillon. Zo weer even liggen. Gelukkig morgen weer normaal.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:56 schreef Puzzie het volgende:
Goedemiddag tongert80![]()
Het modderfakking heet![]()
Morgen is het hopelijk wat frisserquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik trek het eigenlijk niet. M'n bloedruk is ook gevaarlijk laag. Dus veel kippenbouillon. Zo weer even liggen. Gelukkig morgen weer normaal.
Zelf afspraak bij kapper naar morgen verzet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen is het hopelijk wat frisser![]()
niet te doen dit
Oh jee, maar dan is het wel beter knipweerquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelf afspraak bij kapper naar morgen verzet.
Daarom. Nu word je alleen maar knipverkouden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee, maar dan is het wel beter knipweer
Dat moet je ook niet hebben natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom. Nu word je alleen maar knipverkouden.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / Welke muziek geeft je energie, of bevestigt je energie en stemming?
Dat ik je gelezen hebquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betekent datNow playing......... Bekijk deze YouTube-video
Oe, m'n gedachten ?quote:
Goedemiddag tongert80quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
KLB / VVD wil snijden in zorg en uitkeringen, lagere lasten bedrijven.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |