Die had er zin in ja, zo te lezen ging hij naar een feestje vandaag?quote:
Gaat hij door naar Doetinchemquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had er zin in ja, zo te lezen ging hij naar een feestje vandaag?
Hij heeft zijn gezicht al oranje geschminkt.quote:
En jij verstaat wel Latijn?quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:27 schreef TLC het volgende:
Het moet ook in het Engels want anders kunnen donald en jd er niks van verstaan
Latijns wat?quote:
Het is ook een klein kind dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:19 schreef Momo het volgende:
Trump verwacht een feestje maar krijgt een saaie lange dienst. Moet hij net als een klein kind op zijn plek blijven en stil blijven.
Misschien mag hij wel op schoot bij een kardinaal, die houden daar wel van.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is ook een klein kind dus dat komt goed uit.
Kerklatijn. Ik heb het geluid niet aanstaan, maar ik ga er vanuit dat de versen in het Latijn gesproken worden?quote:
Ah, je schreef 'Latijns', dus ik was even in de war.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kerklatijn. Ik heb het geluid niet aanstaan, maar ik ga er vanuit dat de versen in het Latijn gesproken worden?
Ah zo, my badquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, je schreef 'Latijns', dus ik was even in de war.
Het is gewoon GOT in het echt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben ik de enige die aan Game of Thrones moet denken bij het overzicht van het plein?![]()
Het embleem van 'the hand of the king'?quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben ik de enige die aan Game of Thrones moet denken bij het overzicht van het plein?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |