Pocket pussy's zijn niet zo goed als vriendinnen, want ze geven je geen emotionele steun of vertellen je hoe je jezelf kunt verbeteren.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
Denken dat een pocket pussy hetzelfde is als een vriendin!
Dus omdat jij je nu onzeker voelt wil je je vriendin gaan vernederen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:54 schreef dikkedaniel het volgende:
Zoals haar neerpraten en mentaal te zorgen dat ze zich weer minder dan mij gaat voelen
Dan is het goed Brada hoeveel bench jequote:Op dinsdag 22 april 2025 22:18 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wel iets minder dik dan toen ik dit account aanmaakte
Nog steeds een alarmerend BMI.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:18 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wel iets minder dik dan toen ik dit account aanmaakte
Ik doe eigenlijk nooit bankdrukken, jij? Ik vind die zware stang eng en ben bang dat die op mn keel of borst valt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:30 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dan is het goed Brada hoeveel bench je
Samenvatting: TS liet zich pakken door een shemale en liet na afloop een scheet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:54 schreef dikkedaniel het volgende:
Van 't weekend had ik hardcore sexxx met mijn vriendin
Ik ben knapper dan haar, heb een beter lichaam, heb een rijbewijs (heeft ze niet) en auto, betere baan en het koophuis staat op mijn naam. Jullie begrijpen dat ik dus meer aanzien/value heb dan haar en beter lig in de datingmarkt
Echter had ik dus seks met haar afgelopen weekend en liet ik een harde schiet die ook erg stonk
Ze zei hier meteen wat van en zei ook dat de betreffende dampoe erg stonk
Sindsdien herhaalt ze het steeds en krijg ik dus een minderwaardig gevoel terwijl ik eigenlijk meer value heb dan haar
Hoe krijg ik dit weer omgedraaid? Waait dit wel weer over of zijn er dingen die ik hiervoor beter kan ondernemen? Zoals haar neerpraten en mentaal te zorgen dat ze zich weer minder dan mij gaat voelenLaat het maar weten in de comments
Klacht: Dampoe tijdens hardcore sexxx haalt mijn value naar beneden
Dat is lastig. Meestal als de vrouw een damp laat knapt men daarop af. Misschien dat Anova raad weet?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:54 schreef dikkedaniel het volgende:
Goenavund allemaal
Van 't weekend had ik hardcore sexxx met mijn vriendin
Ik ben knapper dan haar, heb een beter lichaam, heb een rijbewijs (heeft ze niet) en auto, betere baan en het koophuis staat op mijn naam. Jullie begrijpen dat ik dus meer aanzien/value heb dan haar en beter lig in de datingmarkt
Echter had ik dus seks met haar afgelopen weekend en liet ik een harde schiet die ook erg stonk
Ze zei hier meteen wat van en zei ook dat de betreffende dampoe erg stonk
Sindsdien herhaalt ze het steeds en krijg ik dus een minderwaardig gevoel terwijl ik eigenlijk meer value heb dan haar
Hoe krijg ik dit weer omgedraaid? Waait dit wel weer over of zijn er dingen die ik hiervoor beter kan ondernemen? Zoals haar neerpraten en mentaal te zorgen dat ze zich weer minder dan mij gaat voelenLaat het maar weten in de comments
Klacht: Dampoe tijdens hardcore sexxx haalt mijn value naar beneden
Dan moet je misschien iets aan je dieet doen, want het zou daaraan kunnen liggen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:46 schreef dikkedaniel het volgende:
Het was geen shemale. Ik heb vaak gewoon ongeweste gassen, vooral als ik me beweeg.
Netjes! Ga zo door maatquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:43 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nooit bankdrukken, jij? Ik vind die zware stang eng en ben bang dat die op mn keel of borst valt.
Ik doe veel cardio om gewicht te verliezen, maar ik ga niet vaak naar de fitness. Ik ben al blij als ik s ochtends rechtop kan gaan zitten zonder dat ik een spier in mn rug verrek
Het is geen ladyboy maar er mag wel wat gewicht af bij haar, dat klopr welquote:
Realistische kijk op het leven broerquote:Op donderdag 24 april 2025 00:01 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Het is geen ladyboy maar er mag wel wat gewicht af bij haar, dat klopr wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |