Sst, niet doorvertellen.quote:
Vertel jij SBE nou dat je zijn familie aan het wegwerken bent?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< 2de helft kipkluifjes in de fryert
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel jij SBE nou dat je zijn familie aan het wegwerken bent?![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De mooiste tijd van het jaar... met daarnet prachtig licht![]()
Ben wat foto's in de tuin gaan maken met mijn foon.
Net na de bloei kun je al zien of je bloemen bevrucht zijn en vrucht ontwikkelen.
Wat een prachtige tijd en.. zo te zien, een vruchtbaar begin!Kersen aardbeien daslook varen walnoot? paardenbloem, baksteen, lampjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zie ik er ook vijgen tussen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Kersen aardbeien ✔ daslook ✔ walnoot? ❌ paardenbloem ✔ , baksteen ❌ , lampje ✔
en zie ik er ook vijgen ❌ tussen?
en een bes of framboos iets ertussen, en passievrucht ook?quote:
Nu ga je gokkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
en een bes ❌ of framboos ✔ iets ertussen, en passievrucht ❌ ook?
Ik gok niet, ik ben slecht in vijg of passievrucht herkennen, niet in een framboosachtige plantquote:
Betonklinkersquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:05 schreef drakin het volgende:
en er zitten wel degelijk bakstenen in die tuin, dus kom op met de hoofdprijs.
Jammiequote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Met een beetje Daslook
![]()
[ afbeelding ]
Nee er zijn meer straatstenen daar, niet die betonnen dingenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betonklinkers![]()
Terug naar start.
Nog even en je stuurt haar naar de gevangenisquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betonklinkers![]()
Terug naar start.
Toch ook peren?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betonklinkers![]()
Terug naar start.
Hand of stoof?quote:
Ook geen bakstenenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee er zijn meer straatstenen daar, niet die betonnen dingen
Oh die ja, Uit genetisch gemanipuleerd betonzaadquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:17 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
De bakstenen groeien daar, daar en daar
Zie je wel!quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh die ja, Uit genetisch gemanipuleerd betonzaad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |