abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 22 april 2025 @ 20:21:39 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217441437
Op de slaapkamer heb ik alle streepjes ontvangst. Heb hier een modem van Belgische provider Telenet.

Zowel op de apple TV en op de smartphone gebeurt het soms dat het internet soms wegvalt. Hooguit een paar seconden. Ik heb hier ook een bekabelde PC waar nooit geen problemen zijn.

Denk dat een router met krachtiger signaal uitzending ofzo het probleem kan verhelpen? Terwijl ik al eigenlijk volle bak ontvangst heb
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_217441492
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
een bekabelde PC waar nooit geen problemen zijn
Dat lijkt me nog erger dan haperende Wifi.
  dinsdag 22 april 2025 @ 20:38:40 #3
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_217441637
quote:
Op de slaapkamer heb ik alle streepjes ontvangst. Heb hier een modem van Belgische provider Telenet.

Zowel op de apple TV en op de smartphone gebeurt het soms dat het internet soms wegvalt. Hooguit een paar seconden. Ik heb hier ook een bekabelde PC waar nooit geen problemen zijn.

Denk dat een router met krachtiger signaal uitzending ofzo het probleem kan verhelpen? Terwijl ik al eigenlijk volle bak ontvangst heb
Als je normaal wel gewoon ontvangst hebt en soms een paar seconden niet lijkt mij een zwak signaal niet het probleem. Ik zou eerst eens het modem resetten. En als dat niet helpt gewoon een nieuw kastje vragen. Van mijn provider zit een winkeltje in de buurt. Ik had zoiets en daar gewoon omgeruild, deden ze totaal niet moeilijk over. Kan ook per post meestal.
  dinsdag 22 april 2025 @ 20:47:11 #4
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_217441728
Als je PC in de buurt van je PC staat kun je die ook al dan niet tijdelijk als hotspot gebruiken mits ie WiFi heeft.
pi_217443139
quote:
Belgische
Heb de fout gevonden.
(Quote er 2 woordjes voor en achter bij van jouw post voor een serieus antwoord)
  woensdag 23 april 2025 @ 14:20:53 #6
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217446844
HTC heeft 'n leuk thuis wifi netwerk voor jou op de markt gebracht na jaren van onderzoek om aan jouw specifieke wensen te voldoen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_217447082
In de slaapkamer vind ik 1 streepje wel voldoende.

[quote]Zowel op de apple TV en op de smartphone gebeurt het soms dat het internet soms wegvalt[quote]

Is er dan geen ander apparaat wat ff stoort?

TL:DR verhuizen kut!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 23 april 2025 @ 15:45:06 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_217447719
Ook een idee om eens een ander kanaal te proberen, misschien zitten buren met een sterker signaal op hetzelfde kanaal. Er zijn tooltjes om dat te bekijken, ik gebruikte WiEye maar die is niet meer beschikbaar voor Android.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Moderator woensdag 23 april 2025 @ 17:20:22 #9
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217448841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 15:45 schreef mvdejong het volgende:
Ook een idee om eens een ander kanaal te proberen, misschien zitten buren met een sterker signaal op hetzelfde kanaal. Er zijn tooltjes om dat te bekijken, ik gebruikte WiEye maar die is niet meer beschikbaar voor Android.
eb de windows versie gedownload en het klopt inderdaad. Er is een kanaalconflict met de buren. Er zijn iets van 5 wifi's dat ik kan ontvangen alle andere zitten netjes op een andere kanaal.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_217452299
Stap over naar 5ghz daar is veel meer ruimte kwa kanaalbreedte ;)

Of pak het 2.4ghz kanaal waar de zwakste ruis op zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')