Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De ronde van asturias kwam langs onze tuin, dus we hadden vandaag zowaar helikoptergeluid. Niet gemist tot nu toe
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:46 schreef borisz het volgende:
Net The Conclave bekeken. Dat einde had ik ook niet aankomen
Moest gisteren een paar keer aan je denken. Fijn dat het zo leuk was.quote:Op zondag 27 april 2025 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren![]()
Ik wilde een tof stukje typen over het verschil tussen vorig jaar en dit jaar maar kwam niet lekker uit mn woorden want puddingbrein maar gisteren was fantastisch![]()
Vorig jaar niet.
Het eigenlijke conclaaf vindt plaats in de Sixtijnse Kapel in Vaticaanstad. Het begint 15 tot 20 dagen na het overlijden van de paus. Dit is tussen 6 en 11 mei 2025.quote:Op zondag 27 april 2025 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Conclaaf begint over twee weken pas?
Denk dat het hier over ging.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:46 schreef borisz het volgende:
Net The Conclave bekeken. Dat einde had ik niet zien aankomen
Jij moet eik gooi-je-leven-om-influencer gaan worden ook hequote:Op zondag 27 april 2025 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren![]()
Ik wilde een tof stukje typen over het verschil tussen vorig jaar en dit jaar maar kwam niet lekker uit mn woorden want puddingbrein maar gisteren was fantastisch![]()
Vorig jaar niet.
Ja. En ik zou ook meer foto's en verhaaltjes moeten posten over mn werk. Ik heb niet eens bedrijfsaccountsquote:Op zondag 27 april 2025 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij moet eik gooi-je-leven-om-influencer gaan worden ook he
Ik ben voor de zijkant van mijn huis nog op zoek naar een passiebloem. Die ik vorig jaar gekocht had heeft het niet gered. Maar tot nu toe nog nergens lans zien komen.quote:Op zondag 27 april 2025 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Plantjes gekocht voor op t balkon, straks wanneer de felle zon weg is een plekje geven. Op de terugweg zag ik dat de gemeente van van een olifantenpaadje een echt pad aan het maken is, voor echte olifanten volgens mij.. T was eerst hooguit 75 cm breed, nu wel 3 meter
Welkom thuis! Heb mee genoten van jullie reisquote:Op zondag 27 april 2025 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis!
Van het vliegveld af komen duurde haast langer dan de totale vlucht![]()
Iets met traaaage bagage afhandeling en busje naar onze parkeerplek dat maar niet verscheen.
Maar nu de eerste zooi opgeruimd en met twee katten op schoot. Zal ze dadelijk maar eens wat kattenmelk geven voor de droge strotjes, want de dubbele prrr is inmiddels al een uur non stop actief
Heb er niet op gelet of die hier was, moet nl in de gond en ik heb alleen beton. Wanneer ik er ben zal ik op andere plekken kijken voor jequote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben voor de zijkant van mijn huis nog op zoek naar een passiebloem. Die ik vorig jaar gekocht had heeft het niet gered. Maar tot nu toe nog nergens lans zien komen.
Welkom thuisquote:Op zondag 27 april 2025 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis!
Van het vliegveld af komen duurde haast langer dan de totale vlucht![]()
Iets met traaaage bagage afhandeling en busje naar onze parkeerplek dat maar niet verscheen.
Maar nu de eerste zooi opgeruimd en met twee katten op schoot. Zal ze dadelijk maar eens wat kattenmelk geven voor de droge strotjes, want de dubbele prrr is inmiddels al een uur non stop actief
Ik vind het heel duidelijk. Brengt de boodschap goed overquote:Op zondag 27 april 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetgazet is weer naar de drukker. Passive aggressive roep om meer actie is een nieuwe fase in gegaan. Als ik hier negatieve reacties op krijg is het echt heel snel klaar.
klik
Wat vinden jullie? Moet toch kunnen niewaar? Brengt dit een beetje over dat ik het echt zat ben nu?
Goed verhaalquote:Op zondag 27 april 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetgazet is weer naar de drukker. Passive aggressive roep om meer actie is een nieuwe fase in gegaan. Als ik hier negatieve reacties op krijg is het echt heel snel klaar.
klik
Wat vinden jullie? Moet toch kunnen niewaar? Brengt dit een beetje over dat ik het echt zat ben nu?
"ja huu huu we betalen kontribuutsie ieder jaar dus we hebben RECHT op een blad!"quote:Op zondag 27 april 2025 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed verhaal![]()
En herkenbaar. Vele mensen drijven zo gemakkelijk mee met de rest ipv zelf iets te ondernemen.
Wordt het boekje überhaupt wel gelezen?quote:Op zondag 27 april 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ben eigenlijk al een jaar of 5 gaten aan het dichtlopen omdat niemand wat doet.
Maar kennelijk boeit het ook niemand ene zak verder. Nou ja prima, maar dan hoor ik dat graag nu meteen
En vanuit die kontribuutsie krijg jij een vorstelijk salaris? Dan hebben ze recht van klagen, anders niet.quote:Op zondag 27 april 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja huu huu we betalen kontribuutsie ieder jaar dus we hebben RECHT op een blad!"
eh ja
De maatschappij, dat ben jij
Die vraag krijg ik dus ook wel vaker.quote:Op zondag 27 april 2025 21:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wordt het boekje überhaupt wel gelezen?
ik krijg 50 euro per editie (4 x per jaar) en nog 50 euro per jaar aan bestuursvergoeding. Maargoed dat is natuurlijk een schijntje.quote:Op zondag 27 april 2025 21:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En vanuit die kontribuutsie krijg jij een vorstelijk salaris? Dan hebben ze recht van klagen, anders niet.
Ik had ooit iets soortgelijks. Te weinig mensen om de zaak draaiende te houden. Toen we zeiden dat we dit zo nog drie maanden zouden doen en daarna terugtraden als niemand erbij kwam verdubbelde opeens het aantal bijdragers.
Maar moet er wat instaan?quote:Op zondag 27 april 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja huu huu we betalen kontribuutsie ieder jaar dus we hebben RECHT op een blad!"
eh ja
De maatschappij, dat ben jij
Vast onder het minimum uurloon dus. En natuurlijk gaat het daar niet om want hobby is hobby maar ik kan me voorstellen dat dat steekt ja.quote:Op zondag 27 april 2025 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg 50 euro per editie (4 x per jaar) en nog 50 euro per jaar aan bestuursvergoeding. Maargoed dat is natuurlijk een schijntje.
Nou ja die 2 pagina's zijn er toch weer 2 van de 32. "normaal" zouden we elke kwartaal een blad van 40 pagina's uitbrengen, maar 28 is eerder norm dan uitzondering.quote:
Oh ja daar gaat het helemaal niet om. Maar dat heeft onze voorzitter een aantal jaar geleden geregeld omdat er anders helemaal niemand meer wat zou doen. En ik ben er blij mee hoor, toch weer een paar honderd ekkiesquote:Op zondag 27 april 2025 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vast onder het minimum uurloon dus. En natuurlijk gaat het daar niet om want hobby is hobby maar ik kan me voorstellen dat dat steekt ja.
Piep plast als we thuiskomen in onze bagage als we niet oplettenquote:Op zondag 27 april 2025 21:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Nahw, lief @:Cat-astrophe! Welkom thuis!
Hier doen ze het eerste halfuur vaak een beetje boos, in krabpaal gaan zitten/liggen en me dan blijven aankijken. Voel me dan altijd redelijk judged haha, van wie denk jij wel niet dat je bent dat je zomaar een paar dagen kan verdwijnen. Maar na een halfuur geven ze dat op en komen ze toch maar lekker op schoot liggen gelukkig![]()
Kan me voorstellen dat je dat beetje zat bent, @:Dr_Flash!
quote:Op zondag 27 april 2025 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb nu zin om een revenge biljetje te gaan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |