Grappig hoe je zoiets heel anders kunt ervaren.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:12 schreef Shogo het volgende:
Shelter (2026)
Deze film doet precies wat het moet doen het leveren van een geweldige emotionele actie thriller. Jason Statham speelt Michael Mason een man die eenzaam leeft op een eiland bij de schotse kust en zijn boodschapjes worden geleverd door een meisje en haar vader, wanneer er iets tragisch gebeurt zorgt Mason voor het meisje, maar daarbij wordt zijn identiteit ook ontdekt door de buitenwereld die hem gaat opjagen. Echt een van de beste Statham films, het verhaal greep mij aan en was voor een actiefilm echt wel emotioneel. Deze film tikt de boxen goed aan. Absoluut een aanrader.
Score: 8.5
Jazeker, zo kunnen meningen verschillen.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Grappig hoe je zoiets heel anders kunt ervaren.
Ik vond deze film echt oer- en oersaai. Het duurde lang voordat de actie begon en ik vond de relatie tussen Statham en het meisje totaal ongeloofwaardig. Voor mij was dit juist een van de minste Statham-films. 4/10
thanks voor de tip, ik was hem eerder tegen gekomen.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:12 schreef Shogo het volgende:
Shelter (2026)
Deze film doet precies wat het moet doen het leveren van een geweldige emotionele actie thriller. Jason Statham speelt Michael Mason een man die eenzaam leeft op een eiland bij de schotse kust en zijn boodschapjes worden geleverd door een meisje en haar vader, wanneer er iets tragisch gebeurt zorgt Mason voor het meisje, maar daarbij wordt zijn identiteit ook ontdekt door de buitenwereld die hem gaat opjagen. Echt een van de beste Statham films, het verhaal greep mij aan en was voor een actiefilm echt wel emotioneel. Deze film tikt de boxen goed aan. Absoluut een aanrader.
Score: 8.5
Hier zijn we het wel over eens.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:19 schreef Shogo het volgende:
28 Years Later: The Bone Temple (2026)
Deze was beter te doen dan de vorige. Stuk spannender, dat coming of age verhaal in de vorige film deed mij niet veel. Het verhaal is nu meer gefocust op de dokter, geweldig gespeeld door Ralph Fiennes en we volgen Spike nu in de Jimmy gang (waar ik een beetje aan de Clockwork Orange gang moest denken) die gruwelijke dingen doen. Het verhaal kwam goed samen richting het einde en Samsom de infected vond ik ook een geweldig stuk verhaallijn, eigenlijk had ik daar nog meer van willen zien. Na het einde ben ik benieuwd naar het vervolg hierop.
Score: 8
Ik zou haast denken van wel gezien de grote naam aan het einde van de film.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Hier zijn we het wel over eens.
Ik ben ook erg benieuwd naar een eventueel derde deel, maar ik vraag me af of die er nog gaat komen nadat deze tweede enorm geflopt is. Jammer dat er zoveel mensen zijn afgehaakt van deel 1 naar deel 2.
ff zelf qoute want ik vond het inderdaad uiteindelijk een oke film.quote:Op zondag 15 maart 2026 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
thanks voor de tip, ik was hem eerder tegen gekomen.
Maar kwam het eerste kwartier niet door, in de zin van dit is weer 11 in dozijn film.
Heb even verder gekeken en lijkt toch wel oke te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |