Dit!quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:43 schreef Puzzie het volgende:
Je verwacht erg veel van haar.
Zij is jou niets schuldig.
Ik heb nog nooit gehoord dat het wel geholpen heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft duidelijk niet geholpen. En dat kan ook niet na 3 maanden.
Therapie niet?quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat het wel geholpen heeft.
Maar dat terzijde
Niet dat ik er veel van weet of gehoord heb maar in mijn naaste omgeving een paar en op fok wel verhalen, therapie is altijd de voorbode van een scheiding, tot zover ik gezien heb.quote:
Ah relatietherapie, geen idee, geen ervaring meequote:Op vrijdag 25 april 2025 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet dat ik er veel van weet of gehoord heb maar in mijn naaste omgeving een paar en op fok wel verhalen, therapie is altijd de voorbode van een scheiding, tot zover ik gezien heb.
Heb nog nooit gehoord, wij hadden 10 jaar geleden relatietherapie en nu zijn we gelukkig, nog nooit.
Ik denk dat elke relatie dat wel kan gebruiken. Om dichter tot elkaar te komen niet zozeer om een relatie te redden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah relatietherapie, geen idee, geen ervaring mee
Ik dacht dat je therapie in het algemeen bedoelde, sorry
Zelf ook gedaan en ook om me heen gezien. Relatietherapie wordt vaak ingezet als de relatie al in (verre) staat van ontbinding is, maar beide partijen willen het nog niet inzien. Bij zo'n therapeut is het dan ook nog een veilig - in tegenstelling tot de eigen huiskamer - om eens helemaal los te gaan op de tekortkomingen van de ander. De ander moet namelijk veranderen om de relatie te redden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |