ja ik had geen lunchquote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard wat eten jullie vroeg. Ik heb voor m'n gevoel net m'n lunch achter de kiezen.
Informeer even waar de kraan zitquote:Op woensdag 23 april 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
Een vriendin appt dat ze in juni een nieuwe keuken krijgen
Dus ik zo oehhh nice wat voor keuken?
"Een U vorm"
...
...
Ja en de rest?
Als ik half vijf bestel is het er met 20 minuten. Bestel ik om kwart over vijf , mag ik blij zijn als ik om half zeven wat heb.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard wat eten jullie vroeg. Ik heb voor m'n gevoel net m'n lunch achter de kiezen.
Half zeven is een prima tijdstip om te eten.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik half vijf bestel is het er met 20 minuten. Bestel ik om kwart over vijf , mag ik blij zijn als ik om half zeven wat heb.
En als je aan geeft dat je het op tijdstip X wil hebben??quote:Op woensdag 23 april 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik half vijf bestel is het er met 20 minuten. Bestel ik om kwart over vijf , mag ik blij zijn als ik om half zeven wat heb.
Tien uur.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als je aan geeft dat je het op tijdstip X wil hebben??
quote:
wat voor een?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook zo eten. Maaltijdsalade. Lekker makkelijk en redelijk gezond
een groenequote:
kaasquote:Op woensdag 23 april 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Walnoot, geitenkaas en honing
Niks mis mee. Soms moet je jezelf verwennen.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk echt dat ik mezelf culinair ga verwennen, de eerste dagen wanneer ik verhuisd ben
die anderen kennen jou niet, hebben waarschijnlijk ook geen meerwaarde om je foto's lang te bewaren dus zijn het zo weer vergetenquote:Op woensdag 23 april 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee. Ik besef me net dat we tijdens de fotografiecursus waarschijnlijk foto's van elkaar gaan maken.
Wat niet erg is, maar ik besef me ineens dat mensen dan ook fotos van mij gaan maken.
Nette kleren aantrekken dus.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee. Ik besef me net dat we tijdens de fotografiecursus waarschijnlijk foto's van elkaar gaan maken.
Wat niet erg is, maar ik besef me ineens dat mensen dan ook fotos van mij gaan maken.
Dan vergeten ze het helemaal.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als je aan geeft dat je het op tijdstip X wil hebben??
Ja en ik kook hier niet. Het kan wel, maar dan heb ik geen privacy en dat vind ik onprettig...quote:Op woensdag 23 april 2025 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Soms moet je jezelf verwennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |