Herken wel heel veel deelnemers. Allemaal zoveel jaar ouder geworden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaaa zin in!Heerlijk programma altijd.
Ik had wel heel graag Daniel (die guitige jongen die 3e werd in fans & faves met Billie en Sarah) en Matt Sinclair erin gewild. Maar deze cast is leuk genoeg. Altijd leuk om mensen terug te zien en ik denk dat ik bijna de helft niet meer ken.
Ik ben op zoek gegaan naar het recept van die winnende dish, maar dat wordt door 10play geblokkeerd in onze regio.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Yes tis weer leuk!
Volgende keer de 1e elimination challenge. Is nooit leuk.
Ik vond zelf de winnaar van afl. 3 eigenlijk niet de winnaar, maar had wel een vermoeden dat dat zou gebeuren na het praatje van diegene.
De meeste Australische websites mogen wij niet op. Waarom geen ideequote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben op zoek gegaan naar het recept van die winnende dish, maar dat wordt door 10play geblokkeerd in onze regio.
quote:Op maandag 5 mei 2025 14:08 schreef golfer het volgende:
Andy doet Elton John na. Elke dag een andere bril.
Ja, maar vooraf niet verwacht want diegene kwam heel ver vorige keer.quote:
Lijkt mij ook heel lastig. Vooral omdat alles in dezelfde blokjesvorm is geperst. Je moet het dan dus puur op geur en smaak herkennen.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou zelf wel eens zo'n blinde smaaktest willen doen. Gebeurt niet, maar lijkt mij leuk. Kijken of ik echt smaken kan herkennen of de blindheid toch te veel invloed heeft. Was een leuke aflevering.
Zou roepen; kom op, aardbei. Ik denk dat ik goed ben in smaken en geuren maar of ik t dus echt zou weten blind, mag ik niet zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook eel lastig. Vooral omdat alles in dezelfde blokjesvorm is geperst. Je moet het dan dus puur op geur en smaak herkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |