SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh, en ik verveelde me tijdens een vergadering en heb _bijna_ een vlucht geboekt, maar het is me gelukt om die tab weer weg te klikkenGoed he?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Van O.a darmstad FM.
Actrice en comédienneWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Poppetjes binnen. Alleen als ik het gezicht van dichtbij bekijk, dan blijft het een bijzonder snuutjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 12:45 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Poppetjes binnen. Alleen als ik het gezicht van dichtbij bekijk, dan blijft het een bijzonder snuutje
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zegt me niks.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:44 schreef Moeraskat het volgende:
Van O.a darmstad FM.
Actrice en comédienne
Heb wel letterlijk een keer een fax naar Darmstad gestuurd.I'm surrounded by morons!
Zijn toupet zit ook al niet goed.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:45 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Poppetjes binnen. Alleen als ik het gezicht van dichtbij bekijk, dan blijft het een bijzonder snuutjeI'm surrounded by morons!
Tina was erg leuk in last out laughing seizoen 3. Met haar rant op barrie vd paalBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
rotterdamquote:Op woensdag 23 april 2025 12:39 schreef Fogel het volgende:
Waar ga je heen @:loveislikeakiss ?
Tevens geen idee wie Tina de Bruin is.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
https://www.instagram.com/tina10a?igsh=NGh4bmJhcm5rc3Jhquote:Op woensdag 23 april 2025 12:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Heb wel letterlijk een keer een fax naar Darmstad gestuurd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik ga zelf wel met stift brilletjes tekenen en zijn haarlijn wat ressorteren.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Misschien is hij gekipnuggedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wa's daar te doen?quote:I'm surrounded by morons!
Even denkenquote:
1. Blijf kalm
2. … wat was het ook alweerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
2. do the twistquote:Op woensdag 23 april 2025 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even denken
1. Blijf kalm
2. … wat was het ook alweerI'm surrounded by morons!
Oja!quote:
1. Blijf kalm
2. Doe de twist
3. Kijk om je heen
4. Persoonlijke veiligheid waarborgen
5. Kies een aanspreekpunt
6. Vraag anderen te helpen zoeken
7. Wat was zeven??Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
we gaan kroegentoch doen, vr gamen, en vretenquote:
daarna naar huis rijden is beetje mehHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zeven is gewoon zevenquote:Op woensdag 23 april 2025 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja!
1. Blijf kalm
2. Doe de twist
3. Kijk om je heen
4. Persoonlijke veiligheid waarborgen
5. Kies een aanspreekpunt
6. Vraag anderen te helpen zoeken
7. Wat was zeven??
met een zeefHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waar is mijn uitnodiging?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we gaan kroegentoch doen, vr gamen, en vreten
daarna naar huis rijden is beetje mehI'm surrounded by morons!
Ligt eraan wanneer.quote:I'm surrounded by morons!
Dan gaan we over op het Justin-luchtalarmWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kroegentocht en vreten klinkt goedquote:Op woensdag 23 april 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we gaan kroegentoch doen, vr gamen, en vreten
daarna naar huis rijden is beetje mehReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Goede volgorde ookWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog steeds niet boven water, de alarm bellen gaan afquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij gunt puntjes denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is wel wat ongewennig om niet binnen een minuut een reactie te hebben inderdaad.I'm surrounded by morons!
Of hij denkt niemand verslaat mij mee bekiek het allemaal maar
Puntjes gunnen heeft geen zin meer, afstand is te groot en de tijd te kort
Niemand haalt hem meer in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is gewoon een soort van saaiquote:Op woensdag 23 april 2025 13:07 schreef Fogel het volgende:
Het is wel wat ongewennig om niet binnen een minuut een reactie te hebben inderdaad.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Of hij denkt niemand verslaat mij mee bekiek het allemaal maar
Puntjes gunnen heeft geen zin meer, afstand is te groot en de tijd te kort
Niemand haalt hem meer in.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dus je zegt nu dat het zonder Justin saai is?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja noraal is het hier wat levendigerquote:Op woensdag 23 april 2025 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat het zonder Justin saai is?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je over de 400 punten per dag halen dat is volgens mij nog niemand geluktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik was een water color puzzle aan het oplossenquote:Op woensdag 23 april 2025 13:07 schreef Fogel het volgende:
Het is wel wat ongewennig om niet binnen een minuut een reactie te hebben inderdaad.
is niet gelukt
maar 24ste meiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jongens als die naam nog vaker gezegd wordt krijgen we het beetlejuice effectquote:Op woensdag 23 april 2025 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat het zonder Justin saai is?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: