SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik erachter kom dat het wel zo is eis ik een rectificatie.
How can I make this topic about me?![]()
Iedereen de moeder, de vader, de kad, de hont, de neef en de nicht bolken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En natuurlijk jezelf bolken, dat zijn de beste bolkjes
De allerbeste bolk is jezelf bolkenquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
En natuurlijk jezelf bolken, dat zijn de beste bolkjes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wollahquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen de moeder, de vader, de kad, de hont, de neef en de nicht bolkenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Eh a niffo, wat jij wille met jeah dikka billah a niffoquote:
Ow sorryquote:![]()
Iemand nog een fles vodka of een busje om dronken weg te zetten
Wou ik doen, maar je blokkeerde mijn busje die op je oprit wasquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
Iemand nog een fles vodka of een busje om dronken weg te zettenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat zie ik zo vaakquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
En natuurlijk jezelf bolken, dat zijn de beste bolkjes![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tsja, daarom had ik geen plaats om mijn eigen busje te blokkeren, dus daarom blokkeer ik die van jou maarquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wou ik doen, maar je blokkeerde mijn busje die op je oprit wasOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdomme over 12 uur weer aan de slag
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: