oh ik andersom, balanceert elkaar uitquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer die 0900-TUIG gebeld, en toen werden ze boos dat ik niet 112 had gebeld
Vind het nog steeds irritant dat er hier geen "geen spoed wel politie" is buiten kantoortijden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer die 0900-TUIG gebeld, en toen werden ze boos dat ik niet 112 had gebeld
Ja vond het bij mij wat overdreven, ja ok er was wel een aanslag op de godin gepleegd, maar dat was vooral een kapotte bumper en verder geen slachtoffers of iets met spoedquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat ook![]()
En een keer 112 gebeld omdat ik net beroofd was.
Waar had je 112 voor gebeld?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik andersom, balanceert elkaar uit
Je kan daar na 17.00 uur alleen maar de snelle politie bellen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het nog steeds irritant dat er hier geen "geen spoed wel politie" is buiten kantoortijden.
Gaat het er niet meer om dat ze dan direct actie kunnen ondernemen om die persoon eventueel nog te vinden? Daarom moet je hier, ook bij een verdachte auto of persoon in de straat, direct het alarmnummer van de politie bellen. "Samen tegen inbraak" ditdat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond het bij mij wat overdreven, ja ok er was wel een aanslag op de godin gepleegd, maar dat was vooral een kapotte bumper en verder geen slachtoffers of iets met spoed
2xquote:
auto-ongeluk op de snelweg maar we stonden veilig en geen slachtoffers dus had niet gehoeven maar kon absoluut neit meer nadenkenquote:
O wacht ik heb nog een keer dat niet-112-nummer gebeld toen er zo'n stokje in de voordeur was gefrot door inbrekers. En die politie zo van 'misschien is het ertussen gewaaid'.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat het er niet meer om dat ze dan direct actie kunnen ondernemen om die persoon eventueel nog te vinden? Daarom moet je hier, ook bij een verdachte auto of persoon in de straat, direct het alarmnummer van de politie bellen. "Samen tegen inbraak" ditdat.
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan daar na 17.00 uur alleen maar de snelle politie bellen?
Ik zag het wel hoor, hoe jij het geld van Jantje zat te stelenquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eerst je meest kostbare biljetjes ff jatten
blehquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
2x
1 ivm brandje
2de ivm overlijden van mn pa maar dat is meer paniek dan dat het strikt noodzakelijk is
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht ik heb nog een keer dat niet-112-nummer gebeld toen er zo'n stokje in de voordeur was gefrot door inbrekers. En die politie zo van 'misschien is het ertussen gewaaid'.
Dat is ook spoed lijkt me, tuig als berovers moeten snel opgepakt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat ook![]()
En een keer 112 gebeld omdat ik net beroofd was.
Ik had het in eerste instantie niet eens door, ging een auto midden op straat stil staan en reed toen snel weg en vlak daarna een keiharde knal. Gelijk de hele straat naar buiten om te kijken wat er was gebeurd, helaas nooit kunnen achterhalen hoe of wat, al vermoed ik dat het voor de buurman was bedoeld.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat het er niet meer om dat ze dan direct actie kunnen ondernemen om die persoon eventueel nog te vinden? Daarom moet je hier, ook bij een verdachte auto of persoon in de straat, direct het alarmnummer van de politie bellen. "Samen tegen inbraak" ditdat.
ik heb die ooit gebeld omdat ik drugs naar het politiebureau wilde brengen maar niet random wilde aankomen met 'hoi ik heb drugs'.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
0900-TUIG kun je ook behoorlijk lang in de wacht staan is mijn ervaring.
Ja tering dat duurde lang. De inbraak aan de overkant was al voorbijquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
0900-TUIG kun je ook behoorlijk lang in de wacht staan is mijn ervaring.
Huh, dat vind ik toch wel 112 waardig eigenlijk. Al is het maar omdat ze moeten kijken of er geen onderdelen op de weg liggen die opgeruimd moeten worden. Of een auto met zwaailicht achter de auto's moeten zetten zodat er niemand per ongeluk tegenaan rijdt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
auto-ongeluk op de snelweg maar we stonden veilig en geen slachtoffers dus had niet gehoeven maar kon absoluut neit meer nadenkendie vrouw vroeg ook waar ik stond 'ik weet het niet!!!', 'kijk op het hectometerpaaltje' 'ohja xD'
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie niet eens door, ging een auto midden op straat stil staan en reed toen snel weg en vlak daarna een keiharde knal. Gelijk de hele straat naar buiten om te kijken wat er was gebeurd, helaas nooit kunnen achterhalen hoe of wat, al vermoed ik dat het voor de buurman was bedoeld.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht ik heb nog een keer dat niet-112-nummer gebeld toen er zo'n stokje in de voordeur was gefrot door inbrekers. En die politie zo van 'misschien is het ertussen gewaaid'.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
2x
1 ivm brandje
2de ivm overlijden van mn pa maar dat is meer paniek dan dat het strikt noodzakelijk is
Ja je hebt natuurlijk wel een beetje dat vleugje Frankrijk en Italië nog in Zwitserland, lekker uitgebreid 2,5 uur lunchenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaDie kun je de hele dag bellen. Als het geen haast heeft moet je naar het politiebureau in je gemeente bellen. Maar ja die zijn alleen van 8 tot 18u open, en natuurlijk dicht tijdens de lunch.
We stonden op de vluchtstrook, en ja weenie, schijnbaar is het niet gebruikelijk?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat vind ik toch wel 112 waardig eigenlijk. Al is het maar omdat ze moeten kijken of er geen onderdelen op de weg liggen die opgeruimd moeten worden. Of een auto met zwaailicht achter de auto's moeten zetten zodat er niemand per ongeluk tegenaan rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |