het is de moeite niet waard om hier meer tijd in te stoppen dan dat je al gedaan hebt, je staat ongetwijfeld in je recht maar om je recht te krijgen zul je heel veel tijd moeten gaan investeren.quote:
Nou nee, want vanavond zijn wij dus gewoon thuis. Daarom is er gekozen voor een betaalde avondlevering vanavond, een dienst die PostNL zelf biedt. Het is PostNL die die bezorgtijd nu eenzijdig aanpast, daar kan vrouwlief dan natuurlijk weer niets aan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:10 schreef Aberkullie het volgende:
Pech accepteren en volgende keer niets bestellen als je van tevoren al weet dat je niet thuis bent.
Nee hoor, het gaat niet om het geld zoals ik al aangaf in de beginpost. Het ben nogal principieel ingesteld dus het gaat mij om het principe.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:31 schreef augurk2025 het volgende:
Moeilijk doen om 2 euro![]()
Echt, sommige mensen ……
Die mensen zijn nog erger dan die moeilijk doen over 2 euroquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:45 schreef Schanu het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat niet om het geld zoals ik al aangaf in de beginpost. Het ben nogal principieel ingesteld dus het gaat mij om het principe.
En daar lig ik geen nacht wakker vanquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die mensen zijn nog erger dan die moeilijk doen over 2 euro
Kun je enorm lang bezig blijven bij die pakketdiensten.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:45 schreef Schanu het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat niet om het geld zoals ik al aangaf in de beginpost. Het ben nogal principieel ingesteld dus het gaat mij om het principe.
Ik zou jou principieel ontlopen in alle denkbare opzichten.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:45 schreef Schanu het volgende:
[..]
Het ben nogal principieel ingesteld dus het gaat mij om het principe.
Gewoon storneren Rinusquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, wat je kort noemt. Ik ben nu al meer dan 2 euro kwijt aan uurloon om de OP te lezen.
Computer says 'No'quote:
Dat wordt dus dagvaarden .... uit principequote:Op dinsdag 22 april 2025 11:59 schreef Schanu het volgende:
dat vrouwlief het geld dus ook niet terug krijgt.
andersom hequote:Op dinsdag 22 april 2025 19:48 schreef Helenattenek het volgende:
Binnen 3 avonden bezorgd he?
Ik snap niet waarom je het jouw probleem maakt? Als zij perse eerst een avond langskomen wanneer je er niet bent.. Kost hun tijd van de bezorger voor niks.
Jij hebt je best gedaan om te zeggen dat die poging zinloos gaat zijn
Ja en postnl bepaalde dat eenzijdig en het kan ze aan hun reet roesten dat zijn vrouw er Dan Niet is oftewel oelewappersquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
andersom he
het zou vanavond maar het wordt een dag later
Dan is die Britse winkel ook een kutwinkel. Jij hebt bij hun iets besteld, dan heeft de webshop er maar voor te zorgen dat het in goede staat bij jou bezorgd wordt. Hoe ze dat doen is hun zaak. Jij kunt dus bij de webshop je geld terug eisen, en dan moet de webshop maar reclameren bij Royal Mail. En als Royal Mail voor bezorging in Nederland samenwerkt met PostNL, dan moet Royal Mail maar weer op hun beurt reclameren bij PostNL.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:08 schreef Sephael het volgende:
Ja PostNL is kut. De meeste van die andere bezorgdiensten ook. Lekker niet op komen dagen en het pakket afvinken als zijnde bezorgd. Pakket gewoon voor de deur droppen, ookal gaat het regenen en zit er elektronica in. Altijd gedoe met die gasten.
Laatst een pakketje besteld uit Engeland. PostNL liet weten dat ik inklaringskosten moest betalen. Netjes betaald en een bezorgmoment gekregen. Bezorgmoment niet gehaald, 3 dagen later nog niets, contact opgenomen en het verzoek gekregen om nog even te wachten. Anderhalve week later weer contact, want nog steeds niets ontvangen en geen nieuw bezorgmoment ingepland. Ja sorry, alleen de afzender kan een onderzoek instellen. Britse winkel zegt sorry, wij hebben een afspraak met Royal Mail, die hebben hun werk gedaan, en die gaan geen onderzoek instellen. Godverdomme kut PostNL waar betaal ik dan inklaringskosten voor.
Fuck PostNL. Sleep ze voor de rechter voor die 2 euro!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop