Oh dat moet snel zijn gebeurtquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand met trolberichten maar die zijn al verwijderd.
Ah mooiquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Er was een figuur die allemaal k**rwensen ons toewenste en een mod heeft snel in kunnen grijpen.
Ik had snel gerapporteerd en ik vermoed marc ook
Wij gaan naar Maastrichtquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil ook wel weer een keer naar Maastricht![]()
Maar niet op Koningsdag.
Gelijk TR doen, dan wordt elke admin en moderator(?) op de hoogte gebracht.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
O de spammer werd hier vermeld: FB / Spamuser opsporing service #13
Zat ook in ons
Ik deed op rapporteer klikkenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelijk TR doen, dan wordt elke admin en moderator(?) op de hoogte gebracht.
Dat is hetzelfde. Ik deed het ook gelijk.quote:
O sorry Pul, moet ik het voor jou laten staan de volgende keer?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:58 schreef pullup het volgende:
Spammert gemistWel lekker snel weg blijkbaar
Was het de moeite waar?quote:Op donderdag 24 april 2025 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O sorry Pul, moet ik het voor jou laten staan de volgende keer?
Waar staat TR dan voor, De bijna laatste letters? TeeRquote:Op donderdag 24 april 2025 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Ik deed het ook gelijk.
Neeh, eoa vage melding 100x achter elkaar.quote:
Topic Report.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar staat TR dan voor, De bijna laatste letters? TeeR
Ok dat is dan wel een saaiequote:Op donderdag 24 april 2025 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, eoa vage melding 100x achter elkaar.
Dank uquote:Op donderdag 24 april 2025 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
Speciaal voor wie de trollen heeft gemist:
Bekijk deze YouTube-video
Neequote:
Dat is een drukke dagquote:Op donderdag 24 april 2025 22:45 schreef drakin het volgende:
maar ennieweej, ik heb vandaag een heel eind gelopen, in mijn ereader gelezen, gewerkt, gesocialized, tv gekeken naar 4 verschillende series en aan een film begonnen.
Wat mist er nog aan vandaag?
Ah een leuk nieuw karaoke lied voor onsquote:Op donderdag 24 april 2025 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
Speciaal voor wie de trollen heeft gemist:
Bekijk deze YouTube-video
Het is dat ik Engels kan, maar ik vind het zo onnodig om allemaal woorden in het Engels te gebruiken, wat is er mis met onze eigen taal?quote:
Er zitten er wel tussen die er wat meer moeite in stekenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn debiele spammertjes dat ooit?
I couldn't agree morequote:Op donderdag 24 april 2025 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is dat ik Engels kan, maar ik vind het zo onnodig om allemaal woorden in het Engels te gebruiken, wat is er mis met onze eigen taal?
Rapporteer is het dus
quote:
Ja ik volg Stargate, Monster (anime serie) , Robot Chicken en What we do in the shadows momenteel.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een drukke dagLater nog iets leuks tussen de series/film?
Wass sagen sie nouw?quote:
Die lijkt mij ook wel leuk.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik volg Stargate, Monster (anime serie) , Robot Chicken en What we do in the shadows momenteel.
En ben aan de film the Colour of Magic begonnen, heb kort geleden het boek gelezen en nu de film nog een keer.
Mat Sean Astin als Toerist, helemaal geweldig![]()
Deze film https://www.imdb.com/titl(...)our%2520of%2520magic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |