SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou nee zat op de plee en neem nooit mijn mobiel mee daarna toequote:Op woensdag 23 april 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik begin vroeg vandaag
Nu is ze stil
Zal haar mond wel vol brood hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben gewoon een mutant.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bedoeld de mensen die het proeven voor wat het is in plaats van de rare mutatie groep die verminkte smaakpapillen heeft en het niet zo waarneemt?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ze krijgen me nooit levend!quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lekker gepoept?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee zat op de plee en neem nooit mijn mobiel mee daarna toeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Douchen en mooie schilderijtjes maken. Toedels.
quote:Ook een goedemorgenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben zo trots op m’n Aequezuurtje.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:16 schreef aeque het volgende:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SOWquote:Op woensdag 23 april 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar er is wel meer mis met je
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
O leuk, schilder jij? Tot laterquote:Op woensdag 23 april 2025 09:16 schreef aeque het volgende:
Is ook wel erg grof ja
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee hoor. zo verbonden voel ik me niet met Fogelquote:Op woensdag 23 april 2025 09:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij voelt je plaatsvervangend aangevallen?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Correct.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar er is wel meer mis met je
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is gewoon waar.quote:I'm surrounded by morons!
Ja ik dacht misschien denk jij klein gezette Limburgse man waar iets mis mee is...quote:Op woensdag 23 april 2025 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor. zo verbonden voel ik me niet met FogelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zei toch dat ik vroeg begon vandaag
Limburgersquote:Op woensdag 23 april 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik dacht misschien denk jij klein gezette Limburgse man waar iets mis mee is...
nee hoor.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik dacht misschien denk jij klein gezette Limburgse man waar iets mis mee is...
Ik ben dan ook niet kleinReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zit jij wel boven de magische 185 grens?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor.
Ik ben dan ook niet kleinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen maar gezet?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor.
Ik ben dan ook niet kleinI'm surrounded by morons!
en het zoervleisjquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Friet met zuurvleesquote:
het is niet lollig maar wel lekkerquote:Op woensdag 23 april 2025 09:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja daar zie ik de lol niet van inReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zuurvlees, kan mij daar niets lekkers bij voorstellenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zuurvlees, kan mij daar niets lekkers bij voorstellenZuurtjes.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja daar zie ik de lol niet van inI'm surrounded by morons!
Wat ga je snoepen?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hmmm ga ik vandaag maar eens iets snoepenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
SNoepseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wawat voor grens? En waarom?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zit jij wel boven de magische 185 grens?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Slaap lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zijn er genoeg die hun mond wel eens met zeep mogen spoelen, die dan maar veel koriander in het eten doen
Ik had laatst een gerechtje met koriander wat toch best lekker was, normaal hou ik er ook niet zo vanI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
@Koriander ?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had laatst een gerechtje met koriander wat toch best lekker was, normaal hou ik er ook niet zo van
Hey ToT
Het is een beetje veel saai hier vanmorgen.
En @JustinK is verdwenen,ik ga bijna een alarmactie opzetten
hey BertjeVis TotFotosoepgodquote:Op woensdag 23 april 2025 09:59 schreef ToT het volgende:
Geen idee, ik las dat net in het vorige topic!
En hee peeps!
Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Las het van je dame, jammer manquote:![]()
* MizzezAmy geeft ToT een knuffel
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hoe lang is hij al weg?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Hey ToT
Het is een beetje veel saai hier vanmorgen.
En @:JustinK is verdwenen,ik ga bijna een alarmactie opzetten
Meer dan 2 uur???
![]()
Meer dan 59 seconde is al bijzonder.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang is hij al weg?Meer dan 2 uur???
Dank je!quote:Op woensdag 23 april 2025 10:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Las het van je dame, jammer man![]()
* MizzezAmy geeft ToT een knuffel
Ja gisteren nam ze ineens weer contact op. Het had allemaal te maken met gedoe met haar familie en dat had ze gisteren dus opgelost met hen.
Ehhhh okee? Alsof ik al dat gelazer dan ineens zo achteloos ga vergeten.![]()
Watskebeurt?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Las het van je dame, jammer man![]()
* MizzezAmy geeft ToT een knuffelI'm surrounded by morons!
Uitgemaakt met mijn vriendin; ze ging me ineens ghosten.quote:
Maar nu is ze ineens weer terug.
Geen idee wat ik ga doen.![]()
Mhhh, ghosten is nooit goed.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Uitgemaakt met mijn vriendin; ze ging me ineens ghosten.
Geen idee wat ik ga doen.
In nog wel...quote:
Waar ben je geweest?I'm surrounded by morons!
Ow verschrikkelijk man. Hopelijk terug met een uitleg wat er is voorgevallen/reden van ghosten?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ga doen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hmm ik weet niet wat ik zou doen. Dat gedoe met familie is 1 ding, maar dat ghostenquote:Op woensdag 23 april 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja gisteren nam ze ineens weer contact op. Het had allemaal te maken met gedoe met haar familie en dat had ze gisteren dus opgelost met hen.
Ehhhh okee? Alsof ik al dat gelazer dan ineens zo achteloos ga vergeten.
Ik zou er niet intrappenquote:Op woensdag 23 april 2025 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ga doen.
Heeeel veel red flags ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet wat ik zou doen. Dat gedoe met familie is 1 ding, maar dat ghostenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
AL sinds gisteren avondquote:Op woensdag 23 april 2025 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang is hij al weg?Meer dan 2 uur???
O dat biedt wel weer een opening of????quote:Op woensdag 23 april 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ehhhh okee? Alsof ik al dat gelazer dan ineens zo achteloos ga vergeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien ligt hij wel te helicopterenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of hij is ingeklapt door dat hij met de pasen druk is geweest met al die vrouwtjes hiero en wie weet elders nogquote:Op woensdag 23 april 2025 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien ligt hij wel te helicopterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeilijk wat goeds de adviseren/vinden tot. Weet niet hoe frequent jullie contact normaal is en hoe sterk het ghosten was. Maar zou iig in gedachte houden dat je het iig niet waard bent om geghost te worden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoorde deze nacht wel een trauma heli over vliegen heel laag. Langer dan 2 minuten. Misschien een drukke nacht gehad en bijslapen.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien ligt hij wel te helicopterenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Liggen helikopteren is trouwens wel lastig bedenk ik me nu (wel goed voor de buikspieren)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hy Lovely
Als ze dat bij elke tegenslag gaat doen, staat er nog veel drama te wachtenquote:Op woensdag 23 april 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
Moeilijk wat goeds de adviseren/vinden tot. Weet niet hoe frequent jullie contact normaal is en hoe sterk het ghosten was. Maar zou iig in gedachte houden dat je het iig niet waard bent om geghost te worden.
quote:De meeste familieleden (moeder, broers en wat ooms en tantes) waren positief over onze relatie maar een paar andere hadden heel onrealistische zorgen er over en verboden haar om hier naar toe te komen.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow verschrikkelijk man. Hopelijk terug met een uitleg wat er is voorgevallen/reden van ghosten?
Toen is ze acuut gestopt met alle contact zonder mij uit te leggen waarom.
Met moeite kreeg ik uiteindelijk via-via wel even contact en kreeg ik dit van haar te horen, en ze wilde geen contact meer met mij tot zij dit probleem met hen opgelost zou hebben.
Ik zei nog dat we dit samen zouden moeten doen en ik haar juist wilde steunen, maar zij wilde geen contact.
Af en toe nog wat zeer korte berichtjes uitgewisseld, maar dat was steeds iets van 4 - 5 woordjes of zo waar ik niks aan had. Ze ging ook totaal niet op mijn berichten in.
Toen ze weer een aantal dagen volledig verdween en mij ook blokkeerde op Whatsapp en haar telefoon, heb ik het uitgemaakt.
En nu komt ze weer terug: haar familie wil ons nu toch wel een kans geven.
Ja.....joepie......![]()
Dit dus ja!quote:Op woensdag 23 april 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ze dat bij elke tegenslag gaat doen, staat er nog veel drama te wachten![]()
Oh, heb ik wat gemist met Pasen?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hij is ingeklapt door dat hij met de pasen druk is geweest met al die vrouwtjes hiero en wie weet elders nog
Ik mag het niet meer over een harem hebben, maar af en toe
Denk aan het belang van je kind en van jou.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De meeste familieleden (moeder, broers en wat ooms en tantes) waren positief over onze relatie maar een paar andere hadden heel onrealistische zorgen er over en verboden haar om hier naar toe te komen.
Met moeite kreeg ik uiteindelijk via-via wel even contact en kreeg ik dit van haar te horen, en ze wilde geen contact meer met mij tot zij dit probleem met hen opgelost zou hebben.
Ik zei nog dat we dit samen zouden moeten doen en ik haar juist wilde steunen, maar zij wilde geen contact.
Af en toe nog wat zeer korte berichtjes uitgewisseld, maar dat was steeds iets van 4 - 5 woordjes of zo waar ik niks aan had. Ze ging ook totaal niet op mijn berichten in.
Toen ze weer een aantal dagen volledig verdween en mij ook blokkeerde op Whatsapp en haar telefoon, heb ik het uitgemaakt.
Ja.....joepie......
En hoe veelzeggend haar gedrag nu is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit idd. Nou, dan is ze je eerlijk gezegd niet waard als je dat hebt gezegd en hier gaat ze niet op in.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De meeste familieleden (moeder, broers en wat ooms en tantes) waren positief over onze relatie maar een paar andere hadden heel onrealistische zorgen er over en verboden haar om hier naar toe te komen.
Ja.....joepie......Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bizar hè. Blij dat ik gelukkig getrouwd benquote:Op woensdag 23 april 2025 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, heb ik wat gemist met Pasen?
quote:Op woensdag 23 april 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja.....joepie......
OK, waar is ze op deze schaal?I'm surrounded by morons!
Ik ben de unicorn
Ik zei ook tegen haar dat ze dit Mini-ToT niet kon aandoen.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk aan het belang van je kind en van jou.
En hoe veelzeggend haar gedrag nu is.
Ze was al 3 weken naar haar moeder geweest waar we niet hebben kunnen videobellen (op het begin na; ineens kon het helemaal niet meer vanwege het weer), maar als ze thuis zou komen, zouden we weer volop kunnen videobellen. Mini-ToT is helemaal dol op haar en miste haar ook heel erg toen ze bij haar moeder was, en zodra ze weer thuis was, verdween alle contact.![]()
Van wie mag je het niet over een harem hebben? @JustinK heeft er een hiero hoorquote:Op woensdag 23 april 2025 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, heb ik wat gemist met Pasen?
Nee, de moeraskat.quote:Tof! Op safari geweest enzo?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 23 april 2025 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar hè. Blij dat ik gelukkig getrouwd benNee, jij zit in de wife zone!quote:
Ik in de fun zone denk ik
Ik denk dat het een cultuurverschil is, en misschien een stukje zelfbescherming: ze dacht echt dat ze echt nooit naar mij toe zou mogen komen (en wilde ook niet dat ik de kosten ging maken haar te bezoeken omdat e bang was dat dat weinig verschil zou maken voor de familie), dus contact houden terwijl ze geen toestemming van hen had, zou haar alleen maar nog meer verdriet doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit idd. Nou, dan is ze je eerlijk gezegd niet waard als je dat hebt gezegd en hier gaat ze niet op in.
Dus deed ze Mini-ToT en mij maar verdriet door ons uit haar leven te verbannen tot alles rond zou zijn, terwijl wij haar niets hadden misdaan.![]()
Ja dat weet ik niet meer precies, alleen onthouden dat ik er beter niet over moest beginnenquote:Op woensdag 23 april 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wie mag je het niet over een harem hebben? @:JustinK heeft er een hiero hoor
Ze had je dus wel aangegeven dat ze dit alleen wilde doen. Misschien had je haar die mogelijkheid moeten geven.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja.....joepie......
Zij kent haar familie natuurlijk als geen ander. Misschien vond ze het ook moeilijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoeveel alarmen wil je nog sparen schat ?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zei ook tegen haar dat ze dit Mini-ToT niet kon aandoen.
Ze was al 3 weken naar haar moeder geweest waar we niet hebben kunnen videobellen (op het begin na; ineens kon het helemaal niet meer vanwege het weer), maar als ze thuis zou komen, zouden we weer volop kunnen videobellen. Mini-ToT is helemaal dol op haar en miste haar ook heel erg toen ze bij haar moeder was, en zodra ze weer thuis was, verdween alle contact.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op deze schaal: fun zone.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OK, waar is ze op deze schaal?
Ze is super lief en heeft een gemiddeld tot wel leuk uiterlijk.![]()
O vreemd, ligt er aan van wie je dat niet mocht. Zolang SwJ er niets van zegt gewoon doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meer precies, alleen onthouden dat ik er beter niet over moest beginnen
Ik ga maar eens uit bed
Alle redenen om hard weg te rennen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zou idd 100 keer ff goed nadenken wat te doenquote:Op woensdag 23 april 2025 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alle redenen om hard weg te rennen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vind het wel een lastig verhaal. Zulke problemen al zo snel is geen goed voorteken.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het een cultuurverschil is, en misschien een stukje zelfbescherming: ze dacht echt dat ze echt nooit naar mij toe zou mogen komen (en wilde ook niet dat ik de kosten ging maken haar te bezoeken omdat e bang was dat dat weinig verschil zou maken voor de familie), dus contact houden terwijl ze geen toestemming van hen had, zou haar alleen maar nog meer verdriet doen.
Dus deed ze Mini-ToT en mij maar verdriet door ons uit haar leven te verbannen tot alles rond zou zijn, terwijl wij haar niets hadden misdaan.
Hoe heeft ze de problemen met de familie nu opgelost?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou. Ik zou het gewoon afkappen. Welk excuus je ook verzint. Dit is niet oké. En ik voorspel nog veel meer gezeik. Maar goed. Ik ga verder niet bemoeienquote:Op woensdag 23 april 2025 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zou idd 100 keer ff goed nadenken wat te doen
ZO dan luilakkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met moordquote:Op woensdag 23 april 2025 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lastig verhaal. Zulke problemen al zo snel is geen goed voorteken.
Hoe heeft ze de problemen met de familie nu opgelost?
GarpjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ik lag laat in bed en moet toch 8u slapenquote:
Heb ik aan zitten denken, maar eerst ging ze dus haar moeder bezoeken en verwaterde het contact behoorlijk, maar ze beloofde dat zodra ze weer thuis zou zijn, ze gelijk weer met ons zou videobellen.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had je dus wel aangegeven dat ze dit alleen wilde doen. Misschien had je haar die mogelijkheid moeten geven.
Zij kent haar familie natuurlijk als geen ander. Misschien vond ze het ook moeilijk?
Eenmaal thuis kreeg ik een paar korte berichtjes van dat ze wilde douchen en de kamer wilde opruimen en ging ze offline; best een teleurstelling.
De volgende dag kreeg ik een paar korte berichtjes die ook weer wat afstandelijk over kwamen.
Toen verdween ze dus volledig, kwam niet meer op Messenger of Whatsapp. SMSjes gestuurd, geen reactie.
Geprobeerd te bellen, maar mijn telefoontjes werden weggedrukt.
Paar dagen later zei ze dus heel kort dat die problemen er waren en dat ze met rust gelaten wilde worden, maar alles zo bij elkaar kwam echt heel, heel erg vreemd over. Ik vertrouwde het gewoon niet meer en hoe ze met de situatie om ging vond ik ook echt niet goed. Als we gewoon even op een wat nettere manier er over hadden kunnen praten, had ik er meer vrede mee kunnen hebben dat ze ruimte wilde hebben. Maar dit zo voelde gewoon ontzettend fout.![]()
Misschien wel het verstandigst inddquote:Op woensdag 23 april 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou. Ik zou het gewoon afkappen. Welk excuus je ook verzint. Dit is niet oké. En ik voorspel nog veel meer gezeik. Maar goed. Ik ga verder niet bemoeien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eerder slapen dan haal je die 8 uur welquote:Op woensdag 23 april 2025 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik lag laat in bed en moet toch 8u slapen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga nu Bastogne koeken halen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wie weet heeft ze gewoon een gezin of nog zes andere mannen op internet
Ja ze zei dat ze heb overtuigd had mij toch een kans te geven en dat ik een goeie gozer ben enzo.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lastig verhaal. Zulke problemen al zo snel is geen goed voorteken.
Hoe heeft ze de problemen met de familie nu opgelost?
Ze vertelt me er verder eigenlijk helemaal niks over. Ik laat het nu even rusten, maar wil wel echt duidelijkheid hebben. Ik heb haar ook verteld dat ik me zorgen maak over de toekomst als ze zo is.![]()
Joh ik heb vakantie dan mag ik best opblijvenquote:Op woensdag 23 april 2025 10:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eerder slapen dan haal je die 8 uur wel
Is dat dan ook een harem?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
Wie weet heeft ze gewoon een gezin of nog zes andere mannen op internetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik snap het, maar misschien krijg je nu de kans om het goed af te sluiten. Laat haar het verhaal doen waarom ze zo gehandeld heeft en hoe het voor jou en Mini was. Ga dan daarna goed nadenken wat je zelf wil;quote:Op woensdag 23 april 2025 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik aan zitten denken, maar eerst ging ze dus haar moeder bezoeken en verwaterde het contact behoorlijk, maar ze beloofde dat zodra ze weer thuis zou zijn, ze gelijk weer met ons zou videobellen.
Eenmaal thuis kreeg ik een paar korte berichtjes van dat ze wilde douchen en de kamer wilde opruimen en ging ze offline; best een teleurstelling.
De volgende dag kreeg ik een paar korte berichtjes die ook weer wat afstandelijk over kwamen.
Toen verdween ze dus volledig, kwam niet meer op Messenger of Whatsapp. SMSjes gestuurd, geen reactie.
Geprobeerd te bellen, maar mijn telefoontjes werden weggedrukt.
Paar dagen later zei ze dus heel kort dat die problemen er waren en dat ze met rust gelaten wilde worden, maar alles zo bij elkaar kwam echt heel, heel erg vreemd over. Ik vertrouwde het gewoon niet meer en hoe ze met de situatie om ging vond ik ook echt niet goed. Als we gewoon even op een wat nettere manier er over hadden kunnen praten, had ik er meer vrede mee kunnen hebben dat ze ruimte wilde hebben. Maar dit zo voelde gewoon ontzettend fout.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dan lekker van genietenquote:Op woensdag 23 april 2025 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Joh ik heb vakantie dan mag ik best opblijven
Ja dit moert echt goed uitgepraat worden idd. En ik zit zelf idd ook echt wel goed na te denken over wat ik wil.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het, maar misschien krijg je nu de kans om het goed af te sluiten. Laat haar het verhaal doen waarom ze zo gehandeld heeft en hoe het voor jou en Mini was. Ga dan daarna goed nadenken wat je zelf wil;![]()
Neeeeheee want ik moet op m’n dingen lettennnnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit moert echt goed uitgepraat worden idd. En ik zit zelf idd ook echt wel goed na te denken over wat ik wil.![]()
Advies, laat Mini er nog even buiten tot jezelf weet of je wel of niet door wil gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De koeken zijn binnen
Ik herhaal de koeken zijn binnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Advies: maak een lekkere smoothieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dingen!quote:Op woensdag 23 april 2025 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
Neeeeheee want ik moet op m’n dingen lettennnnI'm surrounded by morons!
Designer bars?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
De koeken zijn binnen
Ik herhaal de koeken zijn binnenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* Fogel moet nog een hele week zonder chips uithouden
En daarna weer even lekker![]()
... daarna weer OK gedragen qua eten.I'm surrounded by morons!
Iets soortgelijks kwam ook wel even in mij op, maar geloof dat @ToT er toch bijna dagelijks uren mee videobelde, dan lijkt me dat lastig verborgen te houdenquote:Op woensdag 23 april 2025 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
Wie weet heeft ze gewoon een gezin of nog zes andere mannen op internetI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Chips zijn dingenquote:Op woensdag 23 april 2025 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
Neeeeheee want ik moet op m’n dingen lettennnn
Prima dus
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zwembad bij het hotel?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
* Fogel moet nog een hele week zonder chips uithouden
En daarna weer even lekker![]()
... daarna weer OK gedragen qua eten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rondreisquote:Op woensdag 23 april 2025 10:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, de moeraskat.
[..]
Tof! Op safari geweest enzo?Werewolf![]()
Heb geen tik tokquote:Op woensdag 23 april 2025 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee gewoon Bastogne.
Er was wel een Louis Vuitton paasei
https://vm.tiktok.com/ZNdYmhDU5/Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neem wel walnotenquote:
Die mag fogel nietquote:
Dan gaat hij dood
Zei toch dat er dingen mis zijn met mHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had het over mezelf.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die mag fogel niet
Dan gaat hij dood
Zei toch dat er dingen mis zijn met mWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lekker nieeeeehieeeetquote:en ik wil het ook niet.
Heb ik geen tijd voor.quote:I'm surrounded by morons!
JaMaar straks ben je te dicht bij m en gaat hij doodquote:
*Lust geen koffie*![]()
Steek er een epipen inquote:Op woensdag 23 april 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja
[..]
Maar straks ben je te dicht bij m en gaat hij dood
Wees maar niet bangquote:Op woensdag 23 april 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja
[..]
Dat wil ik ook ooit een keer gaan doen. Bij voorkeur met Rovos Rail, maar daar moet ik een paar jaar voor sparen.quote:
Komt er een reisverslag in TRV?
Mooi geweest ik ga uit bed en dan ontbijten en de vortex pakkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zolang ik de noten niet eet in hoeveelheden die niet goed voor me zijn overleef ik het welquote:Op woensdag 23 april 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja
[..]
Tot nu toe altijd gelukt in ieder geval
Uit bedquote:Op woensdag 23 april 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
Mooi geweest ik ga uit bed en dan ontbijten en de vortex pakken
Hmm vind het wel wat apart dat dit pas na maanden contact tussen jullie nu opeens een issue is. Als de mening van familie zo belangrijk is voor je, zou je het dan niet al veel eerder bespreken, bv nog voor de visumaanvraag?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze zei dat ze heb overtuigd had mij toch een kans te geven en dat ik een goeie gozer ben enzo.
Ze vertelt me er verder eigenlijk helemaal niks over. Ik laat het nu even rusten, maar wil wel echt duidelijkheid hebben. Ik heb haar ook verteld dat ik me zorgen maak over de toekomst als ze zo is.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar beter dat je even rustig aan doet en voor jezelf bepaalt wat je wil.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Amyzzzzzquote:Op woensdag 23 april 2025 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm vind het wel wat apart dat dit pas na maanden contact tussen jullie nu opeens een issue is. Als de mening van familie zo belangrijk is voor je, zou je het dan niet al veel eerder bespreken, bv nog voor de visumaanvraag?
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar beter dat je even rustig aan doet en voor jezelf bepaalt wat je wil.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
quote:![]()
Als ik daar goed in zou zijn, zou ik zelf wel een relatie hebben?
Hey Greys, al wat over je bank gehoord?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op woensdag 23 april 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys, al wat over je bank gehoord?
Ik ga straks even bellenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Om eerlijk te zijn zat ik er ook wel aan te denken.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iets soortgelijks kwam ook wel even in mij op, maar geloof dat @:ToT er toch bijna dagelijks uren mee videobelde, dan lijkt me dat lastig verborgen te houden
En nee, we zaten niet dagelijks zo lang te videobellen, maar wel vaak.![]()
Dat heeft meer te maken met de vreselijke kwaliteit van mannen dan met jouquote:Op woensdag 23 april 2025 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Als ik daar goed in zou zijn, zou ik zelf wel een relatie hebben?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goedemorgen greysquote:Hoop dat ze vanmiddag voor je deur staan (met slippers aan, dan moet ik wel lachen).
quote:Op woensdag 23 april 2025 10:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen greysHoop dat ze vanmiddag voor je deur staan (met slippers aan, dan moet ik wel lachen).
![]()
Ze moeten bellen
Om een afspraak te maken
Maar geloof dat ze niet zo’n haast hebben
Zijn niet erg snel, niet klantvriendelijk zeg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben er al uit johquote:
Ach jaquote:Op woensdag 23 april 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn niet erg snel, niet klantvriendelijk zeg.
Betaald en dan geen haast meer hèThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 10:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met de vreselijke kwaliteit van mannen dan met jou
Niet helemaal waar, maar ik doe het ervoor
Zo gaat het wel vaak, iets op trustpilot zetten wil ook nog wel eens helpenquote:Op woensdag 23 april 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Betaald en dan geen haast meer hè
De tafelvoetbalpoppetjes gaan in de brievenbus bezorgd/geduwd worden vandaag tussen 11-13. Benieuwd of ik hele poppetjes ontvang.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dit dus idd. Ze had het al wel met een aantal familieleden besproken (een paar ooms en tantes, haar moeder en haar broers), maar blijkbaar zijn er een paar anderen die ineens roet in het eten gooien?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm vind het wel wat apart dat dit pas na maanden contact tussen jullie nu opeens een issue is. Als de mening van familie zo belangrijk is voor je, zou je het dan niet al veel eerder bespreken, bv nog voor de visumaanvraag?
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar beter dat je even rustig aan doet en voor jezelf bepaalt wat je wil.
Ik vind het allemaal ook erg vreemd, zeker in combinatie met mij zo buiten te sluiten.![]()
lekker proppenquote:Op woensdag 23 april 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
De tafelvoetbalpoppetjes gaan in de brievenbus bezorgd/geduwd worden vandaag tussen 11-13. Benieuwd of ik hele poppetjes ontvang.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, raar dat ze je zo weinig informatie geeft. Ik word daar erg argwanend vanquote:Op woensdag 23 april 2025 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit dus idd. Ze had het al wel met een aantal familieleden besproken (een paar ooms en tantes, haar moeder en haar broers), maar blijkbaar zijn er een paar anderen die ineens roet in het eten gooien?
Ik vind het allemaal ook erg vreemd, zeker in combinatie met mij zo buiten te sluiten.
Die met die leuke reviews?quote:Op woensdag 23 april 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
De tafelvoetbalpoppetjes gaan in de brievenbus bezorgd/geduwd worden vandaag tussen 11-13. Benieuwd of ik hele poppetjes ontvang.![]()
![]()
Anders ik wel!quote:Op woensdag 23 april 2025 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, raar dat ze je zo weinig informatie geeft. Ik word daar erg argwanend van![]()
![]()
Dat is morgenquote:Op woensdag 23 april 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dacht die jumpt xl er wel uit
Thanks!quote:
Mja de knop is bij mij in ieder geval wel om hoor, mijn gevoelens voor haar zijn aardig afgesloten. Toen ze gisteren weer met me ging chatten, heb ik het ook kort en zakelijk gehouden qua toon.![]()
Yesquote:Benieuwd of ik zelf een review moet gaan schrijven of dat het poppetjes zijn zonder blessures
2 hadden een voetbalkniequote:Op woensdag 23 april 2025 11:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
YesBenieuwd of ik zelf een review moet gaan schrijven of dat het poppetjes zijn zonder blessures
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet gelijk weer aan die Wolf Wolf Wolf Moon shirt reviews denken!quote:Op woensdag 23 april 2025 11:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
YesBenieuwd of ik zelf een review moet gaan schrijven of dat het poppetjes zijn zonder blessures
"This shirt cured my aids!"
Antwoord van de verkoper: "There is no way this shirt cured your aids!"![]()
Warm in de winterjasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja dat snap ik wel, zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 23 april 2025 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Mja de knop is bij mij in ieder geval wel om hoor, mijn gevoelens voor haar zijn aardig afgesloten. Toen ze gisteren weer met me ging chatten, heb ik het ook kort en zakelijk gehouden qua toon.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
zag gisteren iemand lopen in hotpants en een dikke winterjasquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of de een loopt bijna bloot alsof het zomer is.. en de andere denkt dat t nog winter is
nouja je mag dragen wat je wil, maar ik vind het wel fijn dat je OF voor de zomerlook OF de winterlook gaat
en niet een combi van dieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ziet er idd wat vreemd uitquote:Op woensdag 23 april 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
nouja je mag dragen wat je wil, maar ik vind het wel fijn dat je OF voor de zomerlook OF de winterlook gaat
en niet een combi van die![]()
Hey Paulquote:
Op vakantie ga ik ook wel voor de korte broek dikke trui look.
Meestal in de hoop mn benen wat bij te kleuren
mijn benen hebben altijd kleurquote:Op woensdag 23 april 2025 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Op vakantie ga ik ook wel voor de korte broek dikke trui look.
Meestal in de hoop mn benen wat bij te kleurenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn benen niet, draag ook bijna nooit een korte broek of rokje
kunt willem vragen of hij er wat kleur inzet hoor, is zo gebeurdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik alleen met bowlenquote:Op woensdag 23 april 2025 11:31 schreef Lovely het volgende:
Mijn benen niet, draag ook bijna nooit een korte broek of rokjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja heel veel kleurtjes zelfs!quote:Op woensdag 23 april 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn benen hebben altijd kleur
word ik verdrietig vanquote:
klein eendje wil gewoon een vriendjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien terroriseert het eendje hem wel dagelijks en was de kat het nu een keertje zat.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
word ik verdrietig van
klein eendje wil gewoon een vriendjeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
het eendje is nog geen maand oudquote:Op woensdag 23 april 2025 11:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien terroriseert het eendje hem wel dagelijks en was de kat het nu een keertje zat.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind het wel lekker om op een zomeravond gewoon een hoodie te pakken. Lekker comfortabelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Denk hetzelfdequote:Op woensdag 23 april 2025 11:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Steven, ja gaat wel oke. En hoe is het met de bastogneman?
Ja echt. Was gewoon zijn verdiende loon.quote:
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat is dat toch met die collageen promotie elke keer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het algoritme moet je hebbenquote:Op woensdag 23 april 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
Wat is dat toch met die collageen promotie elke keer.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou, de eerste papadag is begonnen, vrouwlief is aan het werkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bolk!I'm surrounded by morons!
Oeh spannend.. maar komt vast goedquote:Op woensdag 23 april 2025 12:16 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, de eerste papadag is begonnen, vrouwlief is aan het werk
Jawel.. het begon al goed met 3 luiers in 5 minuten volquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wow, zit er wat in de borstvoeding?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel.. het begon al goed met 3 luiers in 5 minuten vol
Werkt dat nu ook al op mensen die je spreekt?quote:
Je telefoon luistert meequote:Op woensdag 23 april 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Werkt dat nu ook al op mensen die je spreekt?![]()
![]()
Maar nee, dan begreep ik je verkeerd
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dan zit daar iets inquote:Op woensdag 23 april 2025 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen idee, ze krijgt flesvoeding
Ja hallo, hou die collageentroep lekker bij jequote:Op woensdag 23 april 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Werkt dat nu ook al op mensen die je spreekt?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Haha dat zou wat zijn, dat de mensen met wie ik praat dan gewoon gestuurd worden door je algoritme.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Je telefoon luistert mee![]()
![]()
Maar nee, dan begreep ik je verkeerd
Bizar engWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou het is wel goed voor jequote:Op woensdag 23 april 2025 12:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja hallo, hou die collageentroep lekker bij jemaar ik hoef het niet de hele dag aan te horen
HAHAHA! Ik vind Jelka zo grappig
Jelka
De vrouw van Henry van loon.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb het maar eens de hele dag over pindakaas. En of je reclames gaat krijgen..quote:Op woensdag 23 april 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha dat zou wat zijn, dat de mensen met wie ik praat dan gewoon gestuurd worden door je algoritme.
Bizar engTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar gaaat het niet overrrrrquote:Op woensdag 23 april 2025 12:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb het maar eens de hele dag over pindakaas. En of je reclames gaat krijgen..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hee! De blonde postbode is vervangen door iemand die op @Mickytjuh lijkt, op afstand in ieder geval.I'm surrounded by morons!
die is wel op vakantie maar niet in noorwegenquote:Op woensdag 23 april 2025 12:32 schreef Fogel het volgende:
Hee! De blonde postbode is vervangen door iemand die op @:Mickytjuh lijkt, op afstand in ieder geval.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij, of een dubbelganger, mag ook wel post komen bregen hoorquote:Op woensdag 23 april 2025 12:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, dat kan alleen maar een verbetering zijn
Ja, ik zag fotos van de oosterburen (vanaf NL gezien althans).quote:Op woensdag 23 april 2025 12:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is wel op vakantie maar niet in noorwegenI'm surrounded by morons!
Maar niemand is zo leuk als Tina
Wie?quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: