ja . ik naar het warme Koh Phanganquote:Op woensdag 23 april 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ieder naar zijn eigen huis??
Is dat lekker daar?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik deze week een brammetje halen. Mensen uit (regio) Rotterdam, weten wel wat ik bedoel
@Budapestenaar is groot fan. Ik heb het nog niet gegetenquote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik deze week een brammetje halen. Mensen uit (regio) Rotterdam, weten wel wat ik bedoel
Oeeeeeeequote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 23 april 2025 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog niemand ooit "een Brammetje" horen zeggen eerlijk gezegd.
Geen idee, hoe het hier in EHV smaakt. Die zaak is pas net open... Nog niet geweestquote:
Ah ja, vlak bij de Erasmusbrugquote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Welke bedoel je dan?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah ja, vlak bij de Erasmusbrug
Zou kunnen. Bram Ladage heeft nu meerdere vestigingen in het land. Sinds vorige week is die in Eindhoven open. Ik dacht eigenlijk al dat die al eerder geopend was...quote:Op
woensdag 23 april 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah ja, vlak bij de Erasmusbrug
Bedoelde die tussen de Belastingdienst en die school, is een kraam.quote:
Eindelijk Patat in Brabant.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou kunnen. Bram Ladage heeft nu meerdere vestigingen in het land. Sinds vorige week is die in Eindhoven open. Ik dacht eigenlijk al dat die al eerder geopend was...
En nu ik nog in deze buurt woon (zit in het winkelcentrum hier tegenover), wil ik me de kans niet laten ontnemen..
Tilburg heeft er ook eentje.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou kunnen. Bram Ladage heeft nu meerdere vestigingen in het land. Sinds vorige week is die in Eindhoven open. Ik dacht eigenlijk al dat die al eerder geopend was...
En nu ik nog in deze buurt woon (zit in het winkelcentrum hier tegenover), wil ik me de kans niet laten ontnemen..
Friet zoals het hoort, vlerkquote:
Heb je al een datum?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En verkopen ze in Eindhoven dan ook patat?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh he, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedoelde die tussen de Belastingdienst en die school, is een kraam.
En ik woon daar niet eensquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En verkopen ze in Eindhoven dan ook patat?
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Friet zoals het hoort, vlerk
Ik kom nauwelijks op de Kop van Zuid. Heb er weinig te zoeken.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik woon daar niet eens
Ik voor mijn werk, 1x per week. Al ga ik dan meestal naar het Afrikaanderplein, want die kibbeling is daarquote:Op woensdag 23 april 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks op de Kop van Zuid. Heb er weinig te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |