Dat lijkt me nog erger dan haperende Wifi.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
een bekabelde PC waar nooit geen problemen zijn
Als je normaal wel gewoon ontvangst hebt en soms een paar seconden niet lijkt mij een zwak signaal niet het probleem. Ik zou eerst eens het modem resetten. En als dat niet helpt gewoon een nieuw kastje vragen. Van mijn provider zit een winkeltje in de buurt. Ik had zoiets en daar gewoon omgeruild, deden ze totaal niet moeilijk over. Kan ook per post meestal.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de slaapkamer heb ik alle streepjes ontvangst. Heb hier een modem van Belgische provider Telenet.
Zowel op de apple TV en op de smartphone gebeurt het soms dat het internet soms wegvalt. Hooguit een paar seconden. Ik heb hier ook een bekabelde PC waar nooit geen problemen zijn.
Denk dat een router met krachtiger signaal uitzending ofzo het probleem kan verhelpen? Terwijl ik al eigenlijk volle bak ontvangst heb
Heb de fout gevonden.quote:
eb de windows versie gedownload en het klopt inderdaad. Er is een kanaalconflict met de buren. Er zijn iets van 5 wifi's dat ik kan ontvangen alle andere zitten netjes op een andere kanaal.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:45 schreef mvdejong het volgende:
Ook een idee om eens een ander kanaal te proberen, misschien zitten buren met een sterker signaal op hetzelfde kanaal. Er zijn tooltjes om dat te bekijken, ik gebruikte WiEye maar die is niet meer beschikbaar voor Android.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |