Die ken ik nog wel van vroegerquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
De andere link is trouwens Wim Kieft als 19jarige.
Schijnt populair geweest te zijn bij een of ander RTL fotoprogramma. Hij is natuurlijk altijd een knuffelbeer geweest.quote:
Dat programma kijk ik soms wel , ik haak altijd af bij reclamesquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schijnt populair geweest te zijn bij een of ander RTL fotoprogramma. Hij is natuurlijk altijd een knuffelbeer geweest.
Dat is altijd kut iddquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat programma kijk ik soms wel , ik haak altijd af bij reclames
Ja precies, daarom kijk ik liever maar niet commerciële tvquote:
Goeiemiddag. Net paar uurtjes in bed. Daarna in natuurwinkel kippenbouillon gehaald. Bovendruk is/was 100. Mag niet veel lager worden. Dus nu een paar mokken en een liter koffie erachteraan.quote:
Die van mij is de laatste tijd juist te hoogquote:Op maandag 30 juni 2025 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemiddag. Net paar uurtjes in bed. Daarna in natuurwinkel kippenbouillon gehaald. Bovendruk is/was 100. Mag niet veel lager worden. Dus nu een paar mokken en een liter koffie erachteraan.
Bij mij ook vaak/vaker, maar dit denk ik zo laag door hitte en vochtverlies.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die van mij is de laatste tijd juist te hoog
Dat zou goed kunnen, ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 30 juni 2025 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij ook vaak/vaker, maar dit denk ik zo laag door hitte en vochtverlies.
Ik helaas welquote:Op maandag 30 juni 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik heb er geen verstand van
Ik moest een tijd mijn bloeddruk meten van de huisarts, wat een gedoe .quote:
Ik doe dat paar keer per week. Soms paar keer per dag. Ik vind het juist fijn. Zie ook m'n hartslag. Zo kun je op tijd aan de bel trekken.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moest een tijd mijn bloeddruk meten van de huisarts, wat een gedoe .
Ik heb het niet nodig , dat scheeltquote:Op maandag 30 juni 2025 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe dat paar keer per week. Soms paar keer per dag. Ik vind het juist fijn. Zie ook m'n hartslag. Zo kun je op tijd aan de bel trekken.
Ja ik trek het eigenlijk niet. M'n bloedruk is ook gevaarlijk laag. Dus veel kippenbouillon. Zo weer even liggen. Gelukkig morgen weer normaal.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:56 schreef Puzzie het volgende:
Goedemiddag tongert80![]()
Het modderfakking heet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |