abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217454595
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2025 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je dit soort situaties gewoon maar gaat ontkennen en bagatelliseren en de Telegraaf wegzet als een 'nazikrant', dan houdt het natuurlijk wel op. Daarnaast is het ook echt bizar dat je ook nog de aantijging maakt richting een land waar veel Holocaust overlevenden heen zijn gevlucht de aantijging maakt niets te hebben geleerd van de Holocaust?

De realiteit is dat degenen die qua mentaliteit en gedachtegoed het dichtste bij de nazis staan, daar in het publiek stonden te schreeuwen, zich misdroegen of bezig waren met Joden aan het intimideren en uitschelden. En jij kiest nog hun kant ook. Dan ben je simpelweg een moreel verwerpelijk mens.
Ik ontken niks, ik baseer me op feiten. In tegenstelling tot de Telegraaf. Een paar posts geleden vondt jij het van belang dat Arabieren met nazi's samenwerkten, maar nu is collaboreren met de Duitsers niet zo'n bezwaar meer?

Verder blijkt toch overduidelijk dat áls er iets geleerd is van de holocaust door Israel, het niet de goede lessen zijn. Uberhaupt een raar argument, dan zou Holleeder ook nooit iemand kwaad gedaan kunnen hebben omdat ie vroeger mishandeld werd.

Verder kun je me weer eens moreel verwerpelijk noemen, als dat komt van iemand die absurd bedreven is in het verkeerd interpreteren van de informatie die hij tot zich neemt en die daarbovenop altijd precies negeert wat hem niet uitkomt neem ik dat als een compliment.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')