SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neequote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Pics!quote:
Ik kon hem altijd net niet![]()
En nu helemaal niet meer
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Waarom nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan zou ik er eerst een moeten maken.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je bent in goed gezelschap. Ik heb het ook nooit gekund.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pics!
En nu helemaal niet meer![]()
Je mag wel mee eten?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan zou ik er eerst een moeten maken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lief, maar ik vrees dat het op of koud is voordat ik er ben.quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb sowieso veel te korte spieren. Kon bij voetbal als enige een strek oefening niet waar je je benen kruist en dan met gestrekte benen je tenen moet raken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan kom ik naar jouquote:Op woensdag 23 april 2025 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lief, maar ik vrees dat het op of koud is voordat ik er ben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zal ik je duwen?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb sowieso veel te korte spieren. Kon bij voetbal als enige een strek oefening niet waar je je benen kruist en dan met gestrekte benen je tenen moet raken.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:
20:35 vertrekt een directe vlucht AMS-TRD
I'm surrounded by morons!
Zou ik best kunnen halenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja
20:35 vertrekt een directe vlucht AMS-TRD
ja nu train ik niet dus kan ik hem niet meerquote:Op woensdag 23 april 2025 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pics!
En nu helemaal niet meer
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tot vanavond dan maar?quote:I'm surrounded by morons!
Als dat geen snoeihard bolken wordquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zou wel leuk zijnquote:
Doe is niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb moeite met mensen die is ipv eens zeggen @:Aeque
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jaaaaa dikke regenbui woeoeoeoeoeoeoe
Jijquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik dans liever op dikke beatsquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kan vast een logeerbed opmaken voor je.quote:I'm surrounded by morons!
Voor het regenen de kerk uit?quote:I'm surrounded by morons!
Hakken, Rammen, Tanken, Vlammenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeras mag niet eens naast je in bed? Wow.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan vast een logeerbed opmaken voor je.
Oh, dat mag ze ook wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeras mag niet eens naast je in bed? Wow.I'm surrounded by morons!
Zo, maar een mailtje gestuurd of bedrijf X al geld aan onze werkplek heeft overgemaakt.I'm surrounded by morons!
Contractuele verplichting.quote:I'm surrounded by morons!
Goede redenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat heb je geknutseld?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
een welkom bord voor als ik fogel ga ophalen van schiphol volgende weekquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
picsquote:Op woensdag 23 april 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een welkom bord voor als ik fogel ga ophalen van schiphol volgende week![]()
DM dan hequote:Op woensdag 23 april 2025 15:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee want dan ziet fogel m ook![]()
![]()
Ik zie het volgende week wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee want dan ziet fogel m ookI'm surrounded by morons!
BlubTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ohzo intiem zijn we nog niet egweest
![]()
Oh nee, daar gaat mijn prive...quote:I'm surrounded by morons!
"Welcome back from jail"
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
hoop dat het een beetje weer is volgende week, dan kan ik een jurk aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vrouwlief komt ook zo thuis, kletsnat zei ze. Heb gezegd dat ik dan gelijk de kleine op bed leg
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:46 schreef _UserName_ het volgende:
Vrouwlief komt ook zo thuis, kletsnat zei ze. Heb gezegd dat ik dan gelijk de kleine op bed leg![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoop dat het een beetje weer is volgende week, dan kan ik een jurk aan
De voorlopige voorspelling voor Schiphol.I'm surrounded by morons!
ja maar is nog meer dan een week weg he, beste voorspelling is 3 dagen wegquote:Op woensdag 23 april 2025 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De voorlopige voorspelling voor Schiphol.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar de eerste middag alleen met de kleine is prima gegaan moet ik zeggen, erg blij mee
Ik voorspel jurkweer.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar is nog meer dan een week weg he, beste voorspelling is 3 dagen wegI'm surrounded by morons!
Klinkt idd leukquote:
Eerste kat, dan jezelf, je hebt het er maar druk meequote:I'm surrounded by morons!
Ik draag heel het jaar door jurken
Ik wacht nog even met koffie, als vrouwlief thuis is samen een cappuccino doen
God wat ontzettend schattig en burgerlijkquote:Op woensdag 23 april 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wacht nog even met koffie, als vrouwlief thuis is samen een cappuccino doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Qualitytimequote:Op woensdag 23 april 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wacht nog even met koffie, als vrouwlief thuis is samen een cappuccino doen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
God wat ontzettend schattig en burgerlijk
How can I make this topic about me?![]()
Mooi als mensen zich als goed gezelschap omschrijvenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap. Ik heb het ook nooit gekund.![]()
ik heb er de benen niet voorquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Turnde jij?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja nu train ik niet dus kan ik hem niet meerI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Okéquote:Op woensdag 23 april 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is lastig in de sportschoolWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
helaas dan.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Woop woop, ze hadden het geld vorige maand al overgemaakt
mijn rekening zegt van nietquote:Op woensdag 23 april 2025 16:06 schreef Fogel het volgende:
Woop woop, ze hadden het geld vorige maand al overgemaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoe maakt u het?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Aan een EU project mee gaan doen en flink belastinggeld gaan innen, dan zegt ie van wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn rekening zegt van nietI'm surrounded by morons!
En kreeg je een veeg van dat bedrijf dat jij je administratie niet op orde hebt?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:06 schreef Fogel het volgende:
Woop woop, ze hadden het geld vorige maand al overgemaakt
Op m’n werk altijd broeken
Volgens mij doe jij het gewoon extraquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
help mee met het verwezenlijken van lilak haar droomwens van alle Disney parken bezoekenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan een EU project mee gaan doen en flink belastinggeld gaan innen, dan zegt ie van wel.
www.gofundlilak.comHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoeveel parken zijn er?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
help mee met het verwezenlijken van lilak haar droomwens van alle Disney parken bezoeken
www.gofundlilak.comHow can I make this topic about me?![]()
12 dusquote:Het Disneyland Resort in Anaheim bestaat uit twee pretparken: het Disneyland Park en Disney’s California Adventure. Walt Disney World in Orlando, het andere Amerikaanse Disney Park, heeft er zelfs 4: Magic Kingdom, Epcot, Hollywood Studios en Animal Kingdom. Dan krijgen we Disneyland Paris met 2 pretparken: het Disneyland Park en Walt Disney Studios Park. Hong Kong Disneyland en Shanghai Disney hebben elk maar 1 pretpark. Tokyo Disney heeft er dan weer 2: Tokyo Disneyland en Tokyo DisneySea.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het ergste is dat ik eigenlijk alleen naar Shanghai hoef om ze allemaal af te vinkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, want ik hoef die niet op orde te hebben, daar hebben we mensen voor.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En kreeg je een veeg van dat bedrijf dat jij je administratie niet op orde hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
There are 12 Disney theme parks spread across 6 resort locations worldwide. Here's the breakdown:quote:Op woensdag 23 april 2025 16:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
het ergste is dat ik eigenlijk alleen naar Shanghai hoef om ze allemaal af te vinken
• Disneyland Resort (California, USA): Disneyland and Disney California Adventure.
• Walt Disney World Resort (Florida, USA): Magic Kingdom, EPCOT, Disney's Hollywood Studios, and Disney's Animal Kingdom.
• Tokyo Disney Resort (Japan): Tokyo Disneyland and Tokyo DisneySea.
• Disneyland Paris (France): Disneyland Park and Walt Disney Studios Park.
• Hong Kong Disneyland Resort (Hong Kong): Hong Kong Disneyland.
• Shanghai Disney Resort (China): Shanghai Disneyland2.How can I make this topic about me?![]()
Oh dat kende ik niet, maar mr google wist raad.quote:
Op hoog niveau?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
heb Fogel trouwens vorige biertrip ook verwelkomt op het vliegveld, zat even te zoeken naar de foto maar dat was dit bord (vul zelf de blanks in)
web hosting free upload htmlHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kreeg vandaag een reminder dat ik een factuur van 1700 euro van vorige maand niet had betaald, oeps.Gelijk maar even gedaan
Tenzij hij zorgt voor het gedoequote:Op woensdag 23 april 2025 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus bij gedoe in De Nacht kun jij ons beschermen?
wat een kostenpostquote:Op woensdag 23 april 2025 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kreeg vandaag een reminder dat ik een factuur van 1700 euro van vorige maand niet had betaald, oeps.Gelijk maar even gedaan
ik heb een brief van het CJIB gekregen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat een kostenpost
ik heb een brief van het CJIB gekregen
Ethnografisch onderzoek gaan doen...quote:Op woensdag 23 april 2025 16:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
help mee met het verwezenlijken van lilak haar droomwens van alle Disney parken bezoeken
www.gofundlilak.com
De Magie Wereldwijd: Een Onderzoek naar de Culturele en Economische Impact van Disney Parken
Doel van het onderzoek: het bezoeken van alle Disney parken om een diepgaand inzicht te verwerven in hun diverse aspecten.
Onderzoeksvragen
* Wat is de culturele impact van Disney parken in verschillende regio's?
* Hoe beïnvloeden Disney parken de lokale economieën?
* Welke architectonische en technische verschillen en overeenkomsten zijn er tussen de diverse Disney parken?
* Wat zijn de demografische kenmerken van bezoekers van verschillende Disney parken en hoe tevreden zijn zij?
* Hoe is het concept van Disney parken geëvolueerd sinds de oprichting van het eerste park?
* Welke unieke kenmerken en attracties onderscheiden elk Disney park?
Methode
* Bezoeken aan alle Disney parken wereldwijd.
* Observatie van bezoekersgedrag en interacties.
* Analyse van de parkindeling, architectuur en thematisering.
* Mogelijk interviews met parkmedewerkers en bezoekers (afhankelijk van de financiering).
* Documentatie door middel van foto's en video's.
* Analyse van bestaande literatuur en data over Disney parken.
Budget moet minimaal het volgende dekken
* Vliegtickets naar de verschillende locaties (Anaheim, Orlando, Tokyo, Parijs, Hong Kong, Shanghai).
* Accommodatie in de buurt van de parken.
* Toegangstickets voor alle parken.
* Kosten voor lokaal transport.
* Kosten voor maaltijden en overige uitgaven.
* Eventuele kosten voor onderzoeksmaterialen of interviews.
* Een post voor onvoorziene uitgaven.I'm surrounded by morons!
Pussy this way ->quote:Op woensdag 23 april 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een welkom bord voor als ik fogel ga ophalen van schiphol volgende week
Zoiets?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ohja, CJ kan mensen huwen omdat ie pastoor is in die kerkquote:Op woensdag 23 april 2025 16:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb Fogel trouwens vorige biertrip ook verwelkomt op het vliegveld, zat even te zoeken naar de foto maar dat was dit bord (vul zelf de blanks in)
[ link | afbeelding ]
web hosting free upload html
ik wil gewoon weten wie heeft de beste versie van elke attractie...quote:Op woensdag 23 april 2025 16:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ethnografisch onderzoek gaan doen...
De Magie Wereldwijd: Een Onderzoek naar de Culturele en Economische Impact van Disney Parken
Doel van het onderzoek: het bezoeken van alle Disney parken om een diepgaand inzicht te verwerven in hun diverse aspecten.
Onderzoeksvragen
* Wat is de culturele impact van Disney parken in verschillende regio's?
* Hoe beïnvloeden Disney parken de lokale economieën?
* Welke architectonische en technische verschillen en overeenkomsten zijn er tussen de diverse Disney parken?
* Wat zijn de demografische kenmerken van bezoekers van verschillende Disney parken en hoe tevreden zijn zij?
* Hoe is het concept van Disney parken geëvolueerd sinds de oprichting van het eerste park?
* Welke unieke kenmerken en attracties onderscheiden elk Disney park?
Methode
* Bezoeken aan alle Disney parken wereldwijd.
* Observatie van bezoekersgedrag en interacties.
* Analyse van de parkindeling, architectuur en thematisering.
* Mogelijk interviews met parkmedewerkers en bezoekers (afhankelijk van de financiering).
* Documentatie door middel van foto's en video's.
* Analyse van bestaande literatuur en data over Disney parken.
Budget moet minimaal het volgende dekken
* Vliegtickets naar de verschillende locaties (Anaheim, Orlando, Tokyo, Parijs, Hong Kong, Shanghai).
* Accommodatie in de buurt van de parken.
* Toegangstickets voor alle parken.
* Kosten voor lokaal transport.
* Kosten voor maaltijden en overige uitgaven.
* Eventuele kosten voor onderzoeksmaterialen of interviews.
* Een post voor onvoorziene uitgaven.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, want radslagen kon/durfde ik nietquote:Op woensdag 23 april 2025 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat kende ik niet, maar mr google wist raad.
Op hoog niveau?
Daar zijn uitsmijters voorquote:Op woensdag 23 april 2025 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus bij gedoe in De Nacht kun jij ons beschermen?Uw ADH vitamine Worst
Die is gaaf...quote:Op woensdag 23 april 2025 16:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:gebrokenglas
OK, dan moet dat er ook bij. Dan die boel even naar de EU sturen en dik cashenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten wie heeft de beste versie van elke attractie...
dus wij gaan volgende week trouwen bij de trappist?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ohja, CJ kan mensen huwen omdat ie pastoor is in die kerkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoeveel moet je betalen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ohja, CJ kan mensen huwen omdat ie pastoor is in die kerk
Als hij ook de man erbij levert dan
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het gewoon extraWas het maar zo'n feest. Die twee haal ik altijd door elkaar en ik heb het opgegeven om te leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een goede locatie..quote:Op woensdag 23 april 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus wij gaan volgende week trouwen bij de trappist?I'm surrounded by morons!
17 km te hard op de snelweg dus 189 euroquote:
blijkbaar is het om 9:37 in de ochtend geen 120 km rijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan zou het swamppussy zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moeraskat komt neit volgens mij
Je had er toch al een?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan ik me aanmelden?
Als hij ook de man erbij levert danI'm surrounded by morons!
Die kon ik dan weer wel!quote:Op woensdag 23 april 2025 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, want radslagen kon/durfde ik niet
[..]
Daar zijn uitsmijters voor
Bij het turnen dan.
Maar ook niet op hoog niveau, want geen spagaat
gewoon volgende week meegaan en eentje uitkiezenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan ik me aanmelden?
Als hij ook de man erbij levert danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
OKOK, ik stuur nog een mailtje met een +1 verzoekquote:Op woensdag 23 april 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gewoon volgende week meegaan en eentje uitkiezen
meer vrouwen meer vreugdquote:Op woensdag 23 april 2025 16:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
OKOK, ik stuur nog een mailtje met een +1 verzoek
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ohhhh slimpiequote:Op woensdag 23 april 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
17 km te hard op de snelweg dus 189 euro
blijkbaar is het om 9:37 in de ochtend geen 120 km rijdenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarheen?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moeraskat komt neit volgens mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ga er vanuit dat ik ergens iemand irritant vond en m daar inhaaldequote:
en die irritante had wrs flitsmeister oid aan staan en was daarom opeens veel zachter aan het rijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Au, boetes zijn heel hoog tegenwoordigquote:Op woensdag 23 april 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
17 km te hard op de snelweg dus 189 euro
blijkbaar is het om 9:37 in de ochtend geen 120 km rijden
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
@Moeraskat was je me kwijt?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat moet ik daar doen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben altijd in je hart.quote:
Ha ha hahahaha, ha...quote:Op woensdag 23 april 2025 16:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Au, boetes zijn heel hoog tegenwoordigI'm surrounded by morons!
Oeh, zijn ze allemaal beschikbaar?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gewoon volgende week meegaan en eentje uitkiezen
is noorwegen een boetes gaan adhv inkomen land?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
geen idee maar ze gedragen zich wel alsof ze allemaal beschikbaar zijnquote:Op woensdag 23 april 2025 16:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, zijn ze allemaal beschikbaar?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Erg he?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
God wat ontzettend schattig en burgerlijk
Fogel verwelkomenquote:
Hij is zelf weggegaan. Nou dan blijft hij maar daar ook de overloper.
Waar ken ik deze tekst van.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Fogel verwelkomen
Even nadenkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alleen bij drankrijden volgens mij.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is noorwegen een boetes gaan adhv inkomen land?
Jouw boete was hier 7 250 Norwegian Krone equals 612,52 Euro geweest (17 te snel in 100km/u zone)I'm surrounded by morons!
Eenmaal weg blijf dan weg he! Ik ga morgen weer de grens overquote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Fogel verwelkomen
![]()
Neequote:ja, op afstand
Nee, ik bedoelde dat het goedkoop was.quote:I'm surrounded by morons!
Zo! Hoppa!quote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen bij drankrijden volgens mij.
Jouw boete was hier 7 250 Norwegian Krone equals 612,52 Euro geweest (17 te snel in 100km/u zone)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo zeg.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jouw boete was hier 7 250 Norwegian Krone equals 612,52 Euro geweest (17 te snel in 100km/u zone)
Zwitserland is volgens mij ook niet mals met verkeersovertredingen.How can I make this topic about me?![]()
jezus mensen zo gevaarlijk is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jouw boete was hier 7 250 Norwegian Krone equals 612,52 Euro geweest (17 te snel in 100km/u zone)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Minder minder minderquote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar ken ik deze tekst van.
Even nadenkenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik denk dat ik er ook 1 heb gepakt in Italie
maar dat is Italie
die brief komt pas ergens in september ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat zie ik nu ook, die vergelijkingquote:Op woensdag 23 april 2025 16:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat het goedkoop was.
Blijf jij ook maar weg dan.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:28 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Eenmaal weg blijf dan weg he! Ik ga morgen weer de grens over
Nee nee neequote:
Mijn laatste boete was door donker oranje rijdenMoest boerenkool halen en was onderweg naar de 3e supermarkt omdat bij de vorige 2 de boerenkool op was. Dure boerenkool.
Hier beelden van mijn aanhouding: Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
17 km te snel rijden in een 50-zone kost 8400 NOKI'm surrounded by morons!
Vervolgens nog viraal gegaan met ene kneiter van een hit: Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Finland wel, Nokia baas destijds had hoogste verkeersboete ooitquote:Op woensdag 23 april 2025 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is noorwegen een boetes gaan adhv inkomen land?Uw ADH vitamine Worst
ja maar dat is dan ook gevaarljiker dan op de snelwegquote:Op woensdag 23 april 2025 16:32 schreef Fogel het volgende:
17 km te snel rijden in een 50-zone kost 8400 NOKHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
poah maandag komen ze boodschappen bezorgen
dus ik bedenk me net
dan kan ik het statiegeld meegeven![]()
![]()
![]()
SaH*&@ms^&@%^ machine is hier altijd stukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 april 2025 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn laatste boete was door donker oranje rijdenMoest boerenkool halen en was onderweg naar de 3e supermarkt omdat bij de vorige 2 de boerenkool op was. Dure boerenkool.
Hier beelden van mijn aanhouding: Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 april 2025 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar niet met een bijbehorende ring!I'm surrounded by morons!
Niet leuk die bezuinigingen binnen de ggz.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
Hier beelden van mijn aanhouding: Bekijk deze YouTube-video
Potver Moeraskater is nog 2,40u rijden van huis vandaan
zit ie op de waddeneilanden ofzoquote:Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
Potver Moeraskater is nog 2,40u rijden van huis vandaanUw ADH vitamine Worst
Bijna jaquote:Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit ie op de waddeneilanden ofzoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
limburgquote:Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit ie op de waddeneilanden ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee Groningenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ow joh, die is thuis voor je er erg in hebtquote:Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
Potver Moeraskater is nog 2,40u rijden van huis vandaan![]()
Ik was een maand terug meer dan 27 uur onderweg naar huis
Ik vond @Lovely al verdacht stil.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja leuk, maar ik heb al bijna hongerquote:Op woensdag 23 april 2025 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow joh, die is thuis voor je er erg in hebt![]()
Ik was een maand terug meer dan 27 uur onderweg naar huisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En jij kunt het keuken personeel niet commanderen voer te gaan makenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik heb al bijna honger
Hij is m’n keukenpersoneelquote:Op woensdag 23 april 2025 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij kunt het keuken personeel niet commanderen voer te gaan makenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ah dudje gaat even anderhalf uur rijden over een kleine 60 kmHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 23 april 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik heb al bijna hongerI'm surrounded by morons!
je moet wel op dat rechter pedaal duwenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah dudje gaat even anderhalf uur rijden over een kleine 60 km![]()
Dan toch een dikkere ketting gaan halen om hem in de keuken te houden!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Misschien ga ik wel frietjes halen /bakken jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, die heeft de cursus 'geweun gas geven' nog niet gehad. Hij snapt nog niet goed hoe het gaspedaal werktquote:Op woensdag 23 april 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah dudje gaat even anderhalf uur rijden over een kleine 60 km
ja maar hij doet de polonaise specialquote:Op woensdag 23 april 2025 16:42 schreef Zucht. het volgende:
[..]
je moet wel op dat rechter pedaal duwenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon over de busbaan en als je aangehouden wordt zeggen dat je je identificeert als een bus.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, die heeft de cursus 'geweun gas geven' nog niet gehad. Hij snapt nog niet goed hoe het gaspedaal werktI'm surrounded by morons!
Staandequote:Op woensdag 23 april 2025 16:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon over de busbaan en als je aangehouden wordt zeggen dat je je identificeert als een bus.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heeft hij een beetje een blits 45 kmh wagentje?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah dudje gaat even anderhalf uur rijden over een kleine 60 kmOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Rollende.quote:I'm surrounded by morons!
Of gewoon eens fatsoenlijk leren rijden en een auto van meer dan 2 tientjes kopen zodat de politie de kans niet krijgt om je staande te houdenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon over de busbaan en als je aangehouden wordt zeggen dat je je identificeert als een bus.
* Fogel gaat een poging doen om het woord "het" weg te laten de volgende postsI'm surrounded by morons!
Eerst maar een wat kippesoep in de magnetron gooien. Daarna naar het zwembad.I'm surrounded by morons!
Toen had ik een motor en erkende ik files nietquote:Op woensdag 23 april 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hadden we toen niet juist geen file?
Je weet dat je weer op locatie mag werken he?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:45 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik werk sinds dien 4 dagen pw thuis en 1 dag op 4km afstandWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom zou je?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet dat je weer op locatie mag werken he?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit is geen trigger hoor foog. Zoals ik een uur of twee geleden heb toegelicht.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:45 schreef Fogel het volgende:
Eerst maar een wat kippesoep in de magnetron gooien. Daarna naar het zwembad.
Om heel veel redenen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
"Files" doen ze niet echt aan hier. Zolang je nog kan zeggen waar het iets drukken is op kruispuntniveau erken ik het niet als file.I'm surrounded by morons!
Alsof ik naar jouw luister, ik zit nog op werkquote:Op woensdag 23 april 2025 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is geen trigger hoor foog. Zoals ik een uur of twee geleden heb toegelicht.
Dichtbijzijnde kantoor is in Parijs en daarna bij London en Grenada.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet dat je weer op locatie mag werken he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of naja, thuiskantoor. Filevrij.I'm surrounded by morons!
Irritante collega's, debiele mensen die niet kunnen auto rijden, zeikende managers aan je bureau om een paar redenen te noemenquote:
Weg met FOK! danquote:Op woensdag 23 april 2025 16:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alsof ik naar jouw luister, ik zit nog op werk
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:47 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dichtbijzijnde kantoor is in Parijs en daarna bij London en Grenada.krijg je dan maar 5 vakantiedagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Whut? Hoe heeft hij er zoveel gekregen?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
krijg je dan maar 5 vakantiedagen?![]()
Nee, weg met werk. Even mijn andere laptop inpluggen.quote:I'm surrounded by morons!
haha gelukkig heb ik veel meer afgedingt toen in in dienst kwam, gewoon NL bv hoorquote:Op woensdag 23 april 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
krijg je dan maar 5 vakantiedagen?![]()
Succes!quote:Op woensdag 23 april 2025 16:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, weg met werk. Even mijn andere laptop inpluggen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is net Maastricht. Mooie stad als ze die bewoners ervan eens naar een onbewoond eiland zouden exporterenquote:
Geen last vanquote:Op woensdag 23 april 2025 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is net Maastricht. Mooie stad als ze die bewoners ervan eens naar een onbewoond eiland zouden exporteren
Echte Sjengenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is net Maastricht. Mooie stad als ze die bewoners ervan eens naar een onbewoond eiland zouden exporteren![]()
![]()
Ow, je bent nog nooit in Parijs geweestquote:
Dank u, het is gelukt.quote:I'm surrounded by morons!
Je weet toch waarom er boeren om Maastricht heen wonen?quote:
In de stad is weinig om te ploegenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet toch waarom er boeren om Maastricht heen wonen?![]()
Natuurlijk wel. Maar geen last van die mensen.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je bent nog nooit in Parijs geweestWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
maastricht ontruimen is te doen in een paar uur, parijs is wat groterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En om de varkens binnen de stadsmuren te houdenquote:
Pareltje, Kabouter Wesley is jaloersquote:Op woensdag 23 april 2025 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
Hier beelden van mijn aanhouding: Bekijk deze YouTube-video
ik was er geweest toen ik 7 was en nog met Franken betaalden, toen vond ik het al heel kut, dat zou nu niet vele beter zijn dus geenszins van plan om die kant op te gaanquote:Op woensdag 23 april 2025 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je bent nog nooit in Parijs geweest
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben veelstevaak in Parijs geweest en ga bij voorkeur niet terug.I'm surrounded by morons!
Zolang ik er zelf ben heb ik het naar m’n zin.
Mooi dat jullie niet naar Parijs willen. Scheelt weer Nederlanders daar.
januari vorig jaar iemand naar gare du nord gebracht
op een zondag avond
wat een helHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is te doen als je op de snelheid van het licht Frans kunt ratelen, maar super irritant als jij de enige bent van een gezeldschap die Überhaupt frans kanquote:Op woensdag 23 april 2025 16:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar geen last van die mensen.
masochistquote:Op woensdag 23 april 2025 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
januari vorig jaar iemand naar gare du nord gebracht
op een zondag avond
wat een helUw ADH vitamine Worst
Heb familie in Frankrijk. Dat scheeltquote:Op woensdag 23 april 2025 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is te doen als je op de snelheid van het licht Frans kunt ratelen, maar super irritant als jij de enige bent van een gezeldschap die Überhaupt frans kanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik was er geweest toen ik 7 was en nog met Franken betaalden, toen vond ik het al heel kut, dat zou nu niet vele beter zijn dus geenszins van plan om die kant op te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Opvallend dat Dot ook gewoon niet meer terug komt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ow, dan ben je zelf een halve Fransoosquote:Op woensdag 23 april 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb familie in Frankrijk. Dat scheelt
Wat is met haar gebeurd?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
Opvallend dat Dot ook gewoon niet meer terug komt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]dit heeft wat context nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Neequote:Op woensdag 23 april 2025 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan ben je zelf een halve Fransoos
Justin zoekenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Justin is er niet he.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:56 schreef Moeraskat het volgende:
Opvallend dat Dot ook gewoon niet meer terug komt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik PM je wel even. Beetje te persoonlijk om publiekelijk te delenquote:
Ze is’m zoekenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tinaquote:Op woensdag 23 april 2025 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ik luister nu naar Tina de Bruin, komt wel dichtbij zo![]()
mijn idool.
er kwam nog wat bruins uit bij mij, dat komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 23 april 2025 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ik luister nu naar Tina de Bruin, komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Jouw, alweer zo'n woord, dan ben ik altijd benieuwd welk zelfstandig naamwoord er volgtquote:Op woensdag 23 april 2025 16:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alsof ik naar jouw luister, ik zit nog op werk
Ben echt best wel fanquote:
Ja bizar. Ik negeer het gewoon.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jouw, alweer zo'n woord, dan ben ik altijd benieuwd welk zelfstandig naamwoord er volgtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: