abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217449580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 23:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze helpen zichzelf ook niet echt mee de laatste tijd. Ik sta vooraan om te roepen dat er echt enorm eenzijdig belicht wordt en dat een terroristische organisatie door bepaalde media gesteund wordt, maar Israël is de laatste tijd echt geen haar beter meer.
Mee eens.
Israël heeft mijn steun, maar laat veels te veel misdaden oogluikend toe zowel in Gaza as de Westelijke Jordaanoever.
Ze helpen zichzelf ook niet tegen de propaganda machine die de Palestijnen hebben met zulke acties.

Maar ik blijf Hamas 100x erger vinden dan Israël.
  woensdag 23 april 2025 @ 19:30:06 #52
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217450025
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:38 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Hij schopt iedereen uit de regering die zachter wilt optreden.
Dat maakt hem niet minder zachtmoedig, maar wijst er enkel op dat er anderen zijn die een zachtmoediger optreden voorstaan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 23 april 2025 @ 20:17:31 #53
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217450649
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 19:30 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat maakt hem niet minder zachtmoedig, maar wijst er enkel op dat er anderen zijn die een zachtmoediger optreden voorstaan.
Ik zou best benieuwd zijn hoe Bush junior zou reageren als in één klap 1000 Amerikanen worden vermoord, en in de periode daarna nog enkele honderd die gegijzeld worden om daarna dood terug te keren naar Amerika.

Of hoe zou de Russische president reageren? Zou de Russische president in gesprek gaan (onderhandelen) met de terroristen om er uit te komen?

Vragen vragen vragen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217452907
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 17:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb aan de meest boze verdedigers van Israel gevraagd wat tegenwoordig nog het verschil is tussen Hamas en Israel. Beiden hebben ze gijzelaars, doen aan lijkenhandel, schieten gericht op burgers, begaan seksuele misdrijven, plunderen enzovoorts enzovoorts.

Ik heb nog geen beter antwoord gekregen dan Palestijnen zijn 90 jaar geleden begonnen, of ja maar 7 oktober dus Israel mag alles. Oh en als je verwacht dat een "westerse" staat zich aan een hogere standaard houdt dan moslimterroristen, dan steun je Hamas.

Knettergek.
Israël beschermt zijn burgers, Hamas gebruikt burgers als menselijk schild. Dat is het verschil tussen Israël en Hamas.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_217452975
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2025 04:42 schreef HSG het volgende:

[..]
Israël beschermt zijn burgers, Hamas gebruikt burgers als menselijk schild. Dat is het verschil tussen Israël en Hamas.
Bibi stuurt nu al anderhalf jaar dienstplichtigen de gehaktmolen in on zelf uit de gevangenis te blijven en zijn vorige escalatie met Iran had zomaar heel dodelijk kunnen aflopen als ze al die raketten richting een stad hadden afgeschoten.
pi_217453115
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2025 20:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik zou best benieuwd zijn hoe Bush junior zou reageren als in één klap 1000 Amerikanen worden vermoord, en in de periode daarna nog enkele honderd die gegijzeld worden om daarna dood terug te keren naar Amerika.

Of hoe zou de Russische president reageren? Zou de Russische president in gesprek gaan (onderhandelen) met de terroristen om er uit te komen?

Vragen vragen vragen.
Heeft Bush niet Afghanistan aangevallen na de aanslagen op de Twin Towers? Al Quaeda? Die wouden geloof ik Bin Laden niet overleveren.
pi_217453418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:30 schreef rutger05 het volgende:
Triest als dit werkelijk al zo is. DPG Media die o.a. de Volkskrant, AD, Trouw en diverse regionale kranten bezit speelt helaas erg gewillig een kwalijke rol in de negatieve beeldvorming rondom Israël.
Ze hebben toch echt van alles gedaan om het moorden van palestijnen te normaliseren. Het lukt ze gewoon niet meer door andere media die toegankelijker is.
  donderdag 24 april 2025 @ 12:29:02 #58
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217455147
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 07:36 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Heeft Bush niet Afghanistan aangevallen na de aanslagen op de Twin Towers? Al Quaeda? Die wouden geloof ik Bin Laden niet overleveren.
Heb je wel eens gehoord van een false flag operation?
Bush is nog steeds aan het zoeken naar de weapens of masdestruction in Iraq.

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 24-04-2025 12:36:14 ]
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217457506
Altijd zo volstrekt irrelevant dit soort zaken. Allemaal leuk (of niet) als je weet dat de meerderheid van de Nederlanders van mening is dat Israel meer kritiek moet krijgen, maar waar het werkelijk om draait is in hoeverre dat prioriteit heeft voor de Nederlandse bevolking. Het is slechts een heel klein groepje die dit echt laat meewegen tijdens het stemmen bijv.
pi_217459142
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)israel-koers-kabinet
[..]
Goede en logische ontwikkeling naarmate de kennis van de situatie stijgt. Momenteel vinden evenveel Nederlanders Netanyahu even verantwoordelijk voor de oorlog als Hamas.

Nog maar 15% steunt het huidige beleid...
De propaganda doet z'n werk dus. :{
pi_217459265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
De propaganda doet z'n werk dus. :{
Ik vind 15% anders vrij weinig hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')