Ja die is zo leuk en goed! Echt jammerquote:Op maandag 26 mei 2025 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Met een zielige uitkomst voor mij, ik had gehoopt dat deze kandidaat tot ergens het einde zou blijven
Ja, die behoorde ook bij mij tot de meest sympathieke kandidaten.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Met een zielige uitkomst voor mij, ik had gehoopt dat deze kandidaat tot ergens het einde zou blijven
De commentaren hierop in Australië waren ook niet mals. Vrijwel iedereen kraakte dit af.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ken die typetjes niet, daarom minder leuk denk. Ik had liever echte nonna's gezien met hun duidelijke meningen.
Ik hou niet zo erg van matcha maar die taart zou ik ook wel zo'n punt van willenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:52 schreef golfer het volgende:
Prachtige creaties van een paar kandidaten bij de pressuretest vandaag.
quote:Op zondag 15 juni 2025 17:36 schreef golfer het volgende:
Sweet week komt eraan, speciaal voor ons eigen zoetekauwtje @:futurefairytale
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Dit was echt te schattig. Heel goed gedaan van die kinderen. Vergeet je bijna dat het een eliminatie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine JC is echt zo leuk in z'n pak.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |