Kan je nog optijd wegkomen denk je?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
mijn ajax tafel boek van 15 kilo komt eraan
ik haal hem eind van de middag op bij de intertoysquote:Op woensdag 23 april 2025 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je nog optijd wegkomen denk je?
15 kilo?!quote:Op woensdag 23 april 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
mijn ajax tafel boek van 15 kilo komt eraan
Ja alle geflopte aankopen van Mislintat moesten er ook bij inquote:
Het moet dienen als deurstop.quote:
Gaat m'n aansluiting in Brussel.quote:Er is vanaf woensdag sprake van tot wel een halfuur vertraging bij de trein die van Amsterdam naar Londen rijdt. Met twee extra medewerkers zou het probleem kunnen worden opgelost, maar Faber zet die marechaussees liever in bij zinloze grenscontroles.
De gemiddelde voetbalfan koopt niet zoveel boeken, dus dan maken ze die ene maar extra groot ter compensatie.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
Gaat m'n aansluiting in Brussel.
Grote letters denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De gemiddelde voetbalfan koopt niet zoveel boeken, dus dan maken ze die ene maar extra groot ter compensatie.
Wanneer ga jequote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
Nu ga ik piekeren over welke camera ik meeneem. Want ik weet niet of het Mamiyakanon meenemen een beetje poser is.quote:
Ik kan hier geen zinnig woord over zeggen. Sorry.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu ga ik piekeren over welke camera ik meeneem. Want ik weet niet of het Mamiyakanon meenemen een beetje poser is.
Kun je rustig genieten van de dagquote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |