SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja ik heb nu geen idee meer waar ze is. Maar ze komt vanzelf terug.quote:
Hier kan vast ook een hoop inquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog een dag in bangkok en dan weer een vlucht naar samui . dat wil ik niet in 5 lagen kleding doen ;p
En als je nou een hele hoge hoed koopt waar je extra meuk in kwijt kan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog een dag in bangkok en dan weer een vlucht naar samui . dat wil ik niet in 5 lagen kleding doen ;p
Dammit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier kan vast ook een hoop in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier kan vast ook een hoop in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als je nou een hele hoge hoed koopt waar je extra meuk in kwijt kan?
daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als je nou een hele hoge hoed koopt waar je extra meuk in kwijt kan?
Bedoel je hiermee de vraag stellen of ze zin hebben in je gezelschap?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh.
Zij ging sowieso al, en toen hoorde ik er eigenlijk pas van. Maar ik ga mezelf niet opdringen dus ik ga ergens anders zitten.
De vorige keer dat ik naar een orkestachtig dingie ging zaten er toevallig Fokkers twee rijen achter me. Toen hoorde ik ineens iemand "ZWAB" roepen.
sommige van die mensen nemen zo'n nekkussentje mee wat ze volstoppen met wat kleding tochquote:
"Mevrouw, wat heeft u onder uw hoed?"quote:
natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Of ik mee ga naar Suzan en Freek @:gianni61, in fucking ahoy!!
Hoeveel geld krijg je er voor??quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Er moet heel wat gebeuren voor ik dat daadwerkelijk zou vragen. Als mensen mij ergens bij willen hebben hoor ik het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee de vraag stellen of ze zin hebben in je gezelschap?![]()
Gaat vast goedkomen.quote:en geniet er van!
Jij laat je vrijwillig martelen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
ja of zelfs kussenslopen en doen ze net alsof het een kussen isquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sommige van die mensen nemen zo'n nekkussentje mee wat ze volstoppen met wat kleding toch
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Mevrouw, wat heeft u onder uw hoed?"
*snoepjes rollen over de grond*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |