Ik wil wel weer gaan hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Er gaat al paar dagen iets mis hier. Zoals Samzz die er al paar dagen weer is. Ik ben helemaal van slag.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:
Vond er niks aan. Dus ben maar een dutje gaan doen.quote:
Mooie tijd om op te staan, pluk de dagquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vond er niks aan. Dus ben maar een dutje gaan doen.
Ik ga nu op een terrasje zitten. Kom je ook?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooie tijd om op te staan, pluk de dag
Echt hequote:Op vrijdag 25 april 2025 11:56 schreef Samzz het volgende:
Herschil tussen de luxe paarden en de werkpaarden, weer.
Zeker. Ik wil ook wel op een terrasje op Malta zitten.quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:03 schreef Samzz het volgende:
Z
[..]
Zeker. Ik wil ook wel op een terrasje op Malta zitten.
Geen vakantie. Geen geld. Geen tijd. Huilen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
Oh ja, geld
therethere.gifquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen vakantie. Geen geld. Geen tijd. Huilen.
Ik woon al 5 jaar niet meer op Malta joh.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:03 schreef Samzz het volgende:
Z
[..]
Zeker. Ik wil ook wel op een terrasje op Malta zitten.
Oh ik dacht dat je weer terugging naar Malta. Waar zit je nu?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon al 5 jaar niet meer op Malta joh.
Op een terras niet op Malta. Denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je weer terugging naar Malta. Waar zit je nu?
Porto. 25 april dus feestje vandaagquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je weer terugging naar Malta. Waar zit je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |